Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå søde piger - jeg er åbenbart gået fuldstændig bag om bryllupsdansen i denne søde juletid.

Jeg vil derfor bare ønske jer alle en rigtig glædelig jul :jul5:

Kend det det godt :thumbsupsmileyanim:

Du må også have en rigtig glædelig jul :jul3:

Jeg glæder mig til at se alle de nye indkøb du fortager dig i det nye år, det er altid så spændende at se hvad du køber :cheerleader3:

Knus Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det blevet 2011 og jeg er tunet ind på bryllupsplanerne igen :cheerleader3:

Årets første indkøb blev disse fine små "frimærker" der skal pynte kuverterne til indbydelserne sammen med det rigtige frimærke.

post-29855-1293894297.jpg

Og så kan jeg snart ikke udskyde invitationerne længere...jeg må igang!!! Men hvilket (gratis) program kan jeg downloade og bruge? Har absolut ingen forstand på computere og design, så kunne virkelig godt bruge et råd fra de kreative zillaer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Du kan downloade 30 dages prøve versioner på Adobes programmer. Illustrator vil nok være smart at bruge til det formål du har. Dog er det ikke et super nemt program.

Du kan jo også lave det i word eller lign vha tekstbokse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan downloade 30 dages prøve versioner på Adobes programmer. Illustrator vil nok være smart at bruge til det formål du har. Dog er det ikke et super nemt program.

Du kan jo også lave det i word eller lign vha tekstbokse

Tak Lena :cheerleader3: Vil prøve at kaste mig ud i det...måske jeg skulle prøve i Word først...det bliver vist dagens store udfordring :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har jeg siddet og nørklet med Word og tekstbokse...jeg er ok tilfreds med resultatet, men har ingen brugbar printer for tiden, så kæresten må lave et prøveprint på arbejdet. Er meget glad lige nu for, at vi har sendt STD-kort ud, så er der ikke så meget panik med at få de rigtige invitationer ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Som jeg tidligere har skrevet, kom min kæreste uheldigvis til at se et par billeder af mig i dansekjolen og selvom jeg har gjort alt for at overbevise mig selv om, det ikke betyder noget, da det jo "bare" er en lille sjov ekstrakjole, kan jeg mærke at tankerne hele tiden kredser rundt om at finde en anden kjole :cheerleader3: Tror muligvis jeg er blevet ramt af den meget smitsomme BK-tyldrøm-syge, for jeg overvejer i øjeblikket, om jeg skal prøve at kaste mig ud i sådan en kort strut-sag... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvom det bare er en ekstra-kjole, kan jeg godt forstå dig.. Det er jo stadig en kjole du skal have på den store dag jo .. :cheerleader3:

Og så synes jeg jo altså ALDRIG at man kan få for mange kjoler !! (kærsten synes dog at mine 35 er ved at være i overkanten :balloons: )

Det lyder spændende med en lille tyl-sag, glæder mig til at se inspirationsbilleder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Selvom det bare er en ekstra-kjole, kan jeg godt forstå dig.. Det er jo stadig en kjole du skal have på den store dag jo .. :cheerleader3:

Og så synes jeg jo altså ALDRIG at man kan få for mange kjoler !! (kærsten synes dog at mine 35 er ved at være i overkanten :cheerleader3: )

Det lyder spændende med en lille tyl-sag, glæder mig til at se inspirationsbilleder :thumbsupsmileyanim:

Nope, man kan aldrig få for mange kjoler :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mindstemanden bliver 2 i dag og vi har selvfølgelig holdt fødselsdag for ham. Jeg greb lige chancen, da kæresten var travlt optaget med at samle racerbane, til at vise min mor et billede af Miss Lenas korte tyldrøm og hun var heldigvis HELT VILD med den. Var faktisk ikke helt sikker på, hvad hun ville synes, da jeg nok har min hang til "unika items" fra hende og en tyldrøm nok er en anelse mere "mainstream" end vi begge normalt ville gå efter...men den er jo bare så fantastisk, at selv min mor måtte klappe i hænderne af fryd :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer