Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fotograftips: Det er selvfølgelig godt at være opmærksom på, hvad der er med i pakken, altså hvor lang tid fotografen er der, om der er billeder i album med, om I får alle billederne på cd-rom bagefter og i hvilken version (uredigerede, redigerede, både farve og sort/hvid) mv.

Vi fik alle billeder (som var vurderet til at være gode) på en cd-rom - dog ikke de 8 redigerede billeder, som vi havde udvalgt til en mappe. Det havde jeg nok forudsat uden at tænke over det, men sådan var det ikke. Så vi har efterfølgende betalt for at få de 8 billeder elektronisk.

Mange tak for gode råd - det er guld værd :thumbsupsmileyanim:

Har du været inde på mørkøv foto. Han virker rigtig dygtig og så får man 3-400 færdige billeder!!!

Ham vil jeg straks se nærmere på - det er jo i nærområdet, så det kunne være oplagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

For os var det super vigtigt at få en fotograf, der kunne tage lidt utraditionelle billeder, billeder som adskilte sig fra "slør på slæb" billeder, som er fine, men bare ikke os. Derfor vil jeg anbefale at du og kæresten sætter lidt tid af til at se nogle forskellige fotografers gallerier, så I finder ud af, hvilken stil I kan lide. Dernæst var det vigtigt for os, at vi fik alle (egnede - går jeg ud fra) billeder på cd-rom. Jeg tænker, vi så selv kan sidde og vælge, hvordan og hvorledes vi vil have dem fremkaldt.

Ang. pakken er min holdning; hellere en mindre pakke og så nogle professionelle billeder - dagen kan ikke gøres om, men billederne vil holde den i live fremover. Sådan har jeg det i hvert fald med billeder :thumbsupsmileyanim:

Vi valgte kirke, stemningsbilleder derefter (til reception), on location og parbilleder af alle vores gæster (sidstnævnte tror jeg man bliver rigtig glad for, så er man sikker på at have gode billeder af ALLE gæster og planen er at sende et med takkekortet). Vi skulle også have haft et gruppebillede, men det nåede vi desværre ikke.

0

Del dette indlæg

For os var det super vigtigt at få en fotograf, der kunne tage lidt utraditionelle billeder, billeder som adskilte sig fra "slør på slæb" billeder, som er fine, men bare ikke os. Derfor vil jeg anbefale at du og kæresten sætter lidt tid af til at se nogle forskellige fotografers gallerier, så I finder ud af, hvilken stil I kan lide. Dernæst var det vigtigt for os, at vi fik alle (egnede - går jeg ud fra) billeder på cd-rom. Jeg tænker, vi så selv kan sidde og vælge, hvordan og hvorledes vi vil have dem fremkaldt.

Ang. pakken er min holdning; hellere en mindre pakke og så nogle professionelle billeder - dagen kan ikke gøres om, men billederne vil holde den i live fremover. Sådan har jeg det i hvert fald med billeder :cheerleader3:

Vi valgte kirke, stemningsbilleder derefter (til reception), on location og parbilleder af alle vores gæster (sidstnævnte tror jeg man bliver rigtig glad for, så er man sikker på at have gode billeder af ALLE gæster og planen er at sende et med takkekortet). Vi skulle også have haft et gruppebillede, men det nåede vi desværre ikke.

Dejligt med så gode råd - tak for det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, har endnu ikke fundet fotograf, men har skrevet til et par stykker og venter på svar...

Dagen bryllupskøb = et smukt vintage-slør med den fineste blondekant :thumbsupsmileyanim:

Det er en total modsætning til det lille slør, jeg allerede har købt, men nu må det prøves...

Jeg har modtaget det fine silkestof til stolaen og det er virkelig virkelig smukt og delikat, men det bliver jo nok for meget med både stola og slør, eller hvad?

Her er billeder af sløret:

post-29855-1282315067.jpg post-29855-1282315075.jpg

0

Del dette indlæg

Havde det været et nyt slør ville jeg aldeig vælge 3 lag. Men når det nu er gammelt og fint er det noget andet i min verden. Tror faktisk at det kan blive cool - ville forsøge at sætte det højt på hovedet (som de billeder jeg tog af min tylkjole - se side 55 i min tråd). Altså gå hele retro vejen og vælge 70'er måden... Som egentlig er ret flot - det diskrete i nakken er så meget brugt.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Havde det været et nyt slør ville jeg aldeig vælge 3 lag. Men når det nu er gammelt og fint er det noget andet i min verden. Tror faktisk at det kan blive cool - ville forsøge at sætte det højt på hovedet (som de billeder jeg tog af min tylkjole - se side 55 i min tråd). Altså gå hele retro vejen og vælge 70'er måden... Som egentlig er ret flot - det diskrete i nakken er så meget brugt.

he he, jeg bliver den "omvendte" tyldrøm - en sky af tyl på hovedet :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anderledes slør, vil jeg sige... Kan ikke helt beslutte mig for om jeg kan lide det eller ej...

Jeg tror jeg skal se det på og sammen med resten af outfittet før jeg kan komme med en "dom".

Jeg tilslutter mig. Har umiddelbart lidt svært ved at se det for mig, men det havde jeg jo også med skospænderne, og dem, synes jeg er superflotte, nu hvor jeg har set dem på skoene... Kan vi få nogle billeder med sløret i håret? :loveboard:

Men uanset hvad: :balloons: for at alt, hvad du har, er så unikt! Du har et godt øje for gode fund. :ilovebryllupsklar:

Redigeret af Meggers
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som kæresten siger - så længe mit undertøj er mit "something new" og jeg ikke lugter af sur gammel dame, så må jeg være alt det vintagebrud jeg lyster :balloons:

Sløret skal lige på en lille rejse fra England først, men så skal jeg nok få taget et billede...er ærlig talt også selv meget spændt :loveboard:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke rigtig fået introduceret os - så here goes :ilovebryllupsklar:

Jeg hedder Camilla, er 33 år og studerende (cand.ling.merc) - kæresten hedder Laurence er ligeledes 33 år og arbejder i medicinalbranchen. Sammen har vi to børn - Fiona på 4 år og Vilhelm på 19 måneder.

Laurence er fra Irland og vores møde var simpelthen så tilfældigt, at I lige må høre historien:

Det må have været skæbnen at vi skulle mødes!

Jeg skulle på sprogskole i Frankrig og holdt derfor en afskedsfest for vennerne, der udartede sig til en bytur hvor vi endte på en pub i København. Min kærestes fætters ven (ja det er langt ude) kender en svensker som han skulle besøge i Gøteborg. Min kæreste beslutter sig for at støde til det her selskab af mennesker han stort set ikke kender (pånær fætteren) - hopper på et fly fra Irland og mødes med dem i København, hvor de har bestemt sig for at gå i byen. De lander på samme pub som mit selskab og min veninde får væltet min kærestes øl, da hun er oppe og bestille i baren - hun kalder så på mig, da hun har lidt svært ved at forstå accenten og jeg prøver at hjælpe, men fatter heller ikke meget af hvad de siger :balloons: Men BANG, hvor blev jeg bare tiltrukket på stedet og det var heldigvis gengældt. Efter et par timers flirten skal jeg hjem og hente kufferten og direkte til lufthavnen og vi får udvekslet adresser + mailadresser. Da jeg har været et par uger i Frankrig sender jeg ham et postkort og næste gang jeg tjekker min mail, har han sørme skrevet - han har købt billet og kommer ned og besøger mig den følgende weekend (meget spontan mand). The rest is history som man siger - vi har været sammen i præcis 11 år den dag vi skal giftes :loveboard:

post-29855-1282463579.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke rigtig fået introduceret os - så here goes :bearhug:

Jeg hedder Camilla, er 33 år og studerende (cand.ling.merc) - kæresten hedder Laurence er ligeledes 33 år og arbejder i medicinalbranchen. Sammen har vi to børn - Fiona på 4 og Vilehelm på 19 måneder.

Laurence er fra Irland og vores møde var simpelthen så tilfældigt, at I lige må høre historien:

Jeg skulle på sprogskole i Frankrig og holdt derfor en afskedsfest for vennerne, der udartede sig til en bytur hvor vi endte på en pub i København. Min kærestes fætters ven (ja det er langt ude) kender en svensker som han skulle besøge i Gøteborg. Min kæreste beslutter sig for at støde til det her selskab af mennesker han stort set ikke kender (pånær fætteren) - hopper på et fly fra Irland og mødes med dem i København, hvor de har bestemt sig for at gå i byen. De lander på samme pub som mit selskab og min veninde får væltet min kærestes øl, da hun er oppe og bestille i baren - hun kalder så på mig, da hun har lidt svært ved at forstå accenten og jeg prøver at hjælpe, men fatter heller ikke meget af hvad de siger :ilovebryllupsklar: Men BANG, hvor blev jeg bare tiltrukket på stedet og det var heldigvis gengældt. Efter et par timers flirten skal jeg hjem og hente kufferten og direkte til lufthavnen og vi får udvekslet adresser + mailadresser. Da jeg har været et par uger i Frankrig sender jeg ham et postkort og næste gang jeg tjekker min mail, har han sørme skrevet - han har købt billet og kommer ned og besøger mig den følgende weekend (meget spontan mand). The rest is history som man siger - vi har været sammen i præcis 11 år den dag vi skal giftes :loveboard:

Eeeeej, hvor er det bare en sød historie! :loveboard: Og hvor er I et flot par. :cheerleader3: Glæder mig til at se jer stadset ud til brylluppet. :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke rigtig fået introduceret os - så here goes :loveboard:

Jeg hedder Camilla, er 33 år og studerende (cand.ling.merc) - kæresten hedder Laurence er ligeledes 33 år og arbejder i medicinalbranchen. Sammen har vi to børn - Fiona på 4 og Vilehelm på 19 måneder.

Jeg skulle på sprogskole i Frankrig og holdt derfor en afskedsfest for vennerne, der udartede sig til en bytur hvor vi endte på en pub i København. Min kærestes fætters ven (ja det er langt ude) kender en svensker som han skulle besøge i Gøteborg. Min kæreste beslutter sig for at støde til det her selskab af mennesker han stort set ikke kender (pånær fætteren) - hopper på et fly fra Irland og mødes med dem i København, hvor de har bestemt sig for at gå i byen. De lander på samme pub som mit selskab og min veninde får væltet min kærestes øl, da hun er oppe og bestille i baren - hun kalder så på mig, da hun har lidt svært ved at forstå accenten og jeg prøver at hjælpe, men fatter heller ikke meget af hvad de siger :loveboard: Men BANG, hvor blev jeg bare tiltrukket på stedet og det var heldigvis gengældt. Efter et par timers flirten skal jeg hjem og hente kufferten og direkte til lufthavnen og vi får udvekslet adresser + mailadresser. Da jeg har været et par uger i Frankrig sender jeg ham et postkort og næste gang jeg tjekker min mail, har han sørme skrevet - han har købt billet og kommer ned og besøger mig den følgende weekend (meget spontan mand). The rest is history som man siger - vi har været sammen i præcis 11 år den dag vi skal giftes :ilovebryllupsklar:

Åh! Det er altså bare en sød historie, jeg fik helt gåsehud da jeg læste den :balloons: og i ser bare så søde ud sammen.

Jeg følger spændt med i jeres planlægning :bearhug:

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist ikke rigtig fået introduceret os - så here goes :)

Jeg skulle på sprogskole i Frankrig og holdt derfor en afskedsfest for vennerne, der udartede sig til en bytur hvor vi endte på en pub i København. Min kærestes fætters ven (ja det er langt ude) kender en svensker som han skulle besøge i Gøteborg. Min kæreste beslutter sig for at støde til det her selskab af mennesker han stort set ikke kender (pånær fætteren) - hopper på et fly fra Irland og mødes med dem i København, hvor de har bestemt sig for at gå i byen. De lander på samme pub som mit selskab og min veninde får væltet min kærestes øl, da hun er oppe og bestille i baren - hun kalder så på mig, da hun har lidt svært ved at forstå accenten og jeg prøver at hjælpe, men fatter heller ikke meget af hvad de siger :bearhug: Men BANG, hvor blev jeg bare tiltrukket på stedet og det var heldigvis gengældt. Efter et par timers flirten skal jeg hjem og hente kufferten og direkte til lufthavnen og vi får udvekslet adresser + mailadresser. Da jeg har været et par uger i Frankrig sender jeg ham et postkort og næste gang jeg tjekker min mail, har han sørme skrevet - han har købt billet og kommer ned og besøger mig den følgende weekend (meget spontan mand). The rest is history som man siger - vi har været sammen i præcis 11 år den dag vi skal giftes :loveboard:

Eeeeej, hvor er det bare en sød historie! :loveboard: Og hvor er I et flot par. :) Glæder mig til at se jer stadset ud til brylluppet. :balloons:

Jeg har vist ikke rigtig fået introduceret os - så here goes :)

Jeg skulle på sprogskole i Frankrig og holdt derfor en afskedsfest for vennerne, der udartede sig til en bytur hvor vi endte på en pub i København. Min kærestes fætters ven (ja det er langt ude) kender en svensker som han skulle besøge i Gøteborg. Min kæreste beslutter sig for at støde til det her selskab af mennesker han stort set ikke kender (pånær fætteren) - hopper på et fly fra Irland og mødes med dem i København, hvor de har bestemt sig for at gå i byen. De lander på samme pub som mit selskab og min veninde får væltet min kærestes øl, da hun er oppe og bestille i baren - hun kalder så på mig, da hun har lidt svært ved at forstå accenten og jeg prøver at hjælpe, men fatter heller ikke meget af hvad de siger :cheerleader3: Men BANG, hvor blev jeg bare tiltrukket på stedet og det var heldigvis gengældt. Efter et par timers flirten skal jeg hjem og hente kufferten og direkte til lufthavnen og vi får udvekslet adresser + mailadresser. Da jeg har været et par uger i Frankrig sender jeg ham et postkort og næste gang jeg tjekker min mail, har han sørme skrevet - han har købt billet og kommer ned og besøger mig den følgende weekend (meget spontan mand). The rest is history som man siger - vi har været sammen i præcis 11 år den dag vi skal giftes :bearhug:

Åh! Det er altså bare en sød historie, jeg fik helt gåsehud da jeg læste den :ilovebryllupsklar: og i ser bare så søde ud sammen.

Jeg følger spændt med i jeres planlægning :heart:

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak søde piger :loveboard:

Det var bestemt hvad man kalder kærlighed ved første blik og jeg kan blive helt svedt ved tanken om hvor tilfældigt vores møde var og alt det vi har været igennem :heart:

0

Del dette indlæg

Sikke en sød historie! Nogle gange skal man bare gøre noget, uden at tænke for meget - som at tage på bytur i København, sende et postkort, sende en mail og tage på weekend i Frankrig... :loveboard:

Det er nemlig rigtigt - nogle gange skal man følge sin mavefornemmelse også selvom det virker lidt vanvittigt :ilovebryllupsklar:

Skøøøøn historie og hvor er I bare et smukt par :balloons:

Takker - det var sødt sagt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg havde slet ikke set, hvor meget nyt der fra i din beretning, før nu..

Først, super smukke vintagefund du har gjort!

Er fuld af beundring for din evne til at finde dem :loveboard:

Glæder mig til at se dig i ført de smukke gamle "skatte."

Dejligt at læse om jeres romantiske første møde, det er jo helt unikt og helt bestemt MENINGEN at I skulle mødes :balloons:

Ser frem til at følge din fortsatte beretning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde slet ikke set, hvor meget nyt der fra i din beretning, før nu..

Først, super smukke vintagefund du har gjort!

Er fuld af beundring for din evne til at finde dem :)

Glæder mig til at se dig i ført de smukke gamle "skatte."

Dejligt at læse om jeres romantiske første møde, det er jo helt unikt og helt bestemt MENINGEN at I skulle mødes :)

Ser frem til at følge din fortsatte beretning.

Ja det er rart at mine mange år som shopaholic endelig kan bruges til noget fornuftigt :)

Vores møde var helt sikkert det sidste vi begge to havde regnet med, skulle ske den aften ( :smolf: ) - men det viser jo bare hvor underfundigt livet kan være :)

Hvor ser i bare søde ud - Hej hej!!!

Tak Lena - og hej hej tilbage :)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg ellers lige morgenkaffen i den gale hals i dag. Sad og prøvede at finde på ønsker til ønskelisten (jeps, folk har allerede spurgt efter den!!!) og spurgte kæresten til råds. Hvad er det første manden siger...en TAGBOKS!!! Ligesom ham der med AGF-bryllupet fra "Hvad bruden ikke ved"!!! Uha, det er vist godt, vi er 2 om at planlægge det her bryllup (eller ihvertfald halvanden :grin2: ) :)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg ellers lige morgenkaffen i den gale hals i dag. Sad og prøvede at finde på ønsker til ønskelisten (jeps, folk har allerede spurgt efter den!!!) og spurgte kæresten til råds. Hvad er det første manden siger...en TAGBOKS!!! Ligesom ham der med AGF-bryllupet fra "Hvad bruden ikke ved"!!! Uha, det er vist godt, vi er 2 om at planlægge det her bryllup (eller ihvertfald halvanden :grin2: ) :)

:) åh! det er altså bare sjovt!

Det er sjovt mænd tænker i den retning. Vi har ingen bil, så min Jesper kan ikke ønske sig en tagboks, men så kommer der nok noget andet!

Kærlig hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg skylder vist lige et par billeder af mit slør - så her er en lille kavalkade tilføj selv make-up + kjole + pænt hår + 5kg slankere :thumbsupsmileyanim: Det er ikke helt nemt at tage billeder af sig selv :biggrin:

post-29855-1283764457.jpg post-29855-1283764468.jpg post-29855-1283764477.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer