Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Præsten

Mødet med præsten gik godt, bortset fra, at kæresten kom et kvarter for sent :rolleyes: Der er intet nyt i bopælsattest-sagen, vi skal tale med folkeregisteret her i Holbæk (igen) og insistere på at få det dokument!!! Det vil jeg så gøre på mandag...

Vi slap for den lange ægteskabssamtale, da præsten mente, vi efter 11 år sammen ved hvad vi går ind til :thumbsupsmileyanim:

Vi fik valgt læsninger - og mangler nu at finde dem der skal læse teksterne op i kirken. Vi fik valgt vidner - kærestens mor og min mor. Vi valgte at ceremonien skal være på engelsk - hvilket giver mig en anelse sceneskræk, da man skal sige en del mere end "I do" i den katolske kirke :blink: Vi fik valgt salmer - "Det er så yndigt", "I blev skabt som mand og kvinde", "Nu blomstertiden komme", "Du som har tændt millioner af stjerner". Og så fik vi aftalt at holde generalprøve dagen før brylluppet, så vi ikke vælter rundt som forvirrede høns på dagen :griner:-

Slør

Mit slør er kommet og det er bare helt fantastisk fint :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Hvorfor i alverden var det lige, jeg troede, jeg ikke skulle have slør på???!!! :rolleyes: Overvejer dog stadig om ikke, det skal være gulvlangt...må lige prøve med kjolen :)

0

Del dette indlæg

Præsten

Mødet med præsten gik godt, bortset fra, at kæresten kom et kvarter for sent :rolleyes: Der er intet nyt i bopælsattest-sagen, vi skal tale med folkeregisteret her i Holbæk (igen) og insistere på at få det dokument!!! Det vil jeg så gøre på mandag...

Vi slap for den lange ægteskabssamtale, da præsten mente, vi efter 11 år sammen ved hvad vi går ind til :thumbsupsmileyanim:

Vi fik valgt læsninger - og mangler nu at finde dem der skal læse teksterne op i kirken. Vi fik valgt vidner - kærestens mor og min mor. Vi valgte at ceremonien skal være på engelsk - hvilket giver mig en anelse sceneskræk, da man skal sige en del mere end "I do" i den katolske kirke :blink: Vi fik valgt salmer - "Det er så yndigt", "I blev skabt som mand og kvinde", "Nu blomstertiden komme", "Du som har tændt millioner af stjerner". Og så fik vi aftalt at holde generalprøve dagen før brylluppet, så vi ikke vælter rundt som forvirrede høns på dagen :griner:-

Jeg så lige din besked mens jeg skrev til dig :biggrin:

Det var da dejligt det gik godt. Håber snart for jer at der kommer styr på de papirer. Det må de da kunne forstå på kommunen, det er jo jer der skal giftes!

---------------------------------------------------------------

Slør

Mit slør er kommet og det er bare helt fantastisk fint :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Hvorfor i alverden var det lige, jeg troede, jeg ikke skulle have slør på???!!! :rolleyes: Overvejer dog stadig om ikke, det skal være gulvlangt...må lige prøve med kjolen :)

Kommer der billeder med sløret på :cheerleader3::toot::cheerleader3::toot::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hold øje med nyhederne på mandag - jeg forlader IKKE folkeregisteret UDEN de papirer!!! Om jeg så skal lænke mig fast!!! :griner:-

Skal nok få taget slørbilleder - snart :wink:

Så holder jeg øje med nyheder - selvom jeg er sikker på de kan finde ud af det denne gang. Jeg tror heller ikke Holbæk kommune vil i nyhederne igen.

Jeg ser frem til de billeder :cheerleader3: Det er altid så spændende når der kommer billedere :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, det lyder bøvlet med alle de papirer :blink:

Hvor skønt, dit slør er kommet. Iiiih elsker også slør! Mmm og kjoler.. og tasker... sko... :fløjt:

Vil du være med i min Facebookgruppe - "Køb først - tænk bagefter!" :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov, har da også købt noget andet sjovt :cheerleader3:

Jeg skal jo have en kort Miss-Lenas tyldrøm på som dansekjole og er gået igang med at kreere en bolero-ting af en blondecardigan, men synes altså at det bliver lidt for pænt, pussenusset og romantisk og jeg vil jo netop gerne skifte look til dansen og være mere funky...

Derfor har jeg fået kreeret en sjov arm-varmer i lyseblå...glæder mig til at se om det ser helt tosset ud :rolleyes:

post-29855-0-58501000-1302860870.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg synes, lyseblå lyder rigtig fint :thumbsupsmileyanim:

Creme er sikkert også smuk... men tror, du skal lytte til din første indskydelse i dette tilfælde :)

Hvor køber du den? Får da vildt lyst til en i sort. Bare for at have en :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Creme er sikkert også smuk... men tror, du skal lytte til din første indskydelse i dette tilfælde :)

Hvor køber du den? Får da vildt lyst til en i sort. Bare for at have en :cheerleader3:

He he, man skulle nærmest tro, jeg var medstifter af etsy, så meget som jeg linker :griner:-

0

Del dette indlæg

He he, man skulle nærmest tro, jeg var medstifter af etsy, så meget som jeg linker :griner:-

:griner:- I hear you. Et lille honorar for reklame ville da være så hjertelig velkomment :lol:

Eeej den sorte sag er godt nok fin. Og ikke særlig dyr. Altså mit budget er jo for længst femdoblet, så hvad er sådan en lille sag fra eller til :wink:

0

Del dette indlæg

:griner:- I hear you. Et lille honorar for reklame ville da være så hjertelig velkomment :lol:

Eeej den sorte sag er godt nok fin. Og ikke særlig dyr. Altså mit budget er jo for længst femdoblet, så hvad er sådan en lille sag fra eller til :wink:

Prææææcis mine ord :thumbsupsmileyanim::griner:-

0

Del dette indlæg

Fiiiine ting :cheerl

Pynteperler, siger du? Hvor har du dem fra? :help:

Der er naturligvis fra etsy :thumbsupsmileyanim: Flade bagpå og med klister...aner ikke hvad jeg skal bruge dem til :griner:-

:thumbsupsmileyanim:

Jeg ved det heller ikke - endnu :griner:-

Fine aermer der - hvis ikke det var fordi jeg skal skjule skuldre og ikke arme... :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer