Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stort tillykke med ham den bette! :thumbsupsmileyanim: Hvor ser han bare dejlig ud.

Og skønt din mor kan lide tylkjolen - det er altså altid dejligt når andre er enige. :cheerleader3:

TAK :cheerleader3:

Ja, min mors mening betyder bare alverden for mig :)

Det er jo klart, sådan tror jeg de fleste har det. :cheerleader3: Og når det gælder noget til brylluppet vil man bare slet ikke ønske at nogen ikke synes om det man selv godt kan lide..

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med ham den bette! :) Hvor ser han bare dejlig ud.

Og skønt din mor kan lide tylkjolen - det er altså altid dejligt når andre er enige. :cheerleader3:

Ja, min mors mening betyder bare alverden for mig :cheerleader3:

Det er jo klart, sådan tror jeg de fleste har det. :cheerleader3: Og når det gælder noget til brylluppet vil man bare slet ikke ønske at nogen ikke synes om det man selv godt kan lide..

Ja man vil jo gerne være pæn i alles øjne på den store dag :cheerleader3: MEN min mors mening betyder bare noget særligt for mig - for det første er hun helt ærlig og for det andet har hun (i mine øjne) god stil :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

HOV, og den anden (første) dansekjole + den fine hårbøjle skal jeg såmænd nok få brugt - vi skal både til 2 x 30 års + 60 års fødselsdag i 2011 ...og vi er (heldigvis) ekstremt pyntesyge i min familie, så der er man aldrig overdressed :thumbsupsmileyanim::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo klart, sådan tror jeg de fleste har det. :balloons: Og når det gælder noget til brylluppet vil man bare slet ikke ønske at nogen ikke synes om det man selv godt kan lide..

Ja man vil jo gerne være pæn i alles øjne på den store dag :cheerleader3: MEN min mors mening betyder bare noget særligt for mig - for det første er hun helt ærlig og for det andet har hun (i mine øjne) god stil :thumbsupsmileyanim:

Det må være dejligt at have sådan en mor. :balloons: Min mors stil og smag er nu heller ikke dårlig - min mor klæder sig flot i forhold til mange andre kvinder på hendes alder. Men nogle gange er hun godt nok også helt skævt fra den. Hun har dog heldigvis flere dos end don'ts - men det er nok nogle gange mere held en forstand. :cheerleader3:

Jeg gætter på at din mor også er til det mere specielle og anderledes lige som dig? :balloon:

0

Del dette indlæg

Tænkte også at det var dejligt med en mor, der ikke er for mainstream... Jeg prøver ofte selv at undgå for meget Mainstream og har det ikke så godt med Herstall og Kop & Kandes julekataloger. Så hellere fornuft i Ikea, blandet med tossede farver fra Rice og loppefund :thumbsupsmileyanim:

jeg tror dog du vil opleve at kjolen live er meget lidt mainstream. Den er så sjov og fed at den må være et hit. Og sætter du farvede blomster på efter - skifter nogle ad totterne ud med farvet tyl, vil det være en dejlig sommerfest kjole :)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og skønt din mor kan lide tylkjolen - det er altså altid dejligt når andre er enige. :balloons:

Det er jo klart, sådan tror jeg de fleste har det. :balloons: Og når det gælder noget til brylluppet vil man bare slet ikke ønske at nogen ikke synes om det man selv godt kan lide..

Det må være dejligt at have sådan en mor. :balloon: Min mors stil og smag er nu heller ikke dårlig - min mor klæder sig flot i forhold til mange andre kvinder på hendes alder. Men nogle gange er hun godt nok også helt skævt fra den. Hun har dog heldigvis flere dos end don'ts - men det er nok nogle gange mere held en forstand. :cheerleader3:

Jeg gætter på at din mor også er til det mere specielle og anderledes lige som dig? :)

Ja min mor er en god inspirationskilde...og hun har så også den fordel, i mine øjne, at hun kan klæde sig i mere og flere farver end mig. Hun er nemlig mørk, med sort hår, grønne øjne og olivenfarvet hud. Jeg ligner min blege far og er pænest i leverpostejsfarver :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tænkte også at det var dejligt med en mor, der ikke er for mainstream... Jeg prøver ofte selv at undgå for meget Mainstream og har det ikke så godt med Herstall og Kop & Kandes julekataloger. Så hellere fornuft i Ikea, blandet med tossede farver fra Rice og loppefund :cheerleader3:

Præcis også min holdning

jeg tror dog du vil opleve at kjolen live er meget lidt mainstream. Den er så sjov og fed at den må være et hit. Og sætter du farvede blomster på efter - skifter nogle ad totterne ud med farvet tyl, vil det være en dejlig sommerfest kjole :cheerleader3:

Jeg er heldigvis heller ikke anderledes "bare for at være anderledes" - det er en super smuk kjole og den perfekte dansekjole :thumbsupsmileyanim: Jeg har allerede hovedet fuld af ideer til styling og look - GLÆDER mig til, den lander i DK :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Wow, begge ringe er da helt fantastiske - kan godt forstå du ikke helt ved hvilken en det skal være!

Er både alm. guld og hvidguld pænt til dig? Det kan jo være det der bestemmer. Htb ville egentligt have haft hvidguld, men det var bare ikke pænt på ham, så vi får alm. guld...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, vi følges vist lidt ad med ringe-tanker. Sidst var det utraditionel/traditionel vi begge overvejede og nu begynder du også at tvivle mellem mange eller få sten, ligesom mig :) Men ja, ringene har jo også en vidt forskellig udformning, og de er begge meget smukke, så jeg kan godt forstå, at du er i tvivl!

Har du prøvet ringe der både er "flade" og "runde"? :wink: Jeg synes de runde er så flotte på billeder, men hvis de bliver for runde ser det helt galt ud på min hånd - så derfor vælger vi (vistnok) flade... Men måske er det omvendt for dig, så pointen er: Afsted med jer, ud at prøve nogle ringe, der ligner :griner:-

Håber du får sikkerhed i maven med det. Men begge ringe er superflotte, og selvom ringposten er noget af det vigtigste (det er det også for mig) så betyder det jo stadig (desværre) ikke, at RINGEN findes - måske har du det med ringe, som jeg har det med kjoler: At du i virkeligheden gerne vil hae det hele og derfor altid vil sukke lidt efter alle de udformninger, du ikke fik?

Nå, det blev vist lidt rodet, men jeg kan godt forstå din tvivl. Håber den forsvinder snart og for altid! :)

0

Del dette indlæg

Hov sådan lige en lille teknisk ting at tage med:

Jeg har hørt (måske skal du lige høre en guldsmed for en sikkerheds skyld) at brilliantslibningen afspejler lyset allerbedst - altså at en princess-cut måske ikke vil skinne lige så meget. Så hvis du går efter BLING så er det måske værd at tage med i overvejelserne. :)

0

Del dette indlæg

Hehe, vi følges vist lidt ad med ringe-tanker. Sidst var det utraditionel/traditionel vi begge overvejede og nu begynder du også at tvivle mellem mange eller få sten, ligesom mig :) Men ja, ringene har jo også en vidt forskellig udformning, og de er begge meget smukke, så jeg kan godt forstå, at du er i tvivl!

Har du prøvet ringe der både er "flade" og "runde"? :bearhug: Jeg synes de runde er så flotte på billeder, men hvis de bliver for runde ser det helt galt ud på min hånd - så derfor vælger vi (vistnok) flade... Men måske er det omvendt for dig, så pointen er: Afsted med jer, ud at prøve nogle ringe, der ligner :bearhug:

Håber du får sikkerhed i maven med det. Men begge ringe er superflotte, og selvom ringposten er noget af det vigtigste (det er det også for mig) så betyder det jo stadig (desværre) ikke, at RINGEN findes - måske har du det med ringe, som jeg har det med kjoler: At du i virkeligheden gerne vil hae det hele og derfor altid vil sukke lidt efter alle de udformninger, du ikke fik?

Nå, det blev vist lidt rodet, men jeg kan godt forstå din tvivl. Håber den forsvinder snart og for altid! :)

Jeg tror du ramte plet der Mette - det er nok ikke så meget hvilken der er flottest for begge ringe (og alle mulige andre for den sags skyld) er jo fine, men det er nok mere det der med at ved at vælge én, så fravælger man automatisk alle de andre - for altid! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hov sådan lige en lille teknisk ting at tage med:

Jeg har hørt (måske skal du lige høre en guldsmed for en sikkerheds skyld) at brilliantslibningen afspejler lyset allerbedst - altså at en princess-cut måske ikke vil skinne lige så meget. Så hvis du går efter BLING så er det måske værd at tage med i overvejelserne. :bearhug:

Det har jeg også hørt og det er faktisk en af de tunge argumenter i min egen lille diskussion med mig selv :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt som en vanvittig (og sikkert også opført mig som en vanvittig (bridezilla)) hele dagen...men er nok endt ved vores første valg. Den passer i stil og udformning til min forlovelsesring, den er meget klassisk - hvilket nok er hensigtsmæssigt i det lange løb, det er brilliantslibning = BLING og så er den ens på alle sider og kan derfor ikke dreje sig så stenen sidder ved håndfladen :bearhug:

...et lille bitte argument kunne også være, at kæresten helst vil have en "rund" ring :):)

Men før vi laver den endelige bestilling må vi ud og prøve for at være 100% bombesikre på stil og størrelse...

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du prøvet ringe der både er "flade" og "runde"? :bearhug: Jeg synes de runde er så flotte på billeder, men hvis de bliver for runde ser det helt galt ud på min hånd - så derfor vælger vi (vistnok) flade... Men måske er det omvendt for dig, så pointen er: Afsted med jer, ud at prøve nogle ringe, der ligner :bearhug:

Nå, det blev vist lidt rodet, men jeg kan godt forstå din tvivl. Håber den forsvinder snart og for altid! :bearhug:

Jeg tror du ramte plet der Mette - det er nok ikke så meget hvilken der er flottest for begge ringe (og alle mulige andre for den sags skyld) er jo fine, men det er nok mere det der med at ved at vælge én, så fravælger man automatisk alle de andre - for altid! :)

Måske kunne du pippe efter at få den ring, du ikke får som vielsesring, i morgengave eller kobberbryllupsgave eller noget? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hehe, vi følges vist lidt ad med ringe-tanker. Sidst var det utraditionel/traditionel vi begge overvejede og nu begynder du også at tvivle mellem mange eller få sten, ligesom mig :bearhug: Men ja, ringene har jo også en vidt forskellig udformning, og de er begge meget smukke, så jeg kan godt forstå, at du er i tvivl!

Nå, det blev vist lidt rodet, men jeg kan godt forstå din tvivl. Håber den forsvinder snart og for altid! :bearhug:

Jeg tror du ramte plet der Mette - det er nok ikke så meget hvilken der er flottest for begge ringe (og alle mulige andre for den sags skyld) er jo fine, men det er nok mere det der med at ved at vælge én, så fravælger man automatisk alle de andre - for altid! :)

Måske kunne du pippe efter at få den ring, du ikke får som vielsesring, i morgengave eller kobberbryllupsgave eller noget? :thumbsupsmileyanim:

:) Ho ho, vi tænker så ens på smykkefronten - har naturligvis allerede talt højt om, hvor fin sådan en princess cut-diamant ville se ud på en af de andre fingre, i ørerne, om halsen osv :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*SUK* og så skal, skal, SKAL jeg bare igang med mit speciale i morgen...jeg ville være et meget lykkeligere menneske, hvis den sorte specialesky ikke hang så tungt om ørerne på mig :)

DU SKAL BARE TAGE DIG SAMMEN!!! :thumbsupsmileyanim:

Ja ja, jeg ved det godt :)

0

Del dette indlæg

*SUK* og så skal, skal, SKAL jeg bare igang med mit speciale i morgen...jeg ville være et meget lykkeligere menneske, hvis den sorte specialesky ikke hang så tungt om ørerne på mig :)

Hehe.. Hvor er du god :bearhug: Men ja, igang med dig - det nytter ikke noget at udskyde sådan nogle ting... Hvad skal du skrive om?

0

Del dette indlæg

*SUK* og så skal, skal, SKAL jeg bare igang med mit speciale i morgen...jeg ville være et meget lykkeligere menneske, hvis den sorte specialesky ikke hang så tungt om ørerne på mig :bearhug:

Hehe.. Hvor er du god :bearhug: Men ja, igang med dig - det nytter ikke noget at udskyde sådan nogle ting... Hvad skal du skrive om?

*Hulk* jeg skal skrive om oversættelsen af idiomer i økonomiske tekster - i praksis sammenholdt med teorien... Det skal bare overståes :)

0

Del dette indlæg

*SUK* og så skal, skal, SKAL jeg bare igang med mit speciale i morgen...jeg ville være et meget lykkeligere menneske, hvis den sorte specialesky ikke hang så tungt om ørerne på mig :bearhug:

DU SKAL BARE TAGE DIG SAMMEN!!! :)

*Hulk* jeg skal skrive om oversættelsen af idiomer i økonomiske tekster - i praksis sammenholdt med teorien... Det skal bare overståes :bearhug:

Wow.. Det lyder vildt! Tror umiddelbart også jeg ville græde hvis jeg skulle skrive om det :bearhug: Men du skal bare i gang, så du kan blive færdig med det, så du kan lave en masse bryllupsting helt udendårlig samvittighed :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

DU SKAL BARE TAGE DIG SAMMEN!!! :)

Ja ja, jeg ved det godt :bearhug:

*Hulk* jeg skal skrive om oversættelsen af idiomer i økonomiske tekster - i praksis sammenholdt med teorien... Det skal bare overståes :bearhug:

Wow.. Det lyder vildt! Tror umiddelbart også jeg ville græde hvis jeg skulle skrive om det :bearhug: Men du skal bare i gang, så du kan blive færdig med det, så du kan lave en masse bryllupsting helt udendårlig samvittighed :thumbsupsmileyanim:

Det er nemlig det jeg skal...men først i morgen - resten af i dag (præcis en time :bearhug: ) må jeg tænke på bryllup alt det jeg lyster UDEN dårlig samvittighed :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer