Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

--------------------

Det var så lidt med beskeden :hug:

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går med vielsen, og tillykke med dåben :wink: Det var da godt der kan styr på det.

åh Jeg føler helt jeg fik stresset dig, det var jo ikke meningen :blush: Håber det går.

Super fint tøj til lillemanden, han ser bare sååå sød ud :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

He he, du ramte bare lige ned i nerven itself :biggrin: Det er faktisk helt rart at få skrevet tankerne/følelserne omkring det hele ned...så kan det være jeg kan acceptere det en skønne dag :) Mest af alt skammer jeg mig nok også bare over alle de samfundsressourcer, jeg har lagt beslag på, uden at "give det forventede tilbage", men nok om det...

Tak for de søde ord om min lille dreng - det varmer en mors hjerte :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he, du ramte bare lige ned i nerven itself :biggrin: Det er faktisk helt rart at få skrevet tankerne/følelserne omkring det hele ned...så kan det være jeg kan acceptere det en skønne dag :) Mest af alt skammer jeg mig nok også bare over alle de samfundsressourcer, jeg har lagt beslag på, uden at "give det forventede tilbage", men nok om det...

Tak for de søde ord om min lille dreng - det varmer en mors hjerte :kiss:

Jeg kender jo godt til det med opgave når det liger er en eller anden der spørg ind til det på det forkerte tidspunkt. Jeg ved jeg når år selv vil være vildt stresset på det her tidspunkt pga. bacheloropgave :(

Men jeg er da glad for hvis det hjalp at få skrevet om det :hug:

Ja han er altså vild charmerende din søn.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Hold da op... Over et par gange fik jeg læst alle dine 43 sider (gider ikke kun følge halvt med jo!), så har lige en masse kommentarer jo! Klar parat til start NU: :cheerleader3:

Jeg elsker ALLE dine kjoler. Og synes overhovedet ikke at din "dag-kjole" skjuler din figur! Og synes det er super sejt at du lige skifter, sådan kan man jo også få lov at købe flere kjoler! :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes at hårbøjlen er finest af dine "hovedbeklædningsmuligheder". Bare en hurtig mening kastet ind. :wink:

Jeg ÆÆÆÆÆLSKER jeres ringe. :super:

Hotal Strandparken er et skønt sted. Vi skal ikke fejre bryllppet der, men skal tilgengæld holde vores bryllupsnat der, så det bliver fantastisk!

Jeg fik helt ondt i maven over din dåbsattest. Puha, det var sgu en gyser! GODT du fik styr på det!!!

Mht. specialet synes jeg du skal tage dig en pause. Selvom du ikke tager kandidaten nu, betyder det jo ikke at du aldrig kan tage den. Og det er da bedre end at få lavet noget du ikke er tilfreds med.

Og sidst, men slet ikke mindst: Dine unger bliver SKØNNE at se på. Og jeg stemmer også for hatten!

Det var vist det for i dag. :)

:bearhug:

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op... Over et par gange fik jeg læst alle dine 43 sider (gider ikke kun følge halvt med jo!), så har lige en masse kommentarer jo! Klar parat til start NU:

Jeg elsker ALLE dine kjoler. Og synes overhovedet ikke at din "dag-kjole" skjuler din figur! Og synes det er super sejt at du lige skifter, sådan kan man jo også få lov at købe flere kjoler!

Jeg synes at hårbøjlen er finest af dine "hovedbeklædningsmuligheder". Bare en hurtig mening kastet ind. :wink:

Jeg ÆÆÆÆÆLSKER jeres ringe.

Hotal Strandparken er et skønt sted. Vi skal ikke fejre bryllppet der, men skal tilgengæld holde vores bryllupsnat der, så det bliver fantastisk!

Jeg fik helt ondt i maven over din dåbsattest. Puha, det var sgu en gyser! GODT du fik styr på det!!!

Mht. specialet synes jeg du skal tage dig en pause. Selvom du ikke tager kandidaten nu, betyder det jo ikke at du aldrig kan tage den. Og det er da bedre end at få lavet noget du ikke er tilfreds med.

Og sidst, men slet ikke mindst: Dine unger bliver SKØNNE at se på. Og jeg stemmer også for hatten!

Det var vist det for i dag. :)

:bearhug:

STOR :respekt: for at du har læst det hele :)

Tak for de pæne ord om mine kjoler - jeg glæder mig helt ubeskriveligt til at skulle iføre mig dem begge (ikke samtidig naturligvis :lol: )Kjole-krisen er heldigvis afblæst - jeg er selv så vild med brudekjolen, at jeg næsten er ligeglad med hvad kæresten synes :griner:- Nej pjat, jeg synes også man kan se min figur tilstrækkeligt i kjolen - han skal nok kunne lide den :loveflag:

Ja jeg har jo efterhånden fået købt en del hovedpynt og hårbøjlen er faktisk også den eneste, jeg er 100% sikker på, jeg skal have på :thumbsupsmileyanim:

Jeg er glad for, at du kan lide ringene - det har jo, som du har kunnet læse, været en stor beslutning hele vejen igennem, men uhhh, hvor er jeg bare glad for valget :cheerleader3:

Jeg har faktisk aldrig været til noget som helst på Strandparken og kun sat mine fødder på hotellet den ene dag, da vi blev vist rundt...så jeg er meget spændt på det hele. Der er meget blandede meninger om stedet, hvis man spørger de lokale her i Holbæk - hvilket jeg jo konstant gør, på bedste bridezilla manér :biggrin: Men der er jo kommet ny ejer for ikke så længe siden, så jeg må bare vente og se på dagen, hvad jeg selv synes :unsure:

Problemet med kandidaten er, at det KUN er specialet der mangler - sølle 60-80 sider og alt er forberedt med vejleder, problemformulering, litteratur osv. Jeg har bare en blokering, der ikke kan overvindes og jeg ender med at droppe det - måske i første omgang tage orlov, som du foreslår, så virker beslutningen ikke så voldsom her og nu :boohoo:

TAK for de søde ord om mine unger :kiss:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Laver lige en opdatering i bedste cmtoft-stil :thumbsupsmileyanim:

Dåbsattest

:shooter: Arghhh, det er så åbenbart SLET IKKE gået i orden alligevel!!! I går fik jeg pludselig et opkald fra kordegnen i den kirke, hvor jeg i sin tid blev døbt. Han kunne informere, at han alligevel IKKE havde tilladelse til at registrere min dåb på baggrund af dåbsattest-kopien og at vi nu var nødt til at gå gennem Kirkeministeriet for at få sagerne bragt i orden :o Jeg har så skullet skrive forløbet ned med dato, location, præst, vidner osv. og jeg er bare ovenud lettet over, at jeg havde taget mine forældre med som vidner...hvis det bare havde været tilfældige kirkegængere på dagen, så var jeg godt nok ringe stillet. Præsten er naturligvis gået på pension i mellemtiden og kan selvfølgelig intet huske...kordegnen har spurgt hende!!! :shooter:

Slør

Mit smukke bird cage-slør er kommet :cheerleader3: Det er lige som jeg havde forestillet mig, meeen jeg er i tvivl :rolleyes: Føler mig ærlig talt lidt "klædt ud" med det på...lidt ligesom hvis jeg var en fægter det tager sådan et visir på :blink: Jeg kan næsten ikke tænke tanken, da jeg jo nærmest tvang købet ud af kæresten og det immervæk kostede 800,- :boohoo: Derudover er hårbøjlen ikke helt stram nok til min smag...arghhh, what is a zilla to do?!!! :td:

Jeg skylder det i det mindste, at prøve det sammen med kjolen...så kunne det jo være, det føltes mere "rigtigt"...pyjamasbukser er nok ikke lige det mest komplimenterende stykke beklædning til et slør.

Vielsesring

Jeg er SÅ VILD med den ring og kan slet slet ikke lade være med at prøve den hver dag :blush:

Gæster

:pokey:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

You just go girl GP

What a drama med den daabattest....! :o Jamen, hvad er tidshorisonten saa? Min kordegn havde saadan en bog, hvor alt var skrevet ned i - utroligt, at de ikke lige har noget lignende??? :pokey:

Ihhh, dit birdcage.... oev, at du ikke er gode venner med det endnu :hug: Jeg kan godt forestille mig, at det vil virke lidt saert, men tror du ikke, at det er natbukserne og den manglende helhedssituation?

Billeder, maaske...? :sm:

Oh, din ring.... your precious :7himmel:

Gaester :angry: Samme her - htb siger at listen er lukket, saa alligevel lige en dame og hendes mand og saa har en af vores venner(af den slags laengere ude) fra Saudi Arabien lige inviteret sig selv, og ham havde vi talt om alligevel... men nu plus kaereste, plus kaerestes soen - og jeg kender kun ham! Hvad sker der for alle de gaestelister - jeg gaar jo snart desperados :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OH no hvor er det noget (y) med den dåbsattest!! Virkelig ringe at der ikke er styr på sådan noget..

Ih får vi ikke nogle billeder af dit BC?? Er MEGA nysgerrig :toot:

Argh ha ha Gæster = :pokey: - er der ingen videre uddybning? :griner:-

He he, jeg skal nok hælde vand ud af ørerne over gæsterne, men skal lige tælle til 10 først, så jeg ikke skriver noget, jeg fortryder :wink:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Ok ok, har lige taget et par meget hurtige billeder af mig selv med mit BC. Som vanligt – se venligst bort fra nada make-up og Totte-hår…har dog taget en hvid kjole på for at pynte på tragedien :griner:-

post-29855-0-63943500-1301572829.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det er lige før jeg ikke har nerver til dramaet med dåbsattesten! Er imponeret over hvor roligt du tager både det, og dine gæstemagnificeringsproblemer (jeg ved godt det ikke er et ord! :wink: ). Masser af :respekt: for det!!!

Tro mig, jeg er på sammenbrudets rand over begge dele :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Det skal nok gaa, soede pige :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Jeg kan godt forstaa, hvis det foeles anderledes med BD sloer, men det er altsaa bare flot og saa med make up'en, der spiller og det hele :cheerleader3:

Selvfoelgelig, hvis du ikke kan forliges med det, saa lad vaere, meeeeen ... :unsure:

0

Del dette indlæg

Det skal nok gaa, soede pige :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Jeg kan godt forstaa, hvis det foeles anderledes med BD sloer, men det er altsaa bare flot og saa med make up'en, der spiller og det hele :cheerleader3:

Selvfoelgelig, hvis du ikke kan forliges med det, saa lad vaere, meeeeen ... :unsure:

Jeg er glad for at du kan lide det :kiss: Det er heller ikke helt afskrevet endnu - må lige prøves med kjolen først...

Min datter var ved at gå helt i baglås, da jeg prøvede det:

"Nej nej mor, det er altså helt forkert det der - sløret skal da sidde bagud" :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Fuck noget bøvl med den dåbsattest. Synes det er rigtig synd for dig. Er dog helt sikker på, at det hele nok skal gå. Nogle gange føles alt bare besværligt som om nogen prøver at teste en :kiss:

Mht birdcage. Må være underligt at have sådan nogle på. jeg synes det er så sindssygt flot, rigtig retro romantisk. Er enig i, at du skal prøve det sammen med kjolen. Kan være det hele falder på plads :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min datter er ikke den eneste med humor i familien - min mor har lige skrevet på min kusines facebook-væg: "Det der polterabend virker altså til at blive ret grænseoverskridende, synes du ikke?" -HAHA-

Det gør mig dog alligevel lidt nervøs, da min mor kun har været på FB i en uge og helt sikkert ikke ved, at ALLE kan læse hvad hun skriver på folks vægge :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dåbsattest

:shooter: Arghhh, det er så åbenbart SLET IKKE gået i orden alligevel!!! I går fik jeg pludselig et opkald fra kordegnen i den kirke, hvor jeg i sin tid blev døbt. Han kunne informere, at han alligevel IKKE havde tilladelse til at registrere min dåb på baggrund af dåbsattest-kopien og at vi nu var nødt til at gå gennem Kirkeministeriet for at få sagerne bragt i orden :o Jeg har så skullet skrive forløbet ned med dato, location, præst, vidner osv. og jeg er bare ovenud lettet over, at jeg havde taget mine forældre med som vidner...hvis det bare havde været tilfældige kirkegængere på dagen, så var jeg godt nok ringe stillet. Præsten er naturligvis gået på pension i mellemtiden og kan selvfølgelig intet huske...kordegnen har spurgt hende!!! :shooter:

Slør

Mit smukke bird cage-slør er kommet :cheerleader3: Det er lige som jeg havde forestillet mig, meeen jeg er i tvivl :rolleyes: Føler mig ærlig talt lidt "klædt ud" med det på...lidt ligesom hvis jeg var en fægter det tager sådan et visir på :blink: Jeg kan næsten ikke tænke tanken, da jeg jo nærmest tvang købet ud af kæresten og det immervæk kostede 800,- :boohoo: Derudover er hårbøjlen ikke helt stram nok til min smag...arghhh, what is a zilla to do?!!! :td:

Jeg skylder det i det mindste, at prøve det sammen med kjolen...så kunne det jo være, det føltes mere "rigtigt"...pyjamasbukser er nok ikke lige det mest komplimenterende stykke beklædning til et slør.

Vielsesring

Jeg er SÅ VILD med den ring og kan slet slet ikke lade være med at prøve den hver dag :blush:

Gæster

:pokey:

Jeg håber snart der kommer styr på den dåbsattes :hug: Jeg ville ikke kunne holde det ud.

Det er et super fint BC du har fået, jeg er faktisk begyndt at overveje om jeg skulle have sådan et, eller selv lave det. Meeen nu må vi se.

Jeg tror jeg ville rive håret af mig hvis jeg ikke viste hvor mange gæster der kom!

---------------------------------------------------------------[/size]

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Åh ja, hvor skal jeg næsten starte - har været gået helt bryllupskold i et par dage pga frustrationer over gæsteliste, manglende tilbagemeldinger og dum brudekjoleprøvning :rolleyes:

Vi havde sidste tilbagemeldingsdag i fredags og alle de danske inviterede havde givet besked og alle har sagt ja-tak til at komme, men INGEN af irerne havde meldt tilbage - pånær kærestens allernærmeste familie, men altså INGEN af de der "ekstra" inviterede havde meldt tilbage...hvad er det for en dårlig opførsel?!!! :shooter: Kæresten har derfor måttet ringe rundt og få svar og vi er nu endt med 25 afbud!!! Så Diskobil ingen grund til at smide gæster i flight cases alligevel :biggrin: Vi har desværre også fået afbud fra folk vi aldrig havde drømt om, ikke ville prioritere vores store dag (bla. kærestens lillesøster) og jeg kan mærke, det går kæresten lidt på :( Personligt er jeg bare glad for, ikke at få en invasion af "fremmede" til brylluppet og alle dem der betyder noget for mig kommer heldigvis :loveflag:

Her kommer så det virkelig frustrerende - i og med gæstelisten pludselig var ude af kontrol og langt oversteg antallet af plads i restauranten, så turde vi jo ikke invitere flere, men nu, hvor alle har meldt afbud og antallet af gæster pludselig er under de 40, sidder jeg med en dum fornemmelse af, alle de søde bekendte vi har, som jeg rigtig gerne ville have haft inviteret og det ærgrer mig, vi ikke "tog chancen" og bare inviterede ALLE dem vi gerne ville have med :unsure:

Samtidig har vi stadig 3 der "plager" om at få deres meget nye og for os totalt ukendte kærester med...og det siger vi jo så nok ja til nu...men altså, hvad sker der for folk der insisterer på at invitere gæster til andre folks bryllup...jeg fatter det ikke :shooter:

Når men, vi ender altså med et "mindre" bryllup end jeg havde forestillet mig/planlagt, til gengæld er det de mest fantastiske folk der kommer, så det skal nok blive godt :cheerleader3:

Prøvede min kjole i går med BC-sløret og det føltes stadig ikke som det skulle :boohoo: Sløret er virkelig smukt, men det er bare "ikke mig" :blush: Prøvede så for sjov mit fine vintage-slør og både mig og min mor sad klar til at grine lidt af det og regnede med, det så helt tosset ud - det gjorde det så bare ikke...det så faktisk rigtig fint ud og pludselig fik jeg også det der lille sus af at have et "rigtigt" slør på :biggrin: Jeg kan så desværre ikke bruge vintagesløret, da det ikke passer til kjolen i hverken farve eller blonder, så nu er shopping-zilla på banen igen :griner:-

I dag er en dejlig dag - vi skal mødes med hotellet og planlægge menu, kage, dekoration m.m. og i aften skal jeg i byen med min vidunderlige far (ja, det lyder lidt tosset, men den er god nok :unsure: )

Nå ja, så er det jo også i dag vi har milepæl - 2 måneder til den store dag :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer