Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Shit jeg er kommet bagud her...

Warning til alle zillaer - tag aldrig ud at rejse 14 i foråret hvor der sker allermest på bk :ilovebryllupsklar:

nå, :back2topic:

Hvor er det fedt med kyssepinde!! Jeg vil os ha :thumbsupsmileyanim:

Og solbrillerne :fløjt: piiiiift de er hotte.

Risposerne er da bare for originale, du har altså virkelig de fedeste idéer

Mht håret, er jeg helt klart mest til det halv oppe/halvt nede. Jeg ville ønske at jeg havde haft længere og tykkere hår (eller råd til lækre ekstensions), så det kunne have set ud som på dine billeder. Men uanset, så var jeg rigtig glad for min frisure.

Det er så vildt at det er lige om lidt :cheerleader3:

Tak Ane, for dine søde kommentarer :kiss: Håret bliver med garanti halvt oppe/halvt nede, har haft et super møde med stylisten :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Nå piger, så er jeg ved at komme lidt op til overfladen igen, selvom jeg godt kan mærke, jeg ikke er 20 år længere og jeg tror, jeg har tabt mine hofter i Odsherred et sted :griner:-

FREDAG:

Fredag tog jeg til storbyen for dels at snuse rundt, dels for at forhøre mig om brudebuketter (oh yes, også kontrol-bridezilla på dette område :fløjt: ) og så var der jo den længe ventede brudeaften hos stylist Charlotte Elsted :cheerleader3:

Jeg nåede lige nøjagtig ned til Rundetårn (fra Nørreport), da jeg kom i tanke om, at Bering Blomster vist lå lige om hjørnet og jeg da lige så godt kunne høre, hvad de tager for en lille let brudebuket... :biggrin: Det blev så det eneste sted, jeg kom forbi - bestilte med det samme brudebuket (i stil med Kate Middletons. I creme/hvid og med bla. små roser, men let og luftig som KMs), brystbuketter (store åbne cremefarvede roser) og brudepigebuket (der matcher brudebuketten) :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter en hyggelig strøgtur i det fantastiske vejr tog jeg til Frederiksberg til Charlotte Elsteds spritnye salon House of Waldorf. Hun holder et par brudearrangementer for de brude, hun skal style i løbet af sommeren og eftersom, der ikke er tilmelding, ved hun ikke hvor mange der dukker op sådan en aften. I dette tilfælde var vi 4 kommende brude - en lille flok, hvilket viste sig at være en stor fordel for os :bunny_4:

Der var både champagne, jordbær, slik, sodavand, chips m.m. MUMS - lige hvad jeg trængte til efter min strøgtur :thumbsupsmileyanim:

Charlotte Elsted fortalte grundigt om hele forløbet på bryllupsdagen og gennemgik både hår- og make-up-mulighederne. Hun fortalte også om sig selv og sin baggrund og så kunne hun nogle rigtig gode historier om andre skønne bridezillas, som hun har haft fingre i gennem tiden.

Eftersom vi ikke var så mange, tog hun en runde, hvor vi hver især fortalte om vores kjole og det look vi ønsker på dagen og det viste sig, at jeg vist var den eneste der vidste nøjagtig hvad jeg vil have (havde jo mine collager med i tasken, men turde, endnu engang, ikke, hive dem frem :griner:- ). Derfor røg de andre piger efter tur i frisørstolen, hvor hun kom med forslag og prøvede forskellige looks - hun havde bla. en masse extensions, hold da op en stor effekt det har, med sådan en gang ekstra hår. Tilsidst fik jeg også lov til at komme i stolen. Hun var heldigvis helt med på min halvt oppe/halvt nede frisure...og af det jeg så i spejlet, så er det lige det, jeg drømmer om...hun er lidt af en tryllekunstner :thumbsupsmileyanim:

Jeg gik derfra med et kæmpe smil på læben og ikke et sekund i tvivl om, at det er en super kompetent og professionel kvinde, der skal style mig lige om snart :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Jeg nåede ikke toget og var først tilbage i Holbæk omkring klokken 22 - træt i krop og hoved efter en skøn dag bare mig selv i brylluppets tegn. Jeg faldt i søvn som en sten og tænkte slet slet ikke på, at det jo var lørdag næste dag og dermed potentiel polterabend :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

LØRDAG:

Kæresten og jeg har en aftale om, at eftersom jeg tager børnene hver morgen i hverdagen, så står han op med dem hver weekend og jeg kan sove så længe jeg vil (hvilket er bedre end at vinde i lotto i min verden - jeg er en rigtig sovetryne)!

Klokken lidt i 9 blev jeg pludselig vækket af kæresten der storgrinende kastede en rød fjerhat hen til mig og annoncerede "De er her allesammen" :biggrin: Jeg fattede først ikke en bjælde, men kunne jo så høre pigernes stemmer nedenunder og så gik jeg lige i rendyrket panik i et par sekunder :blink: Her har jeg fredag efter fredag gået i bad om aftenen, barberet ben m.m. sørget for rent tøj i skabene og at huset så nogenlunde ok ud...UNDTAGEN denne fredag...jeg var jo kommet sent hjem og var mega træt :blink::blink::blink:

Normalt er jeg virkelig ikke god til spontane gæster...jeg kan ikke slappe af, hvis der ligger legetøj overalt og vasketøjskurven ikke er gemt væk :blush: Men det måtte jeg jo bare komme over og komme op - og ned og sige hej til alle mine skønne veninder, der stod i højt humør i køkkenet og arrangerede det lækreste morgenmadsbord med hjemmebagte boller og hele moletjavsen GP Ungerne var i ekstase over alle de søde piger, som de kender så godt og "hemmeligheden" som de havde holdt på :biggrin:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare som en god dag med strøgtur og stylist :cheerleader3: , og extensions? Det har du da vidst ikke behov for, ha ha. Bliver nødt til at høre, hvad må du slippe for bukketten og brystbuketter?

He he, nej jeg er nok ikke den, hun skal bruge flest extensions på med det lange hippie-hår :griner:-

Selve buketten, som bliver en lille let dråbeform + 1 brystbuket koster 2000,- De 2 andre brystbuketter koster 75,- stykket og brudepigebuketten 250,- Jeg var faktisk overrasket over, det (trods alt - alt er jo relativt) ikke er dyrere. Servicen var naturligvis til UG og jeg kan sove trygt ved tanken om, at jeg i hvert fald ikke skal bekymre mig om blomsterne :blush:

0

Del dette indlæg

Efter morgenmaden fik jeg besked på at pakke en lille taske med med pænt tøj og ellers bare tage sko på og ud af klappen præcis som jeg var...morgenhår og det hele :biggrin: Jeg blev udstyret med hatten og det frygtede skilt med "Hjælp jeg skal giftes" :griner:- Det var nu bare for at drille mig og jeg slap for det, efter jeg lige havde gået forbi naboerne, der selvfølgelig alle var ude og klippe hæk klokken 9 om morgenen :balloon:

Første stop var præcis det, jeg havde håbet allermest på, vi skulle, nemlig det tyrkiske bad, vi har her i Holbæk :cheerleader3: Jeg har aldrig prøvet det, men altid gerne villet :cheerleader3:

Pigerne havde taget en badedragt med til mig og da jeg havde kommenteret 100 gange på mine ubarberede ben, så vovede jeg mig ind i hamamen, der er et fantastisk baderum med en kæmpe marmorsten på midten, hvor man bliver skrubbet efter alle kunstens regler af en yderst kompetent (og nydelig) "bademester", sæbet ind i fed sæbe, masseret og skyllet over med skønt varmt vand. Behøver jeg at sige, det var FANTASTISK, så Nadds8677 + TrineG, hvis ikke I har prøvet det, så gør det!!! Selve badet tog 25 minutter og derefter gik vi udenfor, hvor der står et kæmpe trækar med KOLDT kildevand, hvor vi alle modigt hoppede i - det var sindsygt og fedt på samme tid :o Efter det kolde gys løb vi ind i dampbadet, hvor vi sad og fik varmen igen og blev dampet godt og grundigt igennem. Derefter skulle porerne jo lukkes igen i det KOLDE vand og efter det, røg vi i det store udendørs opvarmede kar :thumbsupsmileyanim: Vejret var jo helt perfekt og så sad vi der med en mest vidunderlige udsigt over Holbæk Fjord og snakkede og hyggede. Vi spiste også lidt frugt og fik noget at drikke i svalerummet, før det hele blev afsluttet med et ganske almindeligt brusebad, i tøjet og så afsted igen :loveflag:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

En af mine dejlige veninder har lige fået en lille baby og kunne derfor ikke lige være med i badet, så hun havde i mellemtiden arrangeret picnic til os i Strandparken (ved siden af badet) og der sad vi så alle rene og fine mens vores hår tørrede i solen og vi spiste lækre sandwich og drak champagne (jeg drak i hvert fald champagne :biggrin: ).

Efter frokost blev jeg kørt ned i byen (i Holbæk) og min hjerne kværnede rundt for at gennemskue, hvad jeg nu skulle udsættes for :griner:- Jeg skulle simpelthen have den helt store tur på skønhedsklinikken, så mens pigerne ventede på mig med hyggesnak i solen, fik jeg rettet og farvet bryn og vipper, ansigtsbehandling og let make-up. Det var en helt anden og langt mere præsentabel Camilla der dukkede frem et stykke tid efter...jeg følte mig bare så forkælet og fin :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så gik turen hjem til min veninde - her var der dækket op med alt hvad den kunne trække af guf og mere champagne :thumbsupsmileyanim: Pludselig ringede det på døren og ind kom en smuk mavedanserinde i fuld uniform og så vidste jeg ligesom, hvad der så skulle ske :biggrin:

Min veninde havde lagt et gulvtæppe på terassen, så vi kunne være ude i det gode vejr, vi blev alle udstyret med bling bling skørter og jeg fik også en lille lækker BH på. Så var det ellers igang med at lære den svære kunst at danse mavedans...uha, det var svært og mega sjovt...mine hofter kommer aldrig på plads igen, man er jo en ældre dame :griner:-

Så var det quiz-tid! Alle havde skrevet forskellige spørgsmål, der alle handlede om mig og Laurence på en eller anden måde - det var hyleskægt, eftersom alle de gode gamle historier igen kom på bordet -HAHA-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Så var det tid til omklædning. Jeg havde jo bare panisk kastet en kjole i tasken, så den måtte jeg i...make-uppen var jo stadig perfekt, så der skulle ikke gøres mere der :thumbsupsmileyanim:

Vi kørte tilbage til Holbæk og endte på et hyggeligt nyrestaureret sted, der hedder Bryghus No. 5. Her fik vi god mad og deres egne specialøl til...selv til desserten fik jeg en tyk, sort dessertøl på 16% der smagte af små grå - me like :thumbsupsmileyanim:

Vi talte og talte...klokken blev mange og dem der skulle køre sammen tilbage til Kbh brød op og vi sagde farvel :balloons: Resten af os blev siddende og snakkede endnu mere og endnu længere. Tilsidst var vi de absolut eneste tilbage i restauranten og ham der skulle spille nedenunder i baren var begyndt at give lyd fra sig (han skulle spille klokken 23), så vi rykkede resten af selskabet ned af trappen. Vi bestilte drinks, hørte musik og snakkede endnu mere, men tilsidst var vi alle trætte inklusiv mig selv, så arm i arm vendte vi snuden hjem...mig med 2 veninder, der havde taget soveposer med og skulle sove hos mig :cheerleader3:

Da vi kom hjem havde kæresten fundet madrasser m.m. frem til gæsterne og jeg gik i seng glad, taknemmelig og henrykt over at have så dejlige kvinder i mit liv, der kender mig - ved jeg er et luksusdyr og ikke en action-helt, ved jeg elsker at danse og ved jeg elsker, når jeg har dem alle samlet omkring mig og ser hvor meget alle hygger sig sammen, selvom vi ikke er én stor venindeflok, men mine individuelle veninder, som jeg kender fra alle faser af mit liv :loveflag:

Det kunne ikke have været en bedre dag :loveflag:

:heart: SLUT :heart:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op... Du har lige beskrevet min drømme PA!!! Og Tim og jeg har tit talt om det tyrkiske bad, og efter den beretning her skal vi da klart afsted snart! Og fedt at No.5 har åbent igen! Det har været savnet.. :) Tjotjal i orden PA!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Årh lyder virkelig som en fantastisk PA :loveboard: Lyder til de kender dig virkelig godt..

Ja, det var lige efter mit hovede, selvom jeg havde aftalt med mig selv, at jeg ville tage imod og deltage i alt hvad de havde planlagt - selv militærets øvelsesbane :griner:-

0

Del dette indlæg

Hold da op... Du har lige beskrevet min drømme PA!!! Og Tim og jeg har tit talt om det tyrkiske bad, og efter den beretning her skal vi da klart afsted snart! Og fedt at No.5 har åbent igen! Det har været savnet.. :) Tjotjal i orden PA!!! :thumbsupsmileyanim:

Det var virkelig også bare min drømme-PA :cheerleader3:

Afsted med jer til hamamen...bortset fra en lidt stramtantet dame i receptionen, så er det bare selvforkælelse på højt plan - så skønt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vil lige dele min facebook-status med jer - synes selv, den er lidt spas :griner:-

Tak skønne tøzer! Jeg elskede kæmpesutten, voksenbleen, skiltet om halsen med "Hjælp jeg skal giftes", stripperen og er mega stolt over alle de kys, jeg fik solgt på Ahlgade i går! You are simply the best! ;-)

...håber så bare ikke lige, at det er i dag, min søde morfar vælger at tjekke sin fb -HAHA-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha jeg læste din facebookstatus først og tænkte bare "oh nooooo! PA FROM HELL!"

Men jeg læste så din beretning i den rigtige rækkefølge, og hvor lyder det bare super fantastisk og skønt!

Sikke nogle vidunderlige dage, og hvor lyder det til, at du har nogle dejlige veninder :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer