Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Jeg hepper på tema 2! :) Muligvis lidt fordi det stort set er magen til vores :) (vi har bare olivengrøn istedet for æblegrøn). Men også fordi at jeg ser tema 1 mere som et vintertema end et sommertema? :)

Edit: Og tusind tak fordi du overhovedet viser farvetema 2 som en mulighed. Har lige vendt det hvide ud af øjnene af min mor, da hun gav mig "Er du blevet fuldkommen sindssyg"-blikket og nærmest råbte "LYSERØD?! Til det GRØNNE? Altså er det noget du selv har fundet på, eller hva'?" :) Jeg synes altså, at det kunne være flot. Og det er jeg så åbenbart og heldigvis ikke ene om ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tema 2 fører indtil videre :)

:) pudsigt Mette, at din mor ikke synes det går sammen - jeg synes tværtimod, at det er en meget traditionell og ofte anvendt farvekombination (måske lidt for traditionel for mig???). Smukke farver er det i hvert fald :) Havde slet ikke tænkt tema1 som vinterfarver, men du har sikkert ret - Tiffany blue er jo en lidt "kold" blå...

0

Del dette indlæg

Tema 2 fører indtil videre :)

:) pudsigt Mette, at din mor ikke synes det går sammen - jeg synes tværtimod, at det er en meget traditionell og ofte anvendt farvekombination (måske lidt for traditionel for mig???). Smukke farver er det i hvert fald :) Havde slet ikke tænkt tema1 som vinterfarver, men du har sikkert ret - Tiffany blue er jo en lidt "kold" blå...

Jeg synes faktisk også, at det er meget yndigt og traditionelt, hvilket jeg rigtig godt kan lide. Ved ikke hvad der gik galt i kommunikationen mellem mig og min mor, måske troede hun at jeg mindre skingrende metallic pink? :carrot: Nå, pyt med det. :) Det er i hvert fald to flotte farvekombinationer, du har gang i. :) Men ja, jeg synes tema 1 er lidt vinteragtigt. Jeg tror dog det kunne være godt til sommerbryllup med en lidt mere "pang-agtig" blå. Så på et tidspunkt noget turkis farvetema og det så vildt godt ud og meget sommerligt... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, tyrkis er meget mere sommer - jeg må vist google lidt "pacific blue" og få noget mere inspiration. Men hælder nok også selv mest til tema2 og når jeg kigger min inspirationsmappe igennem er det også de farver der går igen og igen...lige fra de første billeder jeg har gemt :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flot tema 3 også. :) Nok lidt mere "moderne" og "en-på-goddag'en"-festligt end det "nyselige" tema 2... Men også en del mere girly. Hvad siger htb til det? ;)

Ps. har du lagt mærke til at din ticker følger tema 2? :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flot tema 3 også. :) Nok lidt mere "moderne" og "en-på-goddag'en"-festligt end det "nyselige" tema 2... Men også en del mere girly. Hvad siger htb til det? ;)

Sjovt du skulle spørge - har netop spurgt kæresten, hvad han synes farverne til brylluppet skal være (uden at afsløre mine ideer) og efter 2 minutters intens tænkning foreslog han denne kombi:

Rød + orange + hvid + grøn

post-29855-1287092980.jpg

Ifølge ham er det et dejligt symbol på samhørigheden mellem Danmark og Irland!!! :):):) Oh ve oh skræk!!! Det bliver han så nok ikke spurgt om igen lige foreløbig :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikker nogle flotte farver temaer.

Er helt vild med nr. 3 synes pink er en rigtig flot farve ;)

Jeg synes tankerne bag din kæreste valg er rigtig god og sød, så har han jo virkelig overvejet farverne og det er jo dejligt :)

Meeeeeen jeg kan godt forstå du ikke lige spørg ham igen ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Sikker nogle flotte farver temaer.

Er helt vild med nr. 3 synes pink er en rigtig flot farve ;)

Jeg synes tankerne bag din kæreste valg er rigtig god og sød, så har han jo virkelig overvejet farverne og det er jo dejligt :)

Meeeeeen jeg kan godt forstå du ikke lige spørg ham igen ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Det er selvfølgelig rigtig nok - tanken er faktisk meget sød, meeen... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt du skulle spørge - har netop spurgt kæresten, hvad han synes farverne til brylluppet skal være (uden at afsløre mine ideer) og efter 2 minutters intens tænkning foreslog han denne kombi:

Rød + orange + hvid + grøn

post-29855-1287092980.jpg

Ifølge ham er det et dejligt symbol på samhørigheden mellem Danmark og Irland!!! :):):) Oh ve oh skræk!!! Det bliver han så nok ikke spurgt om igen lige foreløbig :cheerleader3:

Wow!!! Rigtig sød tanke, og jeg skal da ikke betvivle din kærestes kreative visioner, meeeeeeen... Uh, det ser lidt vildt ud. Hehe. :) Lyt du hellere til din ticker istedet ;)

0

Del dette indlæg

Argh ha ha ha :grin2: Hvor er det et fint bud han kom med til farvetema - han er da gået op i det med masser af tanker bag!

Men stemmer nok mest for tema 2, syns simpelthen de farver er så fine sammen..

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Tema2 er suverænt i front - og nok også det jeg selv hælder mest til :cheerleader3: Der er dog bare noget ved den pudderfarve i tema3 der tiltaler mig... Kærestens tema4 glemmer vi vist bare :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super feminim hårbøjle vil passe godt ind i det romantiske farvetema nr 2- men må jo sige a tema 3 også er flot- det er en af de bærende farver i vores tema :)

Knus Michelle

Ja den passer godt til det romantiske tema - men passer den mon også til kjolen? :) Er helt vild med jeres pink :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Du finder bare så mange spændende ting! Rigtig fin og feminin hårbøjle. :cheerleader3: Må dog indrømme, at jeg ikke lige har fantasien til at se hvordan den spiller sammen med kjolen (og sløret?) men jeg er sikker på at du finder ud af noget utrolig smukt og unikt. :)

0

Del dette indlæg

Du finder bare så mange spændende ting! Rigtig fin og feminin hårbøjle. :cheerleader3: Må dog indrømme, at jeg ikke lige har fantasien til at se hvordan den spiller sammen med kjolen (og sløret?) men jeg er sikker på at du finder ud af noget utrolig smukt og unikt. :)

Jeg må erklære mig enig med Mette! Men jeg glæder mig til at se hvad du gør med den. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er der sket meget siden jeg har været her sidst, men det er heller ikke så tit jeg er i dette delforum mere.

Altså nok ikke overraskende er jeg til farvetema 1, da peach var en stor del af vores farvetema og jeg er vild med farven; den er feminin, men ikke "pusse-nusse". Jeg synes, der er rigtig mange, der har valgt/vælger pink og en grøn nuance og i sidste ende må dig og din elskede finde de farver frem, I bedst kan se i jeres bryllup...

Din hårbøjle er super fin og i tråd med din stil :cheerleader3:

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Ih, hvor er der sket meget siden jeg har været her sidst, men det er heller ikke så tit jeg er i dette delforum mere.

Altså nok ikke overraskende er jeg til farvetema 1, da peach var en stor del af vores farvetema og jeg er vild med farven; den er feminin, men ikke "pusse-nusse". Jeg synes, der er rigtig mange, der har valgt/vælger pink og en grøn nuance og i sidste ende må dig og din elskede finde de farver frem, I bedst kan se i jeres bryllup...

Din hårbøjle er super fin og i tråd med din stil :cheerleader3:

Dejligt at høre fra dig Pilgrim - dit besyv er værdsat, da jeg jo er helt vild med din stil :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer