Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Du set fab ud i begge kjoler - intet mainstream over dig . Fra brudekjolen til dansekjolen er der et spring fra uskyldigheden til divaen ;)

Tak Lena :) Synes også kjolerne repræsenterer mig rigtig godt. Brudekjolen som den romantiske og feminine side og tylkjolen som den vildere og mere sassy side :rolleyes:

Jeg er virkelig virkelig glad for tylkjolen - den er lige i øjet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget smukke kjoler og lækkert de er så forskellige! Man rummer jo heldigvis mere end en side og skønt at kunne skifte... (det endte jeg faktisk selv med, selvom det egentlig ikke var meningen.)

Ja du var lidt omvendt - retro til dansekjole og tyl-fantastisk som brudekjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super super flotte kjoler. Du ser bare så flot ud i begge kjoler. :)

Og hvor er du sej at du har fået tabt de 5 kg. :balloons:

Din h2b kommer da til at falde bagover af stolthed når han ser dig :):thumbsupsmileyanim:

Hvor er du bare sød :bearhug:

Synes også selv at jeg er sej mht vægttabet og havde faktisk aldrig troet det ville lykkes. Jeg har rygrad som en regnorm og når det "kun" er 5 kilo, så har man altså lidt tendens til at tænke "aj, det når jeg nok" - eller "det er da ikke så slemt", men wohoo, hvor er jeg glad for at jeg gjorde det - det er sådan en god følelse :iloveyou:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smukke kjoler! :)

TAK :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor ser du bare super smuk ud i begge kjoler!!! Ihh jeg vil også have to kjoler ;)

Tak :)

Det med de to kjoler er først og fremmest fordi, jeg er en rigtig dansemus - jeg skal kunne give den rigtig gas uden at falde i skørterne :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Wow, rigtig flotte og forskellige kjoler, der passer dig begge to rigtig godt!!

Godt fundet :)

Tak for din søde kommentar - jeg føler også, at jeg er færsdig med at shoppe...lige på det punkt... :thumbsupsmileyanim:

Meget smukke kjoler og lækkert de er så forskellige! Man rummer jo heldigvis mere end en side og skønt at kunne skifte... (det endte jeg faktisk selv med, selvom det egentlig ikke var meningen.)

Tak Pilgrim :)

0

Del dette indlæg

Så er jegt hjemme efter en SKØØØN dag hos mine forældre og ikke mindst min brudekjole :):thumbsupsmileyanim::)

Først er der billeder af dansekjolen:

post-29855-1296336399.jpg

WOW hvor er du fantastisk smuk i den!! blir helt misundelig..... :bearhug:

TAk hvor er du bare sød :iloveyou:

Men der er da ingen grund til misundelse der - du ser jo selv helt fantastisk ud i din(e) tyldrøm :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer