Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Tør dårligt skrive herinde, for har ikke fået taget billeder af sløret endnu :blush: Min gode undskyldning er, at min lille puttehøne havde sidste dag i børnehaven i dag, så jeg har været travlt optaget af en masse farvel og så har jeg jo også siddet klistret til fjernsynet :unsure:

Nadds8677: god idé med moonboots - det tager jeg på næste gang :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har besluttet hvad jeg skal have på om morgenen efter brylluppet. .. Har jo lyst til at købe en lækkker kjole, men har bare den fineste røde kjole fra DVF, som kæresten elsker, når jeg en meget sjælden gang imellem tager den på - så det bliver den :thumbsupsmileyanim:

post-29855-0-16559600-1304104991.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først: Super fin kjole. Sød uden at være for sød.

Dernæst: Tim nedlægger desværre veto mod danseundervisning. Eller altså, da jeg foreslog det var hans svar 'Jeg tror du er stiv...'. Men det er måske det samme? ;)

Det lyder som et klart "nej" :biggrin: I må øve hjemme i stuen :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Dernæst: Tim nedlægger desværre veto mod danseundervisning. Eller altså, da jeg foreslog det var hans svar 'Jeg tror du er stiv...'. Men det er måske det samme? ;)

Ellers kan det være at Elva og jeg begynder mobil undervisning om nogle uger! :balloon: Eller... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ellers kan det være at Elva og jeg begynder mobil undervisning om nogle uger! :balloon: Eller... :rolleyes:

Det er da det vi gør :bunny_4::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Må man godt være mere end træt af sin svigerfamilie? :unsure:

Nu knirker de igen :shooter:

Det må man gerne.

Hvad sker der?

Svigermor er helt oppe i det røde felt - et eller andet med endnu en, for os, komplet ukendt og MEGET NY kæreste, vi har undladt at invitere... Det er så ifølge svigermor lig med, at kæresten vender sine irske rødder ryggen og hvis ikke dette ukendte kvindemenneske får en invitation asap, så kommer der INGEN fra Irland inkl. svigerforældrene!!! :blink:

Jeg har lyst til at :pokey: dem allesammen lige nu!!!

Men min kloge mor har rådet mig til at gå ud og finde en hel flok kameler, jeg kan sluge :griner:-

0

Del dette indlæg

Det må man gerne.

Hvad sker der?

Svigermor er helt oppe i det røde felt - et eller andet med endnu en, for os, komplet ukendt og MEGET NY kæreste, vi har undladt at invitere... Det er så ifølge svigermor lig med, at kæresten vender sine irske rødder ryggen og hvis ikke dette ukendte kvindemenneske får en invitation asap, så kommer der INGEN fra Irland inkl. svigerforældrene!!! :blink:

Men min kloge mor har rådet mig til at gå ud og finde en hel flok kameler, jeg kan sluge :griner:-

Åh sikke en gang (y)

Det er altså utrolig, som folk har meninger om, hvem der skal med og ikke skal med (selvom reaktionerne virker voldsommere i det irske :lol: ), og i det hele taget gerne vil sætte deres præg på en fest, de ikke er med til at betale. Man bliver hurtigt træt, og jeg synes virkelig, du har været meget god og tålmodig med alt det pladder, du har fået mht gæsteliste..og nu ultimatums... føler virkelig med dig og er på dine vegne meget glad for, at de normalt er i Irland og du i DK :wink:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må man gerne.

Hvad sker der?

Åh sikke en gang (y)

Det er altså utrolig, som folk har meninger om, hvem der skal med og ikke skal med (selvom reaktionerne virker voldsommere i det irske :lol: ), og i det hele taget gerne vil sætte deres præg på en fest, de ikke er med til at betale. Man bliver hurtigt træt, og jeg synes virkelig, du har været meget god og tålmodig med alt det pladder, du har fået mht gæsteliste..og nu ultimatums... føler virkelig med dig og er på dine vegne meget glad for, at de normalt er i Irland og du i DK :wink:

:bearhug:

Jeg er godt nok også glad for, at de er så langt væk lige nu!!! :shooter:

Jeg er nødt til at grine af det, ellers bliver jeg for alvor hidsig! De er simpelthen skrupskøre, grænseoverskridende, uforskammede og det er som at være med i en dårlig amerikannsk film - jeg tager det som en oplevelse (og placerer dem så langt væk fra hovedbordet som muligt) :griner:-

0

Del dette indlæg

Det er bare nogle super smukke kjoler du har valgt :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at se et billede med dig i den røde :wink:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak, du er så sød :kiss:

Jeg må få taget et billede af mig selv i den røde kjole - iført mit nyeste slør :biggrin:

0

Del dette indlæg

OMG - skal vi nu til det igen :shooter:

Hvor er det synd for dig, at du nu skal kaempe med den slags ige - det er ikke alene uhoert, men det kraever ogsaa en vis arrogance at true med at blive vaek fra andres bryllup paa den konto :angry:

Hvis det er en troest, saa var HTB's mormor ogsaa ude i at vi (udover kusinen og manden) skal invitere hendes soester fra Milano(no go!), men svigermor har sagt fra for os :thanks:

Saa er hun istedet begyndt at kigge forbi paa hotellet og sidde og provokere baade mig og HTB - igaar kastede hun mig grimme oejne og saa havde vi pludselig aldrig faaet saa raa og vaemmelig fritteret fisk som i sommers paa den strandbaar, hvor vi begge er vildt glade for fisken og alle hyggede sig desuden vildt meget den dag... eller!?! Hurra for smaalige, syrlige og halvdepressive 84-aarige :denmarkflag:

Det er jo en af de forbandelser, vi ikke har lyst til at bruge energi paa, faktisk. Jeg ville ogsaa sluge den kamel. Jeg siger det bare igen - payback is a bitch og det klarer Karma heldigvis for os GP:sm:

I know....

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare nogle super smukke kjoler du har valgt :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at se et billede med dig i den røde :wink:

Tak, du er så sød :kiss:

Jeg må få taget et billede af mig selv i den røde kjole - iført mit nyeste slør :biggrin:

Det var så lidt :kiss: og som jeg har sagt før så er jeg jo vilde med dine ting :wink:

Og hovsa jeg overså da helt det med svigerfamilien.

Først lige en masse :bearhug:

Jeg synes bare det er så synd for dig. Først alle de gæster der ikke helt er styr på og nu en gæst som ikke er inviteret med.

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

TAK for jeres dejlige trøstende ord :kiss: Personligt har jeg jo mest lyst til at fortælle dem, at det da sandelig bare ville være en stor glæde, hvis de ALLE blev væk :sm: Meeen for kærestens skyld (og vel egentlig også børnene) holder jeg pænt min mund og kommer videre...livet er for kort til den slags fnidren og de skal IKKE få lov til at ødelægge vores dag :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer