Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Argh, er lidt nede i en "bryllupsdal" for øjeblikket :td:

Min vægt står stille (...kravler måske endda lidt opad HUUG ), alle de sjove indkøb er foretaget, kan ikke finde bryllupstøj til ungerne og kan IKKE finde min fødselsattest og min dåbsattest!!! De er åbenbart forsvundet i flytterodet :oops:

Er sygeligt utålmodig for at folk skal kommentere på og svare tilbage på indbydelserne :lol: og har fået lyst til at købe et birdcage slør :tunge:

OMG jeg er en styg bridezilla!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oooh et birdcage er også super fancy. Er helt vild med det look.

:thumbsupsmileyanim:

Osse mig :cheerleader3: Kan bare snart ikke forsvare flere impulskøb...men jeg kan vist lige så godt bare lægge det i kurven...ved jo, at det ender der før eller siden :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ned i kurven med det birdcage, saa faar du det bedre, darling :lol:

I know...kan vist ikke leve uden :rolleyes::blush:

Problemet er bare lige, at det i min iver over at betale Maidor lykkedes mig at overføre 3x16,000 (!!!), hvorefter banken skyndte sig at spærre mit kort...jeg er simpelthen så blond nogle gange :fløjt: Så nu skal jeg lige have lokket kærestens kort ud af ham, før jeg kan shoppe løs. Har de vildeste shopping-abstinenser :blink:

Ha ha ha, ej, det er da ogsaa super uheldigt... ! Det kunne nu ligesaa godt ske for mig, jf haarfarven :fløjt:

Haaber da at han er til at lokke med... naegtede personligt at haeve 100 euro til HTB i dag, da jeg har brugt lidt penge paa hund og dagligvarer idag og vil kunne betale haarkammen, hvis jeg ikke kan styre mig mere, jf. shopping-abstinenser :blink:

U are not alone, sister :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Problemet er bare lige, at det i min iver over at betale Maidor lykkedes mig at overføre 3x16,000 (!!!)

UBS - Der røg musikken til bryllupsfesten vist og lidt mere til. Nej fint at de fik spærret den så man ikke skal tænke over om pengene nu også kommer retur.

0

Del dette indlæg

heldige jer der har en kirke der gider at arrangere noget for jer, er misundelig! vores vil slet ikke tale med os før ugen op til brylluppet sevlom jeg endda har spurgt :huh:

Rigtig fine og personlige manchetknapper!

He he, ja den katolske kirke er jo nødt til at lokke kunder til på den ene eller anden måde :biggrin: Det var skam et fint arrangement og sikkert også meget udbytterigt, hvis man ikke har været kærester så længe som vi har... Men på alle måder rart at mødes med præsten så mange gange og få talt alt godt igennem. Surt at jeres kirke er så firkantet på det område :kiss:

Tak, er også selv meget begejstret for manchetknapperne - nu håber jeg bare, de kan leve op til billedet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Problemet er bare lige, at det i min iver over at betale Maidor lykkedes mig at overføre 3x16,000 (!!!)

UBS - Der røg musikken til bryllupsfesten vist og lidt mere til. Nej fint at de fik spærret den så man ikke skal tænke over om pengene nu også kommer retur.

Hvad kan jeg sige, jeg er bare en MEGA klovn...godt at banken (eller PBS) er så vågne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ned i kurven med det birdcage, saa faar du det bedre, darling :lol:

I know...kan vist ikke leve uden

Problemet er bare lige, at det i min iver over at betale Maidor lykkedes mig at overføre 3x16,000 (!!!), hvorefter banken skyndte sig at spærre mit kort...jeg er simpelthen så blond nogle gange.Så nu skal jeg lige have lokket kærestens kort ud af ham, før jeg kan shoppe løs. Har de vildeste shopping-abstinenser

Ha ha ha, ej, det er da ogsaa super uheldigt... ! Det kunne nu ligesaa godt ske for mig, jf haarfarven :fløjt:

Haaber da at han er til at lokke med... naegtede personligt at haeve 100 euro til HTB i dag, da jeg har brugt lidt penge paa hund og dagligvarer idag og vil kunne betale haarkammen, hvis jeg ikke kan styre mig mere, jf. shopping-abstinenser :blink:

U are not alone, sister :ilovebryllupsklar:

NÅ, efter massiv brug af kvindelist og et par ufine tricks, lykkedes det mig endelig at lokke VISA-kortet fra kæresten. Så nu har jeg købt (endnu :blush: ) et slør :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Uhhh, jeg GLÆDER mig til det tikker ind i postkassen :thumbsupsmileyanim:

post-29855-0-13231900-1300208008.jpg

post-29855-0-14128000-1300208021.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GODT - en pige kan aldrig have for mange sloer!

Det er rigtig fint, saa maa vi se, hvad for et, det bliver paa dagen :)

NEMLIG!!! Komisk - taget i betragtning af, at noget af det, jeg fra start har været stensikker på var, at jeg IKKE skulle have slør :griner:-

0

Del dette indlæg

NEMLIG!!! Komisk - taget i betragtning af, at noget af det, jeg fra start har været stensikker på var, at jeg IKKE skulle have slør :griner:-

Ja, og mig, som ikke var sikker og som slet, slet ikke skulle have stroempebaand og hofteholder, ik? :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, og mig, som ikke var sikker og som slet, slet ikke skulle have stroempebaand og hofteholder, ik? :griner:-

Når først zillaen tager over er der åbenbart ingen grænser :lol:

0

Del dette indlæg

Nej, og saa sidder jeg serioest og overvejer et rivesloer.... :huh:

0

Del dette indlæg

Nej, og saa sidder jeg serioest og overvejer et rivesloer.... :huh:

Hi hi, just do it!!! :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer