Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:(:):cheerleader3: Første måling i fitness-centret (I know, det er lææænge sideen, jeg talte om det, men har altså ikke fået taget mig sammen før nu :) ) 25 cm mindre på 1 måned!!! :rolleyes::rolleyes::griner:- Føler nærmest, jeg kan gå på vandet :hug:

Hold da op, det er jo helt vildt!!! Tillykke og godt gået :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:(:):cheerleader3: Første måling i fitness-centret (I know, det er lææænge sideen, jeg talte om det, men har altså ikke fået taget mig sammen før nu :) ) 25 cm mindre på 1 måned!!! :rolleyes::rolleyes::griner:- Føler nærmest, jeg kan gå på vandet :)

Hold da op, det var da vildt flot!!! :hug: Du må da virkelig være gået til den! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::(:) Første måling i fitness-centret (I know, det er lææænge sideen, jeg talte om det, men har altså ikke fået taget mig sammen før nu :) ) 25 cm mindre på 1 måned!!! :cheerleader3::rolleyes::rolleyes: Føler nærmest, jeg kan gå på vandet :hug:

Det er altså bare super godt gået :griner:-

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle i dag skrive under på nogle papirer og kom til at tænke på min underskrift. Jeg kan huske, at jeg "udviklede" min underskrift i mine tweenie-år (et eller andet med at sidde og øve sig på at skrive autografer, i tilfælde af, at man en dag skulle blive berømt :(). Det bliver nok det mest markante og håndgribelige skridt for mig, når vi bliver gift...så tager jeg nemlig kærestens efternavn og bruger mit eget som mellemnavn - men ikke nok med det, så tager jeg også min fars mellemnavn som mellemnavn, så fra at have heddet 2 navne de sidste 33 år, skal jeg nu hedde 4 (!!!) navne resten af livet. Lidt sjovt at tænke på... Og nu er jeg slet ikke tilhænger af nummerologi eller noget, men tænk nu, hvis alle ulykker bare begynder at vælte ned i hovedet på mig, eller bedre...tænk hvis jeg pludselig vandt i Lotto :grin2: Nå men, jeg må nok hellere begynde at øve mig lidt på min nye "autograf" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hehe. Jeg kender godt det der med navnet. Jeg sletter mit nuværende mellemnavn, får min nuværende efternavn til mellemnavn og tager så htb's efternavn. :) Og jeg er allerede begyndt at øve mig i at skrive Nielsen. Og mht. underskrift er jeg helt lost - jeg aner simpelthen ikke om jeg skal lave om på den. :(

Men det er da et fedt efternavn du får dig! Modsat mig - kommende fru Nielsen. Haha. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg skulle i dag skrive under på nogle papirer og kom til at tænke på min underskrift. Jeg kan huske, at jeg "udviklede" min underskrift i mine tweenie-år (et eller andet med at sidde og øve sig på at skrive autografer, i tilfælde af, at man en dag skulle blive berømt :cheerleader3:). Det bliver nok det mest markante og håndgribelige skridt for mig, når vi bliver gift...så tager jeg nemlig kærestens efternavn og bruger mit eget som mellemnavn - men ikke nok med det, så tager jeg også min fars mellemnavn som mellemnavn, så fra at have heddet 2 navne de sidste 33 år, skal jeg nu hedde 4 (!!!) navne resten af livet. Lidt sjovt at tænke på... Og nu er jeg slet ikke tilhænger af nummerologi eller noget, men tænk nu, hvis alle ulykker bare begynder at vælte ned i hovedet på mig, eller bedre...tænk hvis jeg pludselig vandt i Lotto :grin2: Nå men, jeg må nok hellere begynde at øve mig lidt på min nye "autograf" :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at I har styr på navnene og underskriften skal nok komme :(

Jeg er total i tvivl om hvad jeg skal gøre.. H-t-b vil ikke ændre noget men jeg sys det er lidt romantisk og fint at hedde det samme, men når alt kommer alt så vil jeg jo egentlig også helst beholde mit eget..

Hmm... Nå men i hvert fald skønt for dig og så er det da et fedt navn du får dig :) (jeg ville blive fru clausen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kommer også til at tage min T2B`s efternavn :thumbsupsmileyanim: så jeg er også spændt på hvor mange gange jeg kommer til at skrive forkert til at starte med :( Hendigvis har vores børn han`s navn så jeg har skevet det rigtig meget med alle de papire jeg har udfyldt for dem ;)

0

Del dette indlæg

Vi har også lagt op til skiftet i kraft af, at børnene hedder mit efternavn til mellemnavn og kærestens efternavn, så det bliver helt rart at komme til at hedde det samme som de andre :thumbsupsmileyanim:

Mht O'Leary, så er det kun fordi, vi bor her i Danmark, det er specielt - i Irland svarer det til at hedde Jensen ;)

0

Del dette indlæg

Hehe. Jeg kender godt det der med navnet. Jeg sletter mit nuværende mellemnavn, får min nuværende efternavn til mellemnavn og tager så htb's efternavn. :blink: Og jeg er allerede begyndt at øve mig i at skrive Nielsen. Og mht. underskrift er jeg helt lost - jeg aner simpelthen ikke om jeg skal lave om på den. :)

Det kommer vel lidt an på hvor "tydelig" din underskrift er - hvis den er mere eller mindre ulæselig, så kan du vel sagtens bilde omverden ind, at der altså står Nielsen :rolleyes:

Men det er da et fedt efternavn du får dig! Modsat mig - kommende fru Nielsen. Haha. :)

Jeg skulle i dag skrive under på nogle papirer og kom til at tænke på min underskrift. Jeg kan huske, at jeg "udviklede" min underskrift i mine tweenie-år (et eller andet med at sidde og øve sig på at skrive autografer, i tilfælde af, at man en dag skulle blive berømt :rolleyes:). Det bliver nok det mest markante og håndgribelige skridt for mig, når vi bliver gift...så tager jeg nemlig kærestens efternavn og bruger mit eget som mellemnavn - men ikke nok med det, så tager jeg også min fars mellemnavn som mellemnavn, så fra at have heddet 2 navne de sidste 33 år, skal jeg nu hedde 4 (!!!) navne resten af livet. Lidt sjovt at tænke på... Og nu er jeg slet ikke tilhænger af nummerologi eller noget, men tænk nu, hvis alle ulykker bare begynder at vælte ned i hovedet på mig, eller bedre...tænk hvis jeg pludselig vandt i Lotto :grin2: Nå men, jeg må nok hellere begynde at øve mig lidt på min nye "autograf" :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at I har styr på navnene og underskriften skal nok komme :(

Jeg er total i tvivl om hvad jeg skal gøre.. H-t-b vil ikke ændre noget men jeg sys det er lidt romantisk og fint at hedde det samme, men når alt kommer alt så vil jeg jo egentlig også helst beholde mit eget..

Jeg synes også det er hyggeligt at hedde det samme, men hvis du hellere vil beholde dit eget, skal du da gøre det - det må være noget med hvad mavefornemmelsen fortæller :oops:

Hmm... Nå men i hvert fald skønt for dig og så er det da et fedt navn du får dig :) (jeg ville blive fru clausen)

jeg kommer også til at tage min T2B`s efternavn :griner:- så jeg er også spændt på hvor mange gange jeg kommer til at skrive forkert til at starte med :hug: Hendigvis har vores børn han`s navn så jeg har skevet det rigtig meget med alle de papire jeg har udfyldt for dem ;)

Ja, jeg har også øvet mig på kombien via vores børns navne, så det lyder helt naturligt i mine ører - mit twist er så, at jeg jo også tager min fars mellemnavn - hvilket børnene ikke har...men jeg er sådan en fars pige og har altid ønsket mig hans mellemnavn (min søster har det - de fik bare aldrig lige givet det til mig :cheerleader3:)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Fuldstændig off topic, men når jeg nu alligevel blotter min sjæl på dette dejlige debatrum, så vil jeg da lige fortælle, at vi i dag får nøglerne til vores (ja ok, det er et vi lejer, men alligevel ;) ) fine nye hus!!! Jeg GLÆDER mig til endelig at flytte ud af lejligheden og få mere plads og ikke mindst til at mindstemanden får sit eget værelse og vi får soveværelset tilbage for os selv :)

Og fordi jeg er sådan en julemus, så er jeg allerede i fuld gang - inde i hovedet - med at planlægge hvor al min julepynt skal hænge og ikke mindst hvor STORT et juletræ, vi skal have i år :thumbsupsmileyanim: Åh...og til sommer skal ungerne løbe og lege i haven, mens manden og mig sidder på terassen med et koldt glas hvidvin og fletter fingre :balloon: I DAG ER EN GOD DAG!!! :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuldstændig off topic, men når jeg nu alligevel blotter min sjæl på dette dejlige debatrum, så vil jeg da lige fortælle, at vi i dag får nøglerne til vores (ja ok, det er et vi lejer, men alligevel ;) ) fine nye hus!!! Jeg GLÆDER mig til endelig at flytte ud af lejligheden og få mere plads og ikke mindst til at mindstemanden får sit eget værelse og vi får soveværelset tilbage for os selv :)

Og fordi jeg er sådan en julemus, så er jeg allerede i fuld gang - inde i hovedet - med at planlægge hvor al min julepynt skal hænge og ikke mindst hvor STORT et juletræ, vi skal have i år :thumbsupsmileyanim: Åh...og til sommer skal ungerne løbe og lege i haven, mens manden og mig sidder på terassen med et koldt glas hvidvin og fletter fingre :balloon: I DAG ER EN GOD DAG!!! :carrot:

Ej hvor skønt! Jeg er virkelig misundelig! :)

Så sent som i går lå htb og jeg og snakkede om hvor meget vi glæder os til at købe hus. Men der går nok desværre 4-5 år endnu. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Og fordi jeg er sådan en julemus, så er jeg allerede i fuld gang - inde i hovedet - med at planlægge hvor al min julepynt skal hænge og ikke mindst hvor STORT et juletræ, vi skal have i år :balloon: Åh...og til sommer skal ungerne løbe og lege i haven, mens manden og mig sidder på terassen med et koldt glas hvidvin og fletter fingre :) I DAG ER EN GOD DAG!!! :carrot:

Det kan jeg godt forstå du ville fortælle om, det er da bare fantastisk :carrot:

Det er bare så dejligt med mere plads. Vi startede i en ungdoms bolig på 40 m2, så det var bare lykken med en lejlighed på 70 m2

Jeg elsker selv julen - har købt mit første juleblad samt 2 julegaver, så derfor kan jeg godt forstå planlægger hvor julepynten skal være. Jeg var også vildt glad da jeg fik plads til et juletræ i vores lejlighed - vi har et selvom vi ikke holder jule aften.

Du må have en forsat fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor lækkert med huset!!! Tillykke, det bliver da bare skønt!! Lyder i hvert fald superhyggeligt både med juletræ (eeeeeeeeeeelsker selv jul!!!!) og koldt hvidvin i haven om sommeren. Er lidt (nej MEGET :balloon:) misundelig! :thumbsupsmileyanim:

Og så håber jeg da, at der er noget om nummerlogien, så du pludselig vinder i lotto, når du bliver Fru O'Leary. Det lyder i hvert fald fedt! :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med huset. Jeg elsker også selv jul
Det lyder virkelig fantastisk - tillykke med huset..!!! :balloon:
Ej hvor lækkert med huset!!! Tillykke, det bliver da bare skønt!! Lyder i hvert fald superhyggeligt både med juletræ (eeeeeeeeeeelsker selv jul!!!!) og koldt hvidvin i haven om sommeren. Er lidt (nej MEGET :cheerleader3:) misundelig! :thumbsupsmileyanim:

Og så håber jeg da, at der er noget om nummerlogien, så du pludselig vinder i lotto, når du bliver Fru O'Leary. Det lyder i hvert fald fedt! :bearhug:

Hvis ikke, jeg var i jublende godt humør i forvejen, så ville jeg i hvert fald blive det, når jeg ser alle jeres søde beskeder :) Vi har nu fået nøglerne og jeg sad helt mutters alene i omkring en time i det tomme hus og bare frydede mig over, hvor heldige vi har været og hvor meget jeg glæder mig til at flytte ind! Det kræver dog lige den helt store tur med malekosten først - "bad taste mormor" er ikke lige min smag :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor skønt! Jeg er virkelig misundelig! :)

Så sent som i går lå htb og jeg og snakkede om hvor meget vi glæder os til at købe hus. Men der går nok desværre 4-5 år endnu. :bearhug:

Dette har virkelig også været en drøm for os længe! Men det er stadig en lejebolig - det passer os dog helt fint et par år endnu :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Fuldstændig off topic, men når jeg nu alligevel blotter min sjæl på dette dejlige debatrum, så vil jeg da lige fortælle, at vi i dag får nøglerne til vores (ja ok, det er et vi lejer, men alligevel ;) ) fine nye hus!!! Jeg GLÆDER mig til endelig at flytte ud af lejligheden og få mere plads og ikke mindst til at mindstemanden får sit eget værelse og vi får soveværelset tilbage for os selv :bearhug:

Og fordi jeg er sådan en julemus, så er jeg allerede i fuld gang - inde i hovedet - med at planlægge hvor al min julepynt skal hænge og ikke mindst hvor STORT et juletræ, vi skal have i år :balloon: Åh...og til sommer skal ungerne løbe og lege i haven, mens manden og mig sidder på terassen med et koldt glas hvidvin og fletter fingre :cheerleader3: I DAG ER EN GOD DAG!!! :carrot:

Det kan jeg godt forstå du ville fortælle om, det er da bare fantastisk :carrot:

Det er bare så dejligt med mere plads. Vi startede i en ungdoms bolig på 40 m2, så det var bare lykken med en lejlighed på 70 m2

Jeg elsker selv julen - har købt mit første juleblad samt 2 julegaver, så derfor kan jeg godt forstå planlægger hvor julepynten skal være. Jeg var også vildt glad da jeg fik plads til et juletræ i vores lejlighed - vi har et selvom vi ikke holder jule aften.

Du må have en forsat fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

Kærlig Hilsen Charlotte

5178921e1d4fb9c9.gif

Jaaa lykken er noget mere plads :) Vi har egentlig klaret det fint, så længe den mindste stadig var baby, men nu bliver han snart 2 år og har krudt bagi, som kun små drenge kan have, så han har bestemt brug for en have at fræse rundt i + ingen underboere at tage hensyn til :)

Vi har også altid haft juletræ...også inden vi fik børn :o

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Ihhh stort tillykke med huset det er da bare helt fantastisk med noget mere plads og især hvis der er godt gang i ham den lille :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det perfekt at kunne flytte ind inden jul, så i rigtig kan nyde det og hygge med alle julesagerne.. :)

Sikke misundelig jeg er, jeg håber i nyder det rigtig meget :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer