Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

gider simpelthen ikke at blive i dårigt humør over vores bryllup! Faktum er, der max kan være 50 gæster i den restaurant vi har booket, så det...

Jeg kan nok finde en flightcase hun kan sidde på :thumbsupsmileyanim: Fair nok at han gerne vil have hende med men det mindste han kunne have gjort var da at tale med dig/jer inden.

0

Del dette indlæg

Jeg har jo købt disse manchetknapper til kæresten og historien om Nice har jeg også kort været inde på i et af de første indlæg, men synes selv at det er så romantisk en fortælling, at I da lige skal have den udvidede version :heart:

Jeg havde, som skrevet tidligere, mødt kæresten ved ren tilfældighed i København natten inden, jeg skulle på sprogophold i Frankrig. Vi havde udvekslet mail og adresser og knap 3 timer efter, vi havde sagt farvel i København stod jeg midt i Nice og skulle til at fnde min nye skole, lejlighed, møde masser af nye mennesker, tale fransk ( :blink: ) og vænne mig til det lækreste vejr :biggrin:

Selvom, jeg havde rigeligt at se til med mit nye fede sprogskoleliv, så spøgte tanken om den lækre irer konstant i mit hovede og da jeg skulle sende de første postkort hjem til DK, så smed jeg lige et i postkassen til ham også (hvad jeg slet ikke havde overvejet var, at han jo, på bedste irer-manér, stadig boede hjemme og mammy derfor læste ALT hvad der stod på postkortet - ups! :fløjt: ). Nå men en uges tid efter lykkedes det mig at finde IT-rummet på skolen og fik tjekket min mail for første gang siden ankomsten og der var en mail fra Laurence om, at han simpelthen havde booket en flybillet til Nice og om jeg ikke ville komme og møde ham i lufthavnen?!! Jeg havde set mailen så sent, at der kun var et par dage til, han skulle komme, så med den største sommerfugl i maven, skrev jeg tilbage, at jeg nok skulle være der, når han landede.

Dagen oprandt og med bankende hjerte tog jeg til Nice lufthavn. Jeg var slet ikke sikker på, hvad jeg selv havde gang i og havde også aftalt med mine to samboere, at hvis jeg var den mindste smule i tvivl om, han var psycho, ville jeg tage ham med tilbage til lejligheden, så de kunne passe på mig :shooter:

Nå - flyet landede og alle kom ud...mit hjerte hamrede og jeg blev helt i tvivl, om han nu også var med. Pludselig stod han der og al tvivl blev bare blæst væk!!! Han var endnu flottere end jeg huskede, sød, sjov og en rigtig gentleman. Vi havde bare den BEDSTE weekend i Nice sammen og da han skulle rejse hjem til Irland (den 04.06.2000) aftalte vi, at vi ville mærke efter, når vi havde sagt farvel, om vi skulle være kærester. Tre minutter efter, vi havde sagt farvel havde jeg bare det største savn i maven og der var bare ingen tvivl - heldigvis havde han det på samme måde :heart:

Det er meget snart 11 år siden vi sagde farvel i Nice og jeg ved at Laurence vil synes, min lille morgengave er både personlig og et dejligt minde :)

I'm blown away - er du vanvittig, en smuk og soed historie og saa er morgengaven jo bare endnu bedre :loveflag:

0

Del dette indlæg

gider simpelthen ikke at blive i dårigt humør over vores bryllup! Faktum er, der max kan være 50 gæster i den restaurant vi har booket, så det...

Jeg kan nok finde en flightcase hun kan sidde på :thumbsupsmileyanim: Fair nok at han gerne vil have hende med men det mindste han kunne have gjort var da at tale med dig/jer inden.

He he, det kan være vi kommer til at sige "ja tak" til den flightcase :wink: Irernes motto er åbenbart: Invitér først, spørg bagefter :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, det er lidt af en historie vi har sammen :loveflag:

Meeen, jeg er nok nødt til at finde på en ting mere til ham - disse får han jo om morgenen, den dag vi skal giftes - vil også gerne give ham noget morgenen efter, når jeg får min morgengave (min ring, my precious, muahaahaha :bunny_4: ) :unsure:

0

Del dette indlæg

He he, det kan være vi kommer til at sige "ja tak" til den flightcase :wink: Irernes motto er åbenbart: Invitér først, spørg bagefter :pokey:

Går det helt galt så kan der sikkert også godt ligge to personer nede i selve kassen, og sidde to ovenpå. Så kan den 5. sidde på den lille kasse. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Går det helt galt så kan der sikkert også godt ligge to personer nede i selve kassen, og sidde to ovenpå. Så kan den 5. sidde på den lille kasse. :rolleyes:

:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STORT drama omkring ny kæreste der ikke bliver inviteret med - svigermors kommentar for 20 minutter siden: "...but it would be nice for Paul to have someone to travel with" :blink::blink::blink:

Poor Paul... :blink: :blink: :blink:

Eller er det mere synd for dig, at du skal traekkes med drama op til jeres smukke dag?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nice historien er da helt vildt romantisk :7himmel: Hvor er det dejligt for jer at I har sådan en dejlig historie sammen! Det må også være dejligt at kunne fortælle sådan en historie når folk spørger "hvordan mødte I hinanden". Alle bliver vel sådan helt "Nurh hvor romantiask" ?? :loveboard:

Det er der sjovt nok ik nogen der bliver når vi fortæller om vores fordrukne nytårsaften hvor vi var sammen første gang :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STORT drama omkring ny kæreste der ikke bliver inviteret med - svigermors kommentar for 20 minutter siden: "...but it would be nice for Paul to have someone to travel with" :blink::blink::blink:

Eller er det mere synd for dig, at du skal traekkes med drama op til jeres smukke dag?

Min mors kloge råd: "Lad Laurence klare balladen, det er trods alt hans familie, der "skaber" sig". Det råd vil jeg fra nu af prøve at følge...vil alligevel ikke have de ekstra rynker det giver at tage del i deres drama :rolleyes::biggrin:

0

Del dette indlæg

Nice historien er da helt vildt romantisk :7himmel: Hvor er det dejligt for jer at I har sådan en dejlig historie sammen! Det må også være dejligt at kunne fortælle sådan en historie når folk spørger "hvordan mødte I hinanden". Alle bliver vel sådan helt "Nurh hvor romantiask" ?? :loveboard:

Det er der sjovt nok ik nogen der bliver når vi fortæller om vores fordrukne nytårsaften hvor vi var sammen første gang :rolleyes:

Ja det er en virkelig romantisk historie...og det "hyggelige" er at vi var omgivet af venner den aften vi mødtes første gang i København :)

Det kunne jo meget vel have været en ferieflirt og det har bestemt ikke været den nemme løsning for nogen af os. Det er et KÆMPE arbejde at være i forhold med én fra en fremmed kultur + han har kæmpet en kamp uden lige for at falde til i DK og jeg har kæmpet en kamp for at han skulle. Men kærligheden har bare været der fra første sekund og den kan bære os igennem alt :heart:

0

Del dette indlæg

Min mors kloge råd: "Lad Laurence klare balladen, det er trods alt hans familie, der "skaber" sig". Det råd vil jeg fra nu af prøve at følge...vil alligevel ikke have de ekstra rynker det giver at tage del i deres drama :rolleyes::biggrin:

Aah, ja, hvem der bare kunne - har jo ligesom svigermekanikken lige next door, saa deeeeet... men hvis du klarer det, saa er det bare flot - og saa er det bare at stole paa, at han forstaar en zilla :wink:

0

Del dette indlæg

Fornuftigt råd. Der er ingen grund til at du ligger dig ud med svigermekanikken hvis de kan klare det "internt". Den vil formentlig falde tilbage på dig/og ikke ham. Nu melder historien ikke noget om hvor længe de har kendt hinanden men et eller andet sted har jeg måske mere forståelse for at en bror til gommen godt vil have sin kæreste med, end hvis vi taler om én langt ude i familien. Måske kan I kalkulere med at der kommer 1-2 afbud, mem man ville så formentlig godt møde den pågældende inden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fornuftigt råd. Der er ingen grund til at du ligger dig ud med svigermekanikken hvis de kan klare det "internt". Den vil formentlig falde tilbage på dig/og ikke ham. Nu melder historien ikke noget om hvor længe de har kendt hinanden men et eller andet sted har jeg måske mere forståelse for at en bror til gommen godt vil have sin kæreste med, end hvis vi taler om én langt ude i familien. Måske kan I kalkulere med at der kommer 1-2 afbud, mem man ville så formentlig godt møde den pågældende inden.

De har været sammen i 5 uger :rolleyes:

Vi må se hvad der sker - der er SU 1. april og indtil videre har vi ikke hørt fra andre end den nærmeste familie...så det kan være vi kun ender med at være en 15-20 stykker :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nå, nok om gæster...

Nyeste indkøb = øjenskygge :cheerleader3: Mørk grå øjenskygge med guldstøv i :thumbsupsmileyanim: Regner med lige at have 5 minutter til at opgradere make-up'en til FEST, når jeg skifter til dansekjolen :bunny_4:

post-29855-0-78184000-1301248447.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Hej Camilla!

Så fik jeg lige læst om de spændende ting da har fundet. Som jeg har sagt før, men siger gerne igen, jeg elsker at se hvad du finder, for det er anderledes på den fede måde :thumbsupsmileyanim:

Så jo lige din brudekjole igen, den er altså super smuk og brudeskoene samt tasken passer bare rigtig godt til. Jeg glæder mig rigtig meget til at de dig på den store dag. Du bliver bare så smuk :wink:

Det bliver din datter også. Jeg kan godt forstå hun valgte den kjole, for det er jo en rigtig prinsesse kjole.

Det er en super fin dansekjole du har fået, kunne også godt lide den første. Men den nye er rigtig flot, og den klæder dig også rigtig godt.

Jeg kan rigtig godt li’ jeres invitationer, synes det er rigtig godt gået. Dem kan du godt være stolte over

Jeg elsker bare historien om Nice, og især den ”nye” lange historie, den er bare så romantisk :loveboard:

Synes det er en super god og personlig ide med manchetknapper. Tror helt sikkert han bliver glad for dem.

Jeg glæder mig til at høre om jeres vielse. Jeg har jo kristendomskundskab på linje, så derfor har jeg en særlig interesse for forskellige religioner. På fredag skal vi på besøg i et hindutempel, og jeg tror det bliver en rigtig god oplevelse.

For resten er du stadig i gang med de speciale?

Håber du har det godt.

Hilsen

Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Hej Camilla!

Så fik jeg lige læst om de spændende ting da har fundet. Som jeg har sagt før, men siger gerne igen, jeg elsker at se hvad du finder, for det er anderledes på den fede måde :thumbsupsmileyanim:

Så jo lige din brudekjole igen, den er altså super smuk og brudeskoene samt tasken passer bare rigtig godt til. Jeg glæder mig rigtig meget til at de dig på den store dag. Du bliver bare så smuk :wink:

Det bliver din datter også. Jeg kan godt forstå hun valgte den kjole, for det er jo en rigtig prinsesse kjole.

Det er en super fin dansekjole du har fået, kunne også godt lide den første. Men den nye er rigtig flot, og den klæder dig også rigtig godt.

Jeg kan rigtig godt li’ jeres invitationer, synes det er rigtig godt gået. Dem kan du godt være stolte over

Jeg elsker bare historien om Nice, og især den ”nye” lange historie, den er bare så romantisk :loveboard:

Synes det er en super god og personlig ide med manchetknapper. Tror helt sikkert han bliver glad for dem.

Jeg glæder mig til at høre om jeres vielse. Jeg har jo kristendomskundskab på linje, så derfor har jeg en særlig interesse for forskellige religioner. På fredag skal vi på besøg i et hindutempel, og jeg tror det bliver en rigtig god oplevelse.

For resten er du stadig i gang med de speciale?

Håber du har det godt.

Hilsen

Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Åh altså, tak for en rigtig sød og betænksom besked :kiss: Det gør mig så glad at høre, du kan lide de ting jeg finder på, man lægger jo hele sit hjerte i det :heart:

Jeg skal nok fortælle mere om forberedelserne til vores katolske vielse - det er også helt fremmed for mig, så jeg håber ikke, jeg kommer til at klokke for meget i det. Heldigvis er det verdens mest rolige og tålmodige præst og han har set mig før i pressede situationer (2xbarnedåb), så han ved, jeg bliver lidt konfus, når jeg er stresset :blush:

Specialet? Hvilket speciale? :fløjt: Arghh, det er simpelthen min konstante 200 kilos sorte sky over hovedet :boohoo: Jeg er ikke kommet nævneværdigt videre og går nu mentalt og forbereder mig på at blive "én af dem der ikke lige gennemførte det sidste" :pokey: Det havde jeg bare aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg skulle ende ud i, men sandheden er, at jeg er løbet så surt i studielivet (som jeg ellers altid har været glad for), at jeg nok ville få det bedre ved at tage den tunge beslutning :unsure: Det er bare så svært at kaste så mange års studier, eksaminer, lektier, dyre studiebøger og tid ud af vinduet :blink: På den positive side kan man sige, jeg nok ikke ville gøre det om, hvis jeg havde valget - jeg har haft frihed og oceaner af tid med mine børn :thumbsupsmileyanim: Jeg har lært alt hvad jeg skulle og er dygtig til mit fag :thumbsupsmileyanim: Jeg har læst på CBS og kan derfor også sagtens bruge min BA, så jeg står ikke uden noget som helst :huh: Det var sødt af dig at spørge og jeg ville ønske, jeg kunne sige: "jeg afleverer i næste uge" :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer