Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Vi forsøgte også at få en smykkebutik til at måle min kærestes størrelse, de begyndte også på den der.."det afhænger af bredden på ringene"-tale og selvom vi sagde at den kende rvi udemærket, 6 mm, ville de stadig ikke. Spurgte endda efter vi havde snakket med dem i omkring 10 minutter omkring nogle ringe til over 35.000.. hmm farvel!

Øv altså, men det trøster mig da trods alt en anelse, at jeg ikke er den eneste der bliver "afvist" - så kan jeg tage det lidt mindre personligt :cheerleader3:

Nå men så er det jo heldigt vi har ebay - er netop ved at erhverve mig min helt egen personlige fingerringsmåler :thumbsupsmileyanim:

Har du måske lyst til at sælge den videre eller låne den ud? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er super søde de sko :thumbsupsmileyanim:

Jeg fatter ikke at de ikke har ville måle ring.størrelse. I Roskilde har jeg aldrig haft problemer med at få målt min ringstørrelse, selv om man selvfølgelig altid får at vide at det kommer an på ringens type. Og det gør det også.

Men jeg vil da også helt klart mene at det er en del af den service som sådan en butik skal give. Ngoen gange hjælper man kunder uden at få et salg. Men man får god omtale..... Det kan være lige så vigtigt

0

Del dette indlæg

Vi forsøgte også at få en smykkebutik til at måle min kærestes størrelse, de begyndte også på den der.."det afhænger af bredden på ringene"-tale og selvom vi sagde at den kende rvi udemærket, 6 mm, ville de stadig ikke. Spurgte endda efter vi havde snakket med dem i omkring 10 minutter omkring nogle ringe til over 35.000.. hmm farvel!

Øv altså, men det trøster mig da trods alt en anelse, at jeg ikke er den eneste der bliver "afvist" - så kan jeg tage det lidt mindre personligt :cheerleader3:

Nå men så er det jo heldigt vi har ebay - er netop ved at erhverve mig min helt egen personlige fingerringsmåler :thumbsupsmileyanim:

Det kan vi sagtens finde ud af :badgirl:

0

Del dette indlæg

De er super søde de sko :thumbsupsmileyanim:

Jeg fatter ikke at de ikke har ville måle ring.størrelse. I Roskilde har jeg aldrig haft problemer med at få målt min ringstørrelse, selv om man selvfølgelig altid får at vide at det kommer an på ringens type. Og det gør det også.

Men jeg vil da også helt klart mene at det er en del af den service som sådan en butik skal give. Ngoen gange hjælper man kunder uden at få et salg. Men man får god omtale..... Det kan være lige så vigtigt

Jeg kan kun give dig fuldstændig ret :cheerleader3: Jeg kunne jo være en potentiel god kunde på et senere tidspunkt...

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige det er med forloveren og brudens far - skal de være ens klædt, eller hvad???

Det vil jeg ikke mene at de behøver. Kender ikke lige den tradition?? Men det bliver de i hvert fald ikke hos os :cheerleader3:

Ved egentlig heller ikke hvorfor, jeg har den tanke - måske er det noget, jeg har set i amerikanske film :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan er det nu lige det er med forloveren og brudens far - skal de være ens klædt, eller hvad???

den har jeg aldrig hørt før, dermed sagt, at det var de ikke til mit bryllup, og tror ikke det er kravet. Men ved at de mandlige gæster må ikke være finere klædt en gommen, hvilket vil sige, at er gommen i jakkesæt, så bør gæsterne ikke komme i smoking...

0

Del dette indlæg

Hi hi - det kunne faktisk godt være noget du havde set i amerikanske film :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været til et bryllup, hvor forlover havde valgt at købe næsten samme tøj som gommen, og det så altså lidt fint ud, at de stod der og var næsten ens. Men jeg har aldrig nogensinde hørt, at der skulle være tradition for ens påklædning blandt brudens far og forlover.

Og det med at gæsterne ikke må være finere end værtsparret - jeg har faktisk hørt det omvendt, og at det netop er derfor man lave "dresscode". Men man bryder sig vel som gæst heller ikke om, at være finere end værterne, så det går vel "lige op".

Held og lykke

Anne

0

Del dette indlæg

Det har jeg aldrig hørt om. Dog går jeg personligt op i, at forlover og min far - som jo begge er oppe ved alteret med os - skal have hvid skjorte og slips på, da h2b vil være i ført det samme, dog ivory slips :cheerleader3: Jeg kan godt lide, at der er en "sammenhæng" mellem mændene - Forestiller mig at det må give et pænere billede... :thumbsupsmileyanim: Hvad farve deres jakkesæt så er, det rører mig ikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ringede mine nye sko sørme lige på døren :cheerleader3: De er over alle forventninger og helt perfekte i både farve og hælhøjde. De er flot lavet med pæne samlinger overalt og ingen grimme limklatter eller skjolder :thumbsupsmileyanim: Gennemførte detaljer såsom blonden på snuden der er er ført videre på det lille stykke over hælen og så en fin lille tekst graveret under sålen "just beautiful shoes". Som I nok har gættet ELSKER jeg mine nye sko og anbefaler hermed Rachel Simpson sko til alle :)

0

Del dette indlæg

Det kan vi sagtens finde ud af :badgirl:

Det kunne være rigtig fedt! Du må lige sige til når du er færdig med den. :) Vi har lige fået en super godt tilbud fra Maidor, så det ser ud til vi hopper på den vogn - når vi selvfølgelig kender vores størrelse. :cheerleader3:

Hvad skal du give for en fingermåler?

0

Del dette indlæg

Ellers har M&S en hun lige har købt af mig :) - måske vil hun sælge videre eller låne den ud

Har du måske lyst til at sælge den videre eller låne den ud? :badgirl:

Det kan vi sagtens finde ud af :)

Det kunne være rigtig fedt! Du må lige sige til når du er færdig med den. :cheerleader3: Vi har lige fået en super godt tilbud fra Maidor, så det ser ud til vi hopper på den vogn - når vi selvfølgelig kender vores størrelse. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du måske lyst til at sælge den videre eller låne den ud? :badgirl:

Det kan vi sagtens finde ud af :)

Det kunne være rigtig fedt! Du må lige sige til når du er færdig med den. :cheerleader3: Vi har lige fået en super godt tilbud fra Maidor, så det ser ud til vi hopper på den vogn - når vi selvfølgelig kender vores størrelse. :)

Jeg mener, det var omkring 100,- alt inklusiv (det kan vist gøres billigere, men gik efter en ståludgave - der minder om den guldsmedene bruger :) ). Jeg skal nok sige til - og du kan bare låne den :boohoo:

0

Del dette indlæg

Super super fine sko!!! :):thumbsupsmileyanim:

Så mangler vi bare at jeg finder mine også :)

Jeg faldt faktisk over nogen i min nye søgen, der måske kunne være dig? De er fra Benjamin Adams og har rund snude, lav hæl og bling + LÆDER indeni :cheerleader3:

post-29855-1295354880.jpg

De er rigtig flotte, men også lidt høje, og det er nok alligevel på min top-3 over krav, at de IKKE må være høje :hug: Men tak for forsøget :cheerleader3:

- Og totalt latterligt, at ingen ville hjælpe dig med at finde størrelsen på ring :badgirl: Hvad står sådan en ringmåler i? :)

Edit: Nååå, du havde jo skrevet, hvad ringmåleren kostede. Det var da slet ikke så galt :boohoo:

0

Del dette indlæg

Øv altså, men det trøster mig da trods alt en anelse, at jeg ikke er den eneste der bliver "afvist" - så kan jeg tage det lidt mindre personligt :)

Det kan vi sagtens finde ud af :cheerleader3:

Det kunne være rigtig fedt! Du må lige sige til når du er færdig med den. :) Vi har lige fået en super godt tilbud fra Maidor, så det ser ud til vi hopper på den vogn - når vi selvfølgelig kender vores størrelse. :boohoo:

Jeg mener, det var omkring 100,- alt inklusiv (det kan vist gøres billigere, men gik efter en ståludgave - der minder om den guldsmedene bruger :badgirl: ). Jeg skal nok sige til - og du kan bare låne den :hug:

Fedt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Elva!

Jeg ved ikke, om du kan lide dem, men tjek de her sko:

http://www.benjaminwalkcorp.com/?pg=bridal...p;nr=0&nom=

Den er NÆSTEN flad, lædersål, satin udvendigt. :badgirl: Jeg overvejer den lidt, og tænker, at man måske kunne finde et fint smykke på etsy og sætte på, så der var lidt mere pynt på. De er så godt nok hvide, men de kan farves.

Uhhhhh de sko der, de passer jo rigtig godt mht. højden! :cheerleader3:

Elva, jeg kunne ikke genkende dig fordi du havde fået nyt profilbillede :)

Dine sko er bare SMUKKE! Nej hvor er de bare søde! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Elva!

Jeg ved ikke, om du kan lide dem, men tjek de her sko:

http://www.benjaminwalkcorp.com/?pg=bridal...p;nr=0&nom=

Den er NÆSTEN flad, lædersål, satin udvendigt. :) Jeg overvejer den lidt, og tænker, at man måske kunne finde et fint smykke på etsy og sætte på, så der var lidt mere pynt på. De er så godt nok hvide, men de kan farves.

Uhhhhh de sko der, de passer jo rigtig godt mht. højden! :cheerleader3:

Elva, jeg kunne ikke genkende dig fordi du havde fået nyt profilbillede :cheerleader3:

Dine sko er bare SMUKKE! Nej hvor er de bare søde! :thumbsupsmileyanim:

He he, jeg synes lige, jeg trængte til et nyt "ansigt" :badgirl:

:) Tak for din søde skokommentar - det kan man jo kun blive rigtig glad af :)

0

Del dette indlæg

Dagens bryllupsindkøb:

5 hvide skjorter i Bertoni :thumbsupsmileyanim: Så er der både til min far, forloveren og Laurence (+ skifteskjorter hvis det nu skulle blive varmt :) ). Det er forøvrigt en butik jeg gerne vil anbefale (i hvert fald den i Fields). Vi fik en rigtig god betjening, deres luksuslinje i skjorter er i egyptisk bomuld til kun 600,- og de er rigtig flotte :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har købt slips til min far og forloveren. Jeg har lavet en halv "amerikaner" og valgt slips der er, næsten (men ikke helt), ens :cheerleader3:

post-29855-1295866530.jpgpost-29855-1295866517.jpg

Kæresten skal have et cremefarvet slips, men har endnu ikke fundet et der matcher min kjole godt nok...

Og så er jeg ellers gået igang med at prøve at overbevise min tilkomne om, det da kunne være brandsmart med et par sorte seler...indtil videre nægter han, men jeg har ikke opgivet kampen endnu :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer