Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så har jeg endelig valgt en brudepigekjole til min datter. Uha, det har ikke været nemt - føler, jeg har kigget på ALT uden, det var det helt rigtige :rolleyes:

Det endte med min datter mere eller mindre selv fik lov at bestemme (jeg havde valgt 3-4 ud, hun kunne vælge imellem) og, selvfølgelig, valgte hun den ultimative prinsessekjole med somerfugle og strut :biggrin:

...men hvad skal lillebror dog have på?!! Arghhh!!! :blink:

post-29855-0-32371200-1300476861.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da også en rigtig fin prinsessekjole

Ja, den er meget prinsesset, men man bliver overrasket over hvor bestemte meninger 5-årige piger kan have om eget outfit :biggrin: Nej, jeg synes også, den er fin og så er den lavet af silke og tyl, så materialerne skulle være i orden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I dag kom kærestens manchetknapper med posten. Uha, jeg synes, de er fede - rigtig flot lavet og så elsker jeg bare symbolikken med at det er et kort over "vores by". Der er desværre ingen billeder i denne omgang, da kameraet er hos mine forældre :blink: Men de ligner fuldstændig det billede jeg har postet tidligere og så er det jo altså "Nice" der er byen på kortet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

RINGENE!!! Måske den "post" i bryllupsplanlægningen, jeg har glædet mig mest til :cheerleader3: De er helt perfekte og jeg må blankt indrømme, i dette lukkede forum omgivet af andre zillaer, at jeg har haft min ring på hele dagen (kun afbrudt af turen frem og tilbage fra daginstitutionerne) :blush: Den er så smuk, passer perfekt og glimter så fint i solen :unsure::biggrin: Kæresten er også tilfreds med sin ring - han skal dog nok lige have lidt tid til at vænne sig til at have sådan en dims på fingeren :tunge:

Billede følger snarest :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget helt andet! Jeg er desværre også faldet i en af zilla-fælderne og har vist kæresten et billede af en brudekjole og spurgt om hans ærlige mening (=DUMT!) :rolleyes:

Kjolen jeg viste ham var ikke som min, men en rigtig prinsessedrøm med en stoooor underdel. Mandens mening var, at den var da fin, men man kunne jo ikke se kvindens former fra navlen og ned...og det kunne han godt lide, når man kunne :huh: Skulle aldrig have spurgt for, til trods for min forelskelse i min egen kjole, begynder tankerne alligevel at kredse om, han bedre ville kunne lide mig i en havfruemodel :blink: Oh well, kjolen bliver ikke udskiftet...han må leve med mit valg GP

Meeen kunne da godt lige bruge et par zillaer der forsikrer mig om, at figuren ikke "drukner" i min fine kjole... :(

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

RINGENE!!! Måske den "post" i bryllupsplanlægningen, jeg har glædet mig mest til :cheerleader3: De er helt perfekte og jeg må blankt indrømme, i dette lukkede forum omgivet af andre zillaer, at jeg har haft min ring på hele dagen (kun afbrudt af turen frem og tilbage fra daginstitutionerne) :blush: Den er så smuk, passer perfekt og glimter så fint i solen :unsure::biggrin: Kæresten er også tilfreds med sin ring - han skal dog nok lige have lidt tid til at vænne sig til at have sådan en dims på fingeren :tunge:

Billede følger snarest :tunge:

Åh! Jeg glæder mig bare sådan til at se den ring :cheerleader3:

Det er altså bare spændende,håber de billeder kommer meget snart

Noget helt andet! Jeg er desværre også faldet i en af zilla-fælderne og har vist kæresten et billede af brudekjole og spurgt om hans ærlige mening (=DUMT!) :rolleyes:

Kjolen jeg viste ham var ikke som min, men en rigtig prinsessedrøm med en stoooor underdel. Mandens mening var, at den var da fin, men man kunne jo ikke se kvindens former fra navlen og ned...og det kunne han godt lide, når man kunne :huh: Skulle aldrig have spurgt for, til trods for min forelskelse i min egen kjole, begynder tankerne alligevel at kredse om, han bedre ville kunne lide mig i en havfruemodel :blink: Oh well, kjolen bliver ikke udskiftet...han må leve med mit valg GP

Meeen kunne da godt lige bruge et par zillaer der forsikrer mig om, at figuren ikke "drukner" i min fine kjole... :(

Åh nej! :hug:

Men du er jo ikke den første det sker for, og hvad jeg kan huske har alle mændene kunne li' de flotte kjoler deres koner havde valgt :c166: . For når de først ser kjolen, synes de jo bare deres kone var smuk. Tror det er fordi man skal se kjolen alene, men sammen med håret, makeuppen og alle de andre fantastiske ting man har valgt til lige netop den dag.

Så derfor tror jeg ikke du skal tænke så meget over der. Der til kan jeg sige at du har rigtig mange fantastiske ting, som jeg glæder mig til at se på den store dag. :cheerleader3:

Knus Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Din kjole er bare SÅ smuk, og syntes bestemt ikke du drukner i den! Det er jo ikke fordi det er en kæmpe flødeskums kjole, der drukner i tyl og glimmer og andet godt. Tror ikke altid de mænd helt ved, hvad der er godt, når det kommer til kjoler?

Og helt ærligt - hvormange er det ikke lige, der finder et look på nettet, og når de så prøver det på, er det bare ikke rigtigt? Min drømmekjole så hæslig ud på mig! Med brudekjoler er det altså bare noget andet..

0

Del dette indlæg

Du er så smuk i din kjole! Og det er bestemt ikke en, du forsvinder i. Den er så romantisk og unik. Helt perfekt til dig.

Mænd skal bare ikke have nogen mening om de kjoler, før de ser deres brud i en.

Haha min kæreste tør slet ikke sige noget om nogen kjoler, efter jeg fortalte ham metteholms historie :griner:- Når jeg kommenterer noget, er der helt stille fra hans side, eller også kommer der bare "ja, jeg siger ikke noget" :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer