Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Arghh, så er svigermor begyndt at knage :) Som tidligere nævnt er har svigerfar inviteret et par (en del :) ) ukendte gæster til vores bryllup, hvilket jeg egentlig tager med ro og godt humør. Men i dag talte kæresten så med svigermor og fortalte det som det er (og bliver) - der bliver kun inviteret de gæster, vi selv synes skal med (og vi tager skam stor hensyn til deres "ønsker" og de "nye" gæster) og dem der, ifølge os, er for langt ude, bliver ikke inviteret. Vi har ikke råd og der er ikke plads - færdig bum! Hun knagede lidt i telefonen kunne jeg høre og kæresten havde den "seriøse" stemme på. Ikke noget dramatisk, men synes egentlig bare, det er ærgeligt, at vores store dag skal give anledning til diskussioner...hmm, men nu er der så heller ikke mere at diskutere, så det går jo nok...er bare glad for at vi bor i DK :17:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Hvor er det undeligt, at folk virkelig kan have så stærke holdninger til, hvem der skal med eller ikke med til en fest, som de ikke selv har ansvar for at arrangere. Jeg undres. Vi er udsat for det samme, og det gør mig bare barnligt tvær og Rasmus Modsat.

Jeg beundrer virkelig dit store overskud :17:

0

Del dette indlæg

Aaaah ha... the good old :wink: ja, det er utroligt og svaert at finde jubi-hatten frem hele tiden. Man kan undre sig over at det skal vaere saadan og at de ikke kan holde sig i ro. Saa er der jo ogsaa bare det ved det, at svigermor nu engang er det hun er: svigermor... og hun skal helst ikke knage!

Det faar altsaa ogsaa det vaesrte op i mig nogle gange :)

Vaer du glad for at I bor i DK :)

:17:

0

Del dette indlæg

Ja det er virkelig underligt så travlt follk har med at diktere andre folks bryllup...måske man selv skulle prøve næste gang nogle man kender skal giftes - det kunne jo være, det gav en eller anden form for "sus" man ikke kender til før man prøver det :17:

Noget helt andet:

Vi har tilbragt weekenden hos min moster og onkel på Fyn og min datter har spurgt meget til, hvordan det hele var dengang jeg var barn. Vi fandt derfor alle de gamle fotoalbum frem og udover en million pinlige billeder af os alle iført grimt firsertøj og hippiehår (min far :) ), så var der også min moster og onkels bryllupsbillede.

Det var bare sjovt at se - de blev gift sidst i 60'erne og min moster var iført den mest lårkorte hvide kjole, laaangt glat hår med midterskilning og flade sandaler. Min onkel var iført kassebukser og skjorte med lange flipper :) Tiderne har ændret sig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er virkelig underligt så travlt follk har med at diktere andre folks bryllup...måske man selv skulle prøve næste gang nogle man kender skal giftes - det kunne jo være, det gav en eller anden form for "sus" man ikke kender til før man prøver det :)

Noget helt andet:

Vi har tilbragt weekenden hos min moster og onkel på Fyn og min datter har spurgt meget til, hvordan det hele var dengang jeg var barn. Vi fandt derfor alle de gamle fotoalbum frem og udover en million pinlige billeder af os alle iført grimt firsertøj og hippiehår (min far :wink: ), så var der også min moster og onkels bryllupsbillede.

Det var bare sjovt at se - de blev gift sidst i 60'erne og min moster var iført den mest lårkorte hvide kjole, laaangt glat hår med midterskilning og flade sandaler. Min onkel var iført kassebukser og skjorte med lange flipper :) Tiderne har ændret sig...

HAHAHAHA! Jeg kan lige se det for mig! Hvor er det bare fantastisk! :17:

0

Del dette indlæg

Ja det er virkelig underligt så travlt follk har med at diktere andre folks bryllup...måske man selv skulle prøve næste gang nogle man kender skal giftes - det kunne jo være, det gav en eller anden form for "sus" man ikke kender til før man prøver det :17:

Noget helt andet:

Vi har tilbragt weekenden hos min moster og onkel på Fyn og min datter har spurgt meget til, hvordan det hele var dengang jeg var barn. Vi fandt derfor alle de gamle fotoalbum frem og udover en million pinlige billeder af os alle iført grimt firsertøj og hippiehår (min far :) ), så var der også min moster og onkels bryllupsbillede.

Haha ja jeg eeelsker også mine forældres bryllupsbillede (også 60'erne). Min mor med kort trumpetformet kjole og smart kort og fyldig page og dem med med GIGANTISKE hornbriller.

Men gad vide om folk om 50 år kigger på vores billeder og får samme morskab ud af det. Vi finder det jo helt usandsynligt med al den planlægning vi lægger for dagen, "hvordan kan folk nogensinde synes det er way off".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej du er simpelthen så gennemført i din stil .. ! Det er SÅ fedt :thumbsupsmileyanim:

Og mht til det der med gæsterne så synes jeg også at det virker som om i tackler det på den rigtige måde..

Jeg havde også lige en faster der ringede og klagede over at hendes tre sønner ikke var inviteret. - Jeg har set dem 3 gange de sidste 5 år og vi har ingen gensidig interesse i hinanden.. Hvorfor så bruge 1500 kr pr. pers på dem ? :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser - I er de bedste :)

Det er en helt underlig følelse, at have hele outfittet klar...mangler nærmest noget at shoppe efter :thumbsupsmileyanim:

Haha det kender jeg godt. Når man har brugt måneder på bare at søge og søge og så finder tingene, er det sådan lidt "jamen hvad skal jeg så lave...?"

Jeg er så faldet i den med nu at være i gang med at købe den 3. taske (har da ikke returneret de andre.. dem skal jeg nok få brugt :loveboard: ) og det 2. par sko. Godt brudekjoler er så dyre, ellers er jeg da bange for at jeg også kunne anskaffe mig et par stykker af dem. Ikke sikker på, det er et helt sundt forhold til shopping :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak tøser - I er de bedste :bearhug:

Det er en helt underlig følelse, at have hele outfittet klar...mangler nærmest noget at shoppe efter :thumbsupsmileyanim:

Haha det kender jeg godt. Når man har brugt måneder på bare at søge og søge og så finder tingene, er det sådan lidt "jamen hvad skal jeg så lave...?"

Jeg er så faldet i den med nu at være i gang med at købe den 3. taske (har da ikke returneret de andre.. dem skal jeg nok få brugt :bearhug: ) og det 2. par sko. Godt brudekjoler er så dyre, ellers er jeg da bange for at jeg også kunne anskaffe mig et par stykker af dem. Ikke sikker på, det er et helt sundt forhold til shopping :hug:

Taske siger du!!! TASKE, jeg har jo ingen taske!!! Jeg må straks igang med at støvsuge nettet - hvordan kunne jeg glemme en taske?!! :loveboard:

Ja det er helt sikkert - sådan et bryllup kan vække den indre shopaholic hos enhver kvinde :):bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha, her logger jeg paa efter tiiiiiimers sen eksamenslaesning og foer 4 timers soevn, men ville ikke have undvaeret det!!

Nej, uden taske duer helten ikke, og det er en fiiiiin taske, ihhhh :thumbsupsmileyanim:

Kryds lige for den helvedeseksamen, jeg skal igennem imorgen, ik?

Kh

0

Del dette indlæg

Ha ha ha, her logger jeg paa efter tiiiiiimers sen eksamenslaesning og foer 4 timers soevn, men ville ikke have undvaeret det!!

Nej, uden taske duer helten ikke, og det er en fiiiiin taske, ihhhh :loveboard:

Kryds lige for den helvedeseksamen, jeg skal igennem imorgen, ik?

Kh

Jeg krydser og sender god karma til Italia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer