Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så har kæresten købt min morgengave :thumbsupsmileyanim: Det er lidt snyd, jeg ved hvad det er...ja har faktisk selv bestemt den, men jeg ville gerne have et smykke og er ekstremt kræsen med smykker til mig selv, så det blev altså sådan. Jeg vil også sige, at den fryd det er at vide hvor fuldstændig fantastisk gaven er, langt opvejer den overraskelse, jeg så går glip af. Får den selvfølglig ikke at se før dagen (eller det er vel egentlig dagen efter?), så lidt overraskelse er der jo i spil :loveboard:

Nu skal jeg så bare finde på noget til ham...

0

Del dette indlæg

Jeg behøver vel ikke sige at jeg elsker din collage - ikke noget gennemsnitlig, kedelig hakkebøf over dig

TAK søde Lena - det er jeg bare så glad for at høre, du synes...og det er bare fuldstændig i tråd med mig - det kan godt være, jeg på ydersiden ligner en hakkebøf-husmor fra Vestsjælland, men på indersiden (og i udlevelsen af min bryllupsdrøm) er jeg alt andet :loveboard::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha, Elva, det er vel nok nogle fine store billeder af nogle SUPER laekre ting Nu gaar der jo ikke laenge, saa passer ydersiden da heeeelt sikkert med indersidens bella-zilla :)

Sidder og bliver helt koebelysten og kunne da godt selv traenge til en ansigtsmaske eller to(mangler eksamenstraet studerende-smiley) - kan jo starte med at gaa en tur ud i dagens solskin :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ha ha, Elva, det er vel nok nogle fine store billeder af nogle SUPER laekre ting Nu gaar der jo ikke laenge, saa passer ydersiden da heeeelt sikkert med indersidens bella-zilla :)

Sidder og bliver helt koebelysten og kunne da godt selv traenge til en ansigtsmaske eller to(mangler eksamenstraet studerende-smiley) - kan jo starte med at gaa en tur ud i dagens solskin :)

SOLSKIN :cheerleader3: Ok fair nok, solen skinner også her...men der ligger SNE og solen varmer ikke...det eneste den gør er at afsløre, jeg i den grad burde pudse vinduer :cheerleader3:

Jeg har, siden vi fik børn, mere eller mindre, tilsidesat mit behov for "luksus" til mig selv, men bride-zillaen kender åbenbart ingen (økonomiske) grænser, så NU var det endelig mors tur :biggrin:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Wuhuuu, i dag er det Valentine's Day (gammel tradition i Irland) og kæresten har simpelthen TAGET FRI fra arbejde, arrangeret at mine forældre HENTER UNGERNE fra institution, købt ROSER, inviteret mig UD at spise OG i BIO :):biggrin::cheerleader3: Kan ikke huske hvornår, det sidst er sket (ikke siden vi fik børn i hvert fald) :cheerleader3::)(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuu, i dag er det Valentine's Day (gammel tradition i Irland) og kæresten har simpelthen TAGET FRI fra arbejde, arrangeret at mine forældre HENTER UNGERNE fra institution, købt ROSER, inviteret mig UD at spise OG i BIO :):biggrin::cheerleader3: Kan ikke huske hvornår, det sidst er sket (ikke siden vi fik børn i hvert fald) (y)GP:sm:

Ihh... Hvor dejligt :cheerleader3: Så betænksom er min H2B desværre ik. Vi skal også ha vores datter til gymnastik, og manden har sent fri. Men vi tager ervance en anden dag.

Håber at I får en dejlig dag/aften. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle egentlig stå nede i træningscenteret lige nu, men uhhhh...det er da bare det mest modbydelige vejr uden for!!! Sidder derfor istedet her i sofaen foran en glohed brændeovn og kæmper med invitationer, gæsteliste ( :bearhug: ) og den dårlige samvittighed over ikke at lave speciale.

Invitationerne skal helst printes fredag, så jeg er nødt til at få dem på plads...

0

Del dette indlæg

Ho ho, har (heldigvis) lige opdaget, at jeg på den engelske invitation har skrevet, vielsen starter 1 a.m. Herligt hvis alle de irske gæster dukkede op i Bredgade midt om natten :bearhug:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Ha ha, ja, det kunne ligne noget! Jeg forestiller mig at de saa gaar paa pub istedet... undrende, men a la hvad skulle de ellers stille op? :bearhug:

Uhhh, det lyder til at du maa tilgive dig selv for ikke at skrive speciale idag... og maaske ogsaa imorgen. Saa maa du finde et eller andet at forsoede tilvaerelsen som invitations-/gaestelisteproducer med - selvom det godt nok kan vaere :)

Kh Camilla :back2topic:

- som kigger paa kassen med kuverter til de italienske invitationer - og saa paa Wedding TV....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha det er alligevel en pæn vigtig information, du fandt ud af skulle rettes der!! Kunne være kønt, hvis der dukkede gæster op kl. 1 om natten. Men nu er de jo irere, så de kunne sikkert nok få en pæn god fest ud af det alligevel. :-p
Ha ha, ja, det kunne ligne noget! Jeg forestiller mig at de saa gaar paa pub istedet... undrende, men a la hvad skulle de ellers stille op? :bearhug:

Uhhh, det lyder til at du maa tilgive dig selv for ikke at skrive speciale idag... og maaske ogsaa imorgen. Saa maa du finde et eller andet at forsoede tilvaerelsen som invitations-/gaestelisteproducer med - selvom det godt nok kan vaere :back2topic:

Kh Camilla :)

- som kigger paa kassen med kuverter til de italienske invitationer - og saa paa Wedding TV....

Ja, de kunne helt sikkert findes på nærmeste pub...unge som gamle :)

En af Laureences fætre er gudfader til vores søn (stor ære i den katolske kirke og til dåben skal man bla. læse op af biblen) og ceremonien gik igang uden at han var ankommet. Laurence og jeg sendte hinanden et par blikke og overvejede at informere præsten, men i selv samme sekund som præsten annoncerede at nu ville gudfader læse et af skrifterne, gik kirkedøren op og fætter pilede direkte op og begynde at læse. Bagefter måtte han jo indrømme, at han kom DIREKTE fra byen og var blevet sat af en taxi sekunder før, han hastede ind :)

0

Del dette indlæg

Skulle egentlig stå nede i træningscenteret lige nu, men uhhhh...det er da bare det mest modbydelige vejr uden for!!! Sidder derfor istedet her i sofaen foran en glohed brændeovn og kæmper med invitationer, gæsteliste ( :bearhug: ) og den dårlige samvittighed over ikke at lave speciale.

Invitationerne skal helst printes fredag, så jeg er nødt til at få dem på plads...

Jeg har snydt med træningen siden i går, har virkelig også dårlig samvittighed, men altså det der vejr, føj nej!! Må give den gas for 3 dage i mrogen istedet, og hvis jeg er rigtig god finder jeg charlotte bircows baller afstål frem i aften... nu må vi se hvor mange undskyldninger jeg har der...

0

Del dette indlæg

Skulle egentlig stå nede i træningscenteret lige nu, men uhhhh...det er da bare det mest modbydelige vejr uden for!!! Sidder derfor istedet her i sofaen foran en glohed brændeovn og kæmper med invitationer, gæsteliste ( :) ) og den dårlige samvittighed over ikke at lave speciale.

Jeg har snydt med træningen siden i går, har virkelig også dårlig samvittighed, men altså det der vejr, føj nej!! Må give den gas for 3 dage i mrogen istedet, og hvis jeg er rigtig god finder jeg charlotte bircows baller afstål frem i aften... nu må vi se hvor mange undskyldninger jeg har der...

Godt at høre, jeg ikke er den eneste :bearhug: Der må bare knokles igennem i morgen - ja der må :):back2topic::)

0

Del dette indlæg

Læste engang et eller andet sted her på BK, at hvis ens venner pludselig bliver venner på Facebook...altså venner der ikke normalt er venner...er det et sikkert tegn på, at der er nogen, der har gang i noget polterabend-planlægning. Og tænk, så lige at min veninde nu er blevet FB-ven med min kærestes vens hustru + min kusine!!! Det kan da kun være et tegn... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Læste engang et eller andet sted her på BK, at hvis ens venner pludselig bliver venner på Facebook...altså venner der ikke normalt er venner...er det et sikkert tegn på, at der er nogen, der har gang i noget polterabend-planlægning. Og tænk, så lige at min veninde nu er blevet FB-ven med min kærestes vens hustru + min kusine!!! Det kan da kun være et tegn... :bearhug:

......uhhh jaaa!! spændende!!! :) så nu skal du til at være på vagt, hver gang der er nogen, der vil lave planer med dig :back2topic::) :)

.......og så forresten lidt vildt med den barnedåb.....men selvfølgelig...ingen risiko for at sove for længe...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer