Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:denmarkflag: TILLYKKE MED MILEPAELEN :denmarkflag:

Det naermer sig og hvor er jeg spaendt paa dine vejne :cheerleader3:

Jeg mangler snart selv ord med hensyn til gaester... jeg synes der er nogle brodne kar imellem, som virkelig burde paa kursus i god opfoersel og ikke-rutte-med-zillaens-kraefter :shooter: Det er traels at de ikke svarer og traels at de inviterer sig selv eller ogsaa andre... det er traels at de melder afbud og at saa er det synd, naar det er ens kaere, der ogsaa melder fra :huh:

Jeg skal nu til at lave en til invitation paa engelsk og pakke en kuvert med den ABSOLUT SIDSTE italienske invitation :angry: Foerstnaevnte skrev endda til mig, at jeg ogsaa skulle sende en invitation til hans "company" og vedkommendes soen!! Ikke nok med at han inviterede sig selv, ganske vist paa utrolig hoeflig vis, hvor han skrev at det ville vaere en aere for ham selv og hans "company" at se os "shine" paa vores bryllupsdag, saa ogsaa det.... :blink: Skrev natuligvis tilbage, at det i Europa er kotyme at sende en invitation pr. familie :pokey:

:back2topic:

Til gengaeld er det bare glaedeligt at hoere din optimisme og jeg er bare saa sikker paa at jeres droemmebrylliup bliver eventyrligt og laekkert :7himmel:

Sikke noget hoe med dit smukke BC, men hvis det ikke er dig, saa er det ikke dig. Jeg kan virkelig godt huske oejeblikket af sloer paa brud paa den kolde decemberdag - det var virkelig fantastisk :cheerleader3:

Du skal nok finde dit vintagesloer i rette farve og nbyd byturen med din dejlige far :bearhug:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Ja, vi må jo bare feste dobbelt så hårdt :thumbsupsmileyanim:

Nemlig - Man skulle tro det forholdt sig anderledes men stemningen og aktiviteten på dansegulvet er ikke altid proportional med antallet af gæster. Jeg har været ude til bryllupsfester m.v. med 20-25 deltagere hvor der har været betydeligt mere fart over feltet end ved tilsvarende fester bare med 80 deltagere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Åh, de gæster. Hvorfor kan de da ikke bare gøre som zillaen siger?! :pokey: Hvor er det frusterende, at det er nogle af de gæster, der er vigtige for kæresten der melder afbud - men det er jo deres tab og ikke jeres! I kommer jo til at få den mest fantastiske, romantiske og dejlige dag (med eller uden BC slør :tunge: ) fordi det er jeres bryllupsdag ()()

Og så lige et stort tillykke med milepælen, så tæt på det er nu :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er stor fan af de tværkulturelle inputs i livet, men i forbindelse med min bryllupsplanlægning sætter jeg stor pris på at min kæreste er noget så kedeligt som pæredansk. :thumbsupsmileyanim: Godt nok bærer hans familie meget præg af ikke at have set så meget af verden (de er flyttet omkring 25km fra deres fødesteder, MAX.!), men i det mindste melder de pænt tilbage og inviterer ikke ud over dem jeg har bestemt skal inviteres. :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg er stor fan af de tværkulturelle inputs i livet, men i forbindelse med min bryllupsplanlægning sætter jeg stor pris på at min kæreste er noget så kedeligt som pæredansk. :thumbsupsmileyanim: Godt nok bærer hans familie meget præg af ikke at have set så meget af verden (de er flyttet omkring 25km fra deres fødesteder, MAX.!), men i det mindste melder de pænt tilbage og inviterer ikke ud over dem jeg har bestemt skal inviteres. :blush:

Tja, vi er vist ogsaa nogle, der er ved at danne en FB-gruppe eller en saerlig zilla-klub, men naar det saa er sagt, saa tror jeg ikke, vi ville have haft det meget anderledes trods alt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Der er nok noget om snakken med hensyn til det med at invitere men jeg tror såmænd ikke danskerne er bedre til at melde tilbage end andre nationaliteter (når vi bortser fra de kulturer hvor et bryllup mere eller mindre er en åben fest.

0

Del dette indlæg

Der er nok noget om snakken med hensyn til det med at invitere men jeg tror såmænd ikke danskerne er bedre til at melde tilbage end andre nationaliteter (når vi bortser fra de kulturer hvor et bryllup mere eller mindre er en åben fest.

Det har du nok ret i, vi har først SU 6. juli, så jeg kan sagtens nå at få samme hårgrånende problemer med manglende tilbagemeldinger. :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er dejligt at høre at du stadig er optimistisk. Selvfølgelig er det ærgeligt for din kæreste at de ikke kommer, men det vigtigste er jo netop at dem som betyder mest for jer kommer :loveboard:

Men det er ubehøvlet ikke og svare tilbage, især når man ikke kan komme! Og jeg kan godt forstå du er træt af at du nu ikke kan få jeres bekendte med.

På med vanten, i får helt sikkert et fantastisk bryllup

0

Del dette indlæg

TILLYKKE MED MILEPAELEN

Det naermer sig og hvor er jeg spaendt paa dine vejne :cheerleader3:

Jeg mangler snart selv ord med hensyn til gaester... jeg synes der er nogle brodne kar imellem, som virkelig burde paa kursus i god opfoersel og ikke-rutte-med-zillaens-kraefter :shooter: Det er traels at de ikke svarer og traels at de inviterer sig selv eller ogsaa andre... det er traels at de melder afbud og at saa er det synd, naar det er ens kaere, der ogsaa melder fra :huh:

Jeg skal nu til at lave en til invitation paa engelsk og pakke en kuvert med den ABSOLUT SIDSTE italienske invitation :angry: Foerstnaevnte skrev endda til mig, at jeg ogsaa skulle sende en invitation til hans "company" og vedkommendes soen!! Ikke nok med at han inviterede sig selv, ganske vist paa utrolig hoeflig vis, hvor han skrev at det ville vaere en aere for ham selv og hans "company" at se os "shine" paa vores bryllupsdag, saa ogsaa det.... :blink: Skrev natuligvis tilbage, at det i Europa er kotyme at sende en invitation pr. familie :pokey:

:back2topic:

Til gengaeld er det bare glaedeligt at hoere din optimisme og jeg er bare saa sikker paa at jeres droemmebrylliup bliver eventyrligt og laekkert :7himmel:

Sikke noget hoe med dit smukke BC, men hvis det ikke er dig, saa er det ikke dig. Jeg kan virkelig godt huske oejeblikket af sloer paa brud paa den kolde decemberdag - det var virkelig fantastisk :cheerleader3:

Du skal nok finde dit vintagesloer i rette farve og nbyd byturen med din dejlige far :bearhug:

Havde du spurgt mig for et år siden, ville jeg ikke i min vildeste fantasi have gættet på, hvor frustrerende dette her gæste-ballade er endt med at blive :shooter: Nu mangler vi bare svar fra 4 - 2 jeg meget gerne ser på dagen og 2 jeg ikke kender overhovedet. Jeg tror selv Laurence er ved at blive lidt gråhåret over familiens mangel på pli :pokey:

Byturen med min far var rigtig hyggelig og Laurence tog ungerne i morges, så jeg kunne få lov til at sove længe. Vågnede helt fortumlet klokken halv tolv...kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har sovet så længe :wink:

Jeg har (selvfølgelig) allerede købt et nyt slør - nummer 4 i rækken :blink: - flasher lige om lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åh, de gæster. Hvorfor kan de da ikke bare gøre som zillaen siger?! :pokey: Hvor er det frusterende, at det er nogle af de gæster, der er vigtige for kæresten der melder afbud - men det er jo deres tab og ikke jeres! I kommer jo til at få den mest fantastiske, romantiske og dejlige dag (med eller uden BC slør :tunge: ) fordi det er jeres bryllupsdag ()()

Og så lige et stort tillykke med milepælen, så tæt på det er nu :balloon:

Præcis mine tanker - hvorfor kan de ikke bare gøre som jeg siger!!! :griner:- Ja, det er lidt synd for Laurence, da det jo er hans side der har meldt fra. Men altså, vi vidste jo godt der ville komme mange afbud, det dumme er så bare, at de jo "spærrede" for andre mennesker, som vi meget gerne ville have haft med :unsure: Oh well, det skal nok blive rigtig godt alligevel :balloon:

Måske jeg skal lave en helt lille slør-parade på dagen og skifte gennem hele dagen :fløjt:

0

Del dette indlæg

Det bedste (og måske det værste for ham selv) er næsten, at kæresten har boet så mange år i DK efterhånden, at han har fået danskermentalitet og også bliver mega irriteret over deres mangel på pli...men det er da altid noget at kæresten og jeg kan være enige om, at det er dårlig stil :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er dejligt at høre at du stadig er optimistisk. Selvfølgelig er det ærgeligt for din kæreste at de ikke kommer, men det vigtigste er jo netop at dem som betyder mest for jer kommer :loveboard:

Men det er ubehøvlet ikke og svare tilbage, især når man ikke kan komme! Og jeg kan godt forstå du er træt af at du nu ikke kan få jeres bekendte med.

På med vanten, i får helt sikkert et fantastisk bryllup

Tak for de søde ord :kiss: Kan allerede mærke nu, at jeg begynder at slappe mere af omkring det...størsteparten kender jeg jo slet ikke og resten, jo det er sårende når folk fravælger ens store dag, men de har nok deres gode grunde :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hotel Strandparken

Så var det jo i går, kæresten og jeg var nede og snakke med hotellet angående brylluppet. Det var bare helt igennem en god oplevelse - servicen er helt i top, omgivelserne er fantastisk smukke og det var bare det største sus at sidde der i restauranten og tale menu, pynt og dagens forløb :cheerleader3:

Vi fik valgt en rigtig lækker menu, som I dog lige må have lidt tilgode, da jeg er lidt i tvivl om vi skal ændre forretten. En ting bliver dog IKKE lavet om - til dessert skal vi have creme brulee med hvid chokolade og hindbær :thumbsupsmileyanim: Jeg ELSKER creme brulee :cheerleader3:

Dug og servietter bliver hvide og servietterne foldet som "brudelys". Blomsterdekorationerne bliver romantiske og fyldige med lyserøde blomster og jeg står selv for menukort, bordkort m.m.

Vi fik også lige opgraderet detaljerne lidt - nu hvor vi har fået lidt luft i budgettet - så til velkomstdrink skal vi have ægte champagne og kaffen bliver en "kaffebar" med fri likør, cognac m.m.

Ih altså, hvor jeg GLÆDER mig :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Ha ha, you go girl :balloon: Gid min HTB ogsaa vil tage vores boern, saa jeg kan sove, naar vi naar saa langt :loveflag:

Jeg havde heller ikke forestillet mig at det skulle blive saa besvaerligt og draenende, men jeres hyr lyder nu ogsaa lige graenseoverskridende nok i forhold til vores... jeg misunder jer ikke, men igen, vi kan jo ikke sidde og graede snot over det, bare soerge for at nyde alt det andet ekstra meget og igen, :respekt: for din optimisme og ro.

Sloer nr. 4, alligevel... :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, you go girl :balloon: Gid min HTB ogsaa vil tage vores boern, saa jeg kan sove, naar vi naar saa langt :loveflag:

Jeg havde heller ikke forestillet mig at det skulle blive saa besvaerligt og draenende, men jeres hyr lyder nu ogsaa lige graenseoverskridende nok i forhold til vores... jeg misunder jer ikke, men igen, vi kan jo ikke sidde og graede snot over det, bare soerge for at nyde alt det andet ekstra meget og igen, :respekt: for din optimisme og ro.

Sloer nr. 4, alligevel... :blink:

He he, det er så vist også første gang i 5 år, jeg har sovet så længe :thumbsupsmileyanim:

Du har så evigt ret ang. gæster - vi må komme over det og videre, simple as that :unsure:

SLØR, SLØR, SLØR, SLØR...jeg er som besat -HAHA-

0

Del dette indlæg

Mangler nu bare svar fra 2 gæster :shooter:

Se bare - det arter sig jo trods alt, alligevel... :shooter:

He he, vi har nu nærmest opgivet at få svar fra det sidste par og bedt svigermor om at sms'e fra Dublin lufthavn, om de er med på flyet :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler nu bare svar fra 2 gæster :shooter:

Se bare - det arter sig jo trods alt, alligevel... :shooter:

He he, vi har nu nærmest opgivet at få svar fra det sidste par og bedt svigermor om at sms'e fra Dublin lufthavn, om de er med på flyet :griner:-

Ogsaa en loesning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan rigtig godt lide dit nyeste slør! :loveboard: Er det fra nettet eller?

Jeps, det er fra etsy - denne sælger. Det er uden sammenligning det billigste af alle de slør og hovedbeklædninger, jeg har købt...krydser bare fingre for, at mavefornemmelsen snart er rigtig :blush:

0

Del dette indlæg

Weeee silketyl FTW :cheerleader3:

Hvor er det fint!

(jeg beholder mit lidt endnu - elsker det så højt og bliver nødt til lige at se, hvordan det fungerer med mine nye kjoleR, når de kommer)

Hvor er det irriterende med de gæster. Vi mangler også stadig svar fra 13, og det er sgu danskere hele bundet - der åbenbart også mangler lidt opdragelse! :angry:

Har opgivet dem og puttet dem bagerst i køen nu (y) Er begyndt at invitere nogle andre, der lykkeligvis er begejstrede for muligheden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer