Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er jeg tilbage og installeret (med internet) i vores nye hus :thumbsupsmileyanim: Uha, det er hårdt at flytte og jeg har ONDT i hver en muskel i kroppen :) Nu mangler vi bare at gøre den gamle lejlighed istand, før jeg for alvor kan kaste mig over udpakning og indretning det nye sted. Det fedeste er, at jeg ikke skal stille julekassen langt væk - der skal simpelthen pyntes op med det samme :) :jul3:

0

Del dette indlæg

Dejligt at i er ved at være kommet på plads, og som du selv siger, så er det hårdt arbejde at flytte... Men det er altid skønt, når man er færdig og kommet helt på plads. Det bliver da også spændende at skulle pynte op i et nyt hjem... :jul 14:

Og lækkert at du har fundet en stylist :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at i er ved at være kommet på plads, og som du selv siger, så er det hårdt arbejde at flytte... Men det er altid skønt, når man er færdig og kommet helt på plads. Det bliver da også spændende at skulle pynte op i et nyt hjem... :jul 14:

He he, jeg plejer at have Danmarks mest overpyntede hjem, men nu hvor vi har fået næsten dobbelt så meget plads kommer det nok nærmest til at virke helt normalt pyntet :) Jeg ved allerede hvor juletræet skal stå og i år skal det gå HELT op til loftet :jul 14:

0

Del dette indlæg

He he, jeg plejer at have Danmarks mest overpyntede hjem, men nu hvor vi har fået næsten dobbelt så meget plads kommer det nok nærmest til at virke helt normalt pyntet :) Jeg ved allerede hvor juletræet skal stå og i år skal det gå HELT op til loftet :jul 14:

Lyder super hyggeligt :jul 14: .... Regner med at skulle pynte op på torsdag, glæder mig. Eeeellllsssskkkkeeeeerrrrr jul :jul3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, ungerne har fundet det gamle krybbespil frem og sidder nu og leger med det...én af de vise mænd er Jesus og de to andre er "mormor og morfar" :grin2:

Ej hvor lyder det bare super hyggeligt... Børn er bare sssååå fantastiske.. :thumbsupsmileyanim: Og rigtig fin adventskrans :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, ungerne har fundet det gamle krybbespil frem og sidder nu og leger med det...én af de vise mænd er Jesus og de to andre er "mormor og morfar" :grin2:

Der har vi det lidt anderledes. Kevin kan ikke gå ind i en forretning uden at gå hen til Lego'et for at se om der er kommet noget nyt og i de sidste par uger er der ikke gået én dag hvor han ikke har sagt det er snart den første december (vil jo gerne have Lego kalenderen).

0

Del dette indlæg

Børnefantasi er ubetaleligt, synes tit bedsteforældre dukker frem i sådan nogen lege :)

Ja det er nogle rigtige guldkorn man hører fra dem engang imellem :balloons:

Ej hvor lyder det bare super hyggeligt... Børn er bare sssååå fantastiske.. :thumbsupsmileyanim: Og rigtig fin adventskrans :)

Børn er herlige :cheerleader3: Adventskransen er bare "kedelig" traditionel, men så længe børnene er små synes jeg, vi skal have en gammeldaws oppyntning :jul 14:

Hvor er det altså bare hyggeligt :jul 14:

Det er bare så dejligt nå julen nærmer sig.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Jul er den hyggeligste tid :jul7:

Der har vi det lidt anderledes. Kevin kan ikke gå ind i en forretning uden at gå hen til Lego'et for at se om der er kommet noget nyt og i de sidste par uger er der ikke gået én dag hvor han ikke har sagt det er snart den første december (vil jo gerne have Lego kalenderen).

Lego er i det mindste et kvalitetsprodukt - herhjemme plages der om de der forfærdelige chokoladekalendere...og lur mig om ikke morfar har købt en til dem hver (igen i år :) ) :(

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Lego er i det mindste et kvalitetsprodukt - herhjemme plages der om de der forfærdelige chokoladekalendere...og lur mig om ikke morfar har købt en til dem hver (igen i år :thumbsupsmileyanim: ) :cheerleader3:

Kevin har ikke talt om andet end den kalender når snakken har været på Lego og det er den tit. Han kan få timevis til at gå med Lego. Han har nogle gange et ikke så godt humør om morgenen og her i weekenden var bølgerne vist gået lidt højt derhjemme (Jeg var selv i Jyllinge og spille fredag, kørte videre til et spillejob i Odense lørdag formiddag og kom først hjem søndag eftermiddag og var derved stort set ikke hjemme i weekenden).

Jeg havde ham så med ovre og handle i går og knægten havde nok ikke regnet med at få en julekalender. Det fik han så hvis der ellers kom andre boller på suppen. Her til morgen stod han op i god tid, ingen ballade overhovedet. Tværtimod. Utroligt hvad Lego kan gøre ! (bare ikke særlig pædagogisk).

Chokoladekalenderen slap vi så heller ikke for, for hans næste spørgsmål var hvad med Zelina som vi skulle over og hente hos en veninde. Vi måtte fluks køre tilbage efter at have hentet hende og finde en kalender til hende og det var så en chokoladekalender. Da jeg så står og skal betale kalenderen siger hun; Vent jeg skal også lige have en chokoladebar for Kevins julekalender var 5 kr. dyrere end min - My god - Jeg vil nødigt være den mand der skal giftes med hende når tid engang er !

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wiii, faldt lige over en fin frisure...tror nærmest den røg ind på min top3 over ønskede brudefrisurer :thumbsupsmileyanim:

post-29855-1290545644.jpg

Og indiske smykker :cheerleader3:

Jeg så et indisk bryllup i tv i går... Wauuu, sådan et gad jeg godt at prøve. Der bliver festet igennem må man sige.

0

Del dette indlæg

Lego er i det mindste et kvalitetsprodukt - herhjemme plages der om de der forfærdelige chokoladekalendere...og lur mig om ikke morfar har købt en til dem hver (igen i år :loveboard: ) :)

Kevin har ikke talt om andet end den kalender når snakken har været på Lego og det er den tit. Han kan få timevis til at gå med Lego. Han har nogle gange et ikke så godt humør om morgenen og her i weekenden var bølgerne vist gået lidt højt derhjemme (Jeg var selv i Jyllinge og spille fredag, kørte videre til et spillejob i Odense lørdag formiddag og kom først hjem søndag eftermiddag og var derved stort set ikke hjemme i weekenden).

Jeg havde ham så med ovre og handle i går og knægten havde nok ikke regnet med at få en julekalender. Det fik han så hvis der ellers kom andre boller på suppen. Her til morgen stod han op i god tid, ingen ballade overhovedet. Tværtimod. Utroligt hvad Lego kan gøre ! (bare ikke særlig pædagogisk).

Chokoladekalenderen slap vi så heller ikke for, for hans næste spørgsmål var hvad med Zelina som vi skulle over og hente hos en veninde. Vi måtte fluks køre tilbage efter at have hentet hende og finde en kalender til hende og det var så en chokoladekalender. Da jeg så står og skal betale kalenderen siger hun; Vent jeg skal også lige have en chokoladebar for Kevins julekalender var 5 kr. dyrere end min - My god - Jeg vil nødigt være den mand der skal giftes med hende når tid engang er !

He he, klog pige :)

0

Del dette indlæg

Wiii, faldt lige over en fin frisure...tror nærmest den røg ind på min top3 over ønskede brudefrisurer :)

post-29855-1290545644.jpg

Og indiske smykker :)

Jeg så et indisk bryllup i tv i går... Wauuu, sådan et gad jeg godt at prøve. Der bliver festet igennem må man sige.

Havde ikke engang lagt mærke til smykkerne - de er (også) fiiine :loveboard: Ja, et indisk bryllup kunne være spændende at være med til :)

0

Del dette indlæg

Al bryllupsplanlægning er midlertidigt skubbet tilside af julehygge - dog skete der lige det, der ikke måtte ske, den anden dag :loveboard: Vores eget kamera er gået i udu og jeg havde derfor lånt min fars til at få taget lidt billeder af ungerne i sneen. Hvad jeg så lige havde glemt var, at jeg også havde lånt hans kamera til at tage billeder af dansekjolen og ikke slettet dem på kameraet, så min mor kunne se dem. Katastrofen indtræffer så, da kæresten intetanende kigger snebillederne igennem og pludselig udbryder: "Hvad er det for en kjole, du har på der?" Åh manner, jeg fik bare en klump i maven og kunne jo ikke rigtig bortforklare...øv altså :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Al bryllupsplanlægning er midlertidigt skubbet tilside af julehygge - dog skete der lige det, der ikke måtte ske, den anden dag :) Vores eget kamera er gået i udu og jeg havde derfor lånt min fars til at få taget lidt billeder af ungerne i sneen. Hvad jeg så lige havde glemt var, at jeg også havde lånt hans kamera til at tage billeder af dansekjolen og ikke slettet dem på kameraet, så min mor kunne se dem. Katastrofen indtræffer så, da kæresten intetanende kigger snebillederne igennem og pludselig udbryder: "Hvad er det for en kjole, du har på der?" Åh manner, jeg fik bare en klump i maven og kunne jo ikke rigtig bortforklare...øv altså :)

Først et stort kram :loveboard:

Sådan noget må bare ikke ske! :)

0

Del dette indlæg

Al bryllupsplanlægning er midlertidigt skubbet tilside af julehygge - dog skete der lige det, der ikke måtte ske, den anden dag :) Vores eget kamera er gået i udu og jeg havde derfor lånt min fars til at få taget lidt billeder af ungerne i sneen. Hvad jeg så lige havde glemt var, at jeg også havde lånt hans kamera til at tage billeder af dansekjolen og ikke slettet dem på kameraet, så min mor kunne se dem. Katastrofen indtræffer så, da kæresten intetanende kigger snebillederne igennem og pludselig udbryder: "Hvad er det for en kjole, du har på der?" Åh manner, jeg fik bare en klump i maven og kunne jo ikke rigtig bortforklare...øv altså :)

Først et stort kram :loveboard:

Sådan noget må bare ikke ske! (y)

Tak for kram :) Nej det må bare ikke ske!!! Jeg ved godt, han sikkert ikke lagde mærke til meget, men det er alligevel :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer