Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Weeee silketyl FTW :cheerleader3:

Hvor er det fint!

(jeg beholder mit lidt endnu - elsker det så højt og bliver nødt til lige at se, hvordan det fungerer med mine nye kjoleR, når de kommer)

Hvor er det irriterende med de gæster. Vi mangler også stadig svar fra 13, og det er sgu danskere hele bundet - der åbenbart også mangler lidt opdragelse! :angry:

Har opgivet dem og puttet dem bagerst i køen nu (y) Er begyndt at invitere nogle andre, der lykkeligvis er begejstrede for muligheden :cheerleader3:

Jaaa, silketyl :cheerleader3: Kan godt forstå, du beholder dit smukke lange slør og prøver med de nye kjoleR...men funger det af en eller anden grund ikke, så ved du hvor jeg er :wink:

Er et eller andet sted glad for at det ikke kun er irere der kan finde på at udvise så meget mangel på opdragelse :pokey: Men hvor er det sejt, du bare inviterer nye gæster :thumbsupsmileyanim: Har også selv inviteret et par, som jeg havde fortrudt, ikke var inviteret pga den crazy gæsteliste :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler nu bare svar fra 2 gæster :shooter:

Se bare - det arter sig jo trods alt, alligevel... :shooter:

He he, vi har nu nærmest opgivet at få svar fra det sidste par og bedt svigermor om at sms'e fra Dublin lufthavn, om de er med på flyet :griner:-

Ogsaa en loesning :thumbsupsmileyanim:

Rimelig frisk vil jeg mene :griner:-

0

Del dette indlæg

Mangler nu bare svar fra 2 gæster :shooter:

Se bare - det arter sig jo trods alt, alligevel... :shooter:

He he, vi har nu nærmest opgivet at få svar fra det sidste par og bedt svigermor om at sms'e fra Dublin lufthavn, om de er med på flyet :griner:-

Ogsaa en loesning :thumbsupsmileyanim:

Rimelig frisk vil jeg mene :griner:-

Desperate times call for desperate measures :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Noget lidt sjovt, synes jeg selv :biggrin: Vi var jo nede og tale med hotellet i fredags og i bedste bridezilla-stil, havde jeg lavet en million collager, plancher og udskrifter af alle de ting jeg kunne tænke mig - angående bordopdækning, blomsterarrangement, generel oppyntning og ikke mindst bryllupskagen. Men da jeg så sad der foran den venlige mand og med min (lidt for) afslappede kæreste ved min side, kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til at hive portfolio'en frem og fremlægge mine planer :blush::blush::blush: Alt blev derfor meget - "I gør bare, som I synes bedst", hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne leve med allerede minuttet efter, vi var trådt ud af døren. Jeg har derfor i dag sendt en laaang uddybende mail om diverse ønsker...det er lidt nemmere at være crazy bridezilla, når man ikke skal se venligt og normalt menneske i øjnene :fløjt:

... :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået fastlagt den endelige menu :cheerleader3:

Bryllupskage når vi ankommer til hotellet

Champagne til velkomstdrink

Middagen

- Hvide og grønne asparges med sprød parmaskinke og trøffelskum

- Stoutmarineret oksefilet, filotærte med svampe og løg, ratatouille og timiansky

- Hvid chokolade créme brulée, friske hindbær, karamel og estragonsirup

Kaffebar med hjemmelavet sødt (hvad mon det er?) og fri likør/cognac

Bar ad libitum: Øl, vand, husets vin, Tempt cider og Smirnoff Ice

Natmad: Mexicansk buffet

...og nu mangler jeg smiley'en fra Babyklar der spiser kage :lol:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Mmmm det lyder helt vildt godt!

Haha hjemmelavet sødt. Jeg har da et bud, men tror, det er præget af dagens udfordring med mine egne skumfiduser, og tror alligevel ikke helt, det er det.

Men biscotti måske?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Perfekt menu og jeg kan SAA godt lide din zilla-mail til det ellers helt normale menneske, du havde set i oejnene :thumbsupsmileyanim:

Jooo, mangler egentlig ogsaa en del af de gode smileys - saerligt kagen - fra babyklar :BKSTREET: hvis vi maa faa dem, Martin!

0

Del dette indlæg

Maden lyder fantastisk!

Og hvor er vi zillaer bare slemme til at blive forvandt, jeg mangler også de der smileys fra babyklar hele tiden.

isør dem med bla bla bla og den med baaaaaaa (måske jeg synes jeg siger en masse vrøvl :rolleyes: !?!)

og alle dem der er onde mod hinanden! Vi skal have den der bokser, smækker den anden og køllen i hovedet :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået fastlagt den endelige menu :cheerleader3:

Bryllupskage når vi ankommer til hotellet

Champagne til velkomstdrink

Middagen

- Hvide og grønne asparges med sprød parmaskinke og trøffelskum

- Stoutmarineret oksefilet, filotærte med svampe og løg, ratatouille og timiansky

- Hvid chokolade créme brulée, friske hindbær, karamel og estragonsirup

Kaffebar med hjemmelavet sødt (hvad mon det er?) og fri likør/cognac

Bar ad libitum: Øl, vand, husets vin, Tempt cider og Smirnoff Ice

Natmad: Mexicansk buffet

Lyder godt nok lækkert!!! Sidder og bliver helt sulten!

0

Del dette indlæg

Noget lidt sjovt, synes jeg selv :biggrin: Vi var jo nede og tale med hotellet i fredags og i bedste bridezilla-stil, havde jeg lavet en million collager, plancher og udskrifter af alle de ting jeg kunne tænke mig - angående bordopdækning, blomsterarrangement, generel oppyntning og ikke mindst bryllupskagen. Men da jeg så sad der foran den venlige mand og med min (lidt for) afslappede kæreste ved min side, kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til at hive portfolio'en frem og fremlægge mine planer :blush::blush::blush: Alt blev derfor meget - "I gør bare, som I synes bedst", hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne leve med allerede minuttet efter, vi var trådt ud af døren. Jeg har derfor i dag sendt en laaang uddybende mail om diverse ønsker...det er lidt nemmere at være crazy bridezilla, når man ikke skal se venligt og normalt menneske i øjnene :fløjt:

... :griner:-

:griner:- Kan levende sætte mig ind i hvad du mener :griner:-

0

Del dette indlæg

Forstår det også fuldt ud. Du er bange for at være for fremfrusende og for "sådan og sådan skal det være" (og fortælle dem hvordan de skal lave deres arbejde). Det har noget med ens natur at gøre. For nogle ligger det bare lige til at gøre og andre er lidt mere "generte"- Men umiddelbart er det også bedre at sende det pr. mail for så har de noget de kan falde tilbage på når tiden nærmer sig. Der er jo lang tid til endnu .......................

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag går turen igen til præsten. Denne gang med nye problemer (har endnu ikke fået dåbsattesten på plads :rolleyes: ). I den katolske kirke må man ikke blive gift, hvis man har været gift før (altså er skilt) og det skal vi så prøve at skaffe et bevis på, at vi ikke har været... Desværre er Borgerservice mindre end samarbejdsvillig og efter flere forsøg både lokalt og i Kbh, har vi nu været nødt til at informere præsten, der forhåbentlig har lidt mere gennemslagskraft end os...ellers hænger brylluppet i en tynd tråd :blink::blink::blink:

Derudover er jeg for alvor gået igang med at gennemtænke (og købe ind til :shopping: ) menukort, bordplan, bordkort, kirkehæfter og så vores personlige wedding favour - en bryllups-CD :cheerleader3: Mere om den senere :)

Nu vil jeg pakke ungerne og drage ud i regnvejret, så jeg kan komme til storbyen :lol:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Den katolske kirke lyder godt nok besværlig! Håber I kan få bevist at I ikke har været gift før. :wink:

Jeg kender et par, som blev gift i september, hvor manden noget tid inden havde været et halvt år i Thailand på et praktikophold. Da de så skulle aflevere deres prøvelsesattest til borgerservice ville de have noget dokumentation for at manden ikke havde giftet sig med en købekælling (undskyld mit sprog, men købekone lyder så kedeligt :tunge: ) i Thailand.. :shooter:

God tur ud i regnvejret! :)

0

Del dette indlæg

Charite, den var god :badgirl:

Min soester kom engang til at dumme sig gevaldigt i vores lokale svoemmehal. Bademesteren skulle nemlig til Thailand omkring juleitd og saa spurgte min soester ganske frisk og frejdig, om han skulle ned og finde sig en lille Thaipige? Hun var LIGE ved at sige koebekaelling, men ombestemte sig til Thaipige - og heldigvis for det, for nej - som i Nej - det skulle han ikke, men hans kone var fra Thailand! :badgirl: :badgirl: :badgirl:

Elva, jeg haaber du finder masser af Essie og at moedet med praesten gaar godt - det kan da ikke vaere saa svaert med det dokument, men lytter lige med, for jeg faar maaske det samme problem - jeg skulle egentlig have et dokument fra kirken, men det havde de ikke, saa kommer kun med aegteskabserklaeringen (y)

0

Del dette indlæg

Den katolske kirke lyder godt nok besværlig! Håber I kan få bevist at I ikke har været gift før. :wink:

Jeg kender et par, som blev gift i september, hvor manden noget tid inden havde været et halvt år i Thailand på et praktikophold. Da de så skulle aflevere deres prøvelsesattest til borgerservice ville de have noget dokumentation for at manden ikke havde giftet sig med en købekælling (undskyld mit sprog, men købekone lyder så kedeligt :tunge: ) i Thailand.. :shooter:

God tur ud i regnvejret! :)

-HAHA- Nej altså, hvor langt ude!!!

1

Del dette indlæg

Charite, den var god :badgirl:

Min soester kom engang til at dumme sig gevaldigt i vores lokale svoemmehal. Bademesteren skulle nemlig til Thailand omkring juleitd og saa spurgte min soester ganske frisk og frejdig, om han skulle ned og finde sig en lille Thaipige? Hun var LIGE ved at sige koebekaelling, men ombestemte sig til Thaipige - og heldigvis for det, for nej - som i Nej - det skulle han ikke, men hans kone var fra Thailand! :badgirl: :badgirl: :badgirl:

Elva, jeg haaber du finder masser af Essie og at moedet med praesten gaar godt - det kan da ikke vaere saa svaert med det dokument, men lytter lige med, for jeg faar maaske det samme problem - jeg skulle egentlig have et dokument fra kirken, men det havde de ikke, saa kommer kun med aegteskabserklaeringen (y)

Oooops :blink: Godt hun lige fik skiftet ordvalg der :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer