Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

I dag kom mandens morgengave med posten - dette dørskilt, for dem der ikke lige husker det :biggrin:

Men men men, jeg havde jo bestilt det som på billedet - altså med RØDT hjerte og det skilt der kom i dag, havde hvidt hjerte :blink: Ikke fordi det ikke er pænt eller noget, for det er det, men fordi jeg efter længere samtale med min søde far, blev enig med mig selv om, at der selvfølgelig skal være et hjerte og at det skal være rødt...det er jo en morgengave :heart: Problemet er bare, at der er 4 ugers leveringstid og under 3 uger til brylluppet, så der panikkede jeg lige et øjeblik!!! Skrev en mail til firmaet, hvor jeg har købt skiltet og fik hurtigt en mail tilbage, om at de straks vil gå igang med et nyt skilt med rødt hjerte, levere inden for 2 uger OG jeg kan beholde det "forkerte" skilt! Se det er super service :thumbsupsmileyanim:

post-29855-0-54865400-1305561528.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg synes ligesom, det er vigtigt, han får det på dagen (eller, det er vel egentlig dagen efter?)- det er jo et symbol på, jeg endelig er hans 100% - altså tager hans navn :biggrin:

Men super service - vil hermed gerne anbefale ramsign :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, der sker bare intet på planlægningsfronten her - der er jo nærmest ikke mere at planlægge :o

Jeg har dog shoppet en lille smule mere - tror faktisk ikke, jeg kunne stoppe hvis jeg prøvede :lol: Ikke noget spændende, jeg har bare købt en silkeblomst magen til den, jeg allerede har købt. Der var nemlig 2, men pga den urimeligt høje pris, valgte jeg i sin tid kun at købe den ene, men nu har jeg så også købt den anden :rolleyes: . Vil sy dem på et par spænder og muligvis have dem i håret...jeg ved det ikke, men nu har jeg i hvert fald muligheden og det er et par smukke gamle silkeblomster :thumbsupsmileyanim:

Jeg har besluttet mig for et strømpebånd alligevel...kæresten er ikke helt vild i varmen over det er shapewear-undertøj, som jeg har tænkt at iføre mig, så et strømpebånd må peppe looket lidt op, når nu han synes , det er "frækt" :rolleyes::biggrin:

Jeg kom i tanke om de fine shamrock-skospænder, jeg købte for snart 100 år siden (dem der skulle bruges på mine Terrier Playnet-sko), så en af dem vil jeg forsøge at sy på et hjemmelavet strømpebånd...det kan kun gå galt :griner:-

Ellers intet nyt - nå jo, vi har endelig fået de der bopælsattester fra kommunen, så de er sendt afsted, men jeg har stadig ikke hørt fra Kirkeministeriet angående min dåb - har allerede rykket for det én gang :blink:

post-29855-0-47106600-1305709571.jpg

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre der er ro på! Nu er det bare snart!!

Jeps - det er meget snart :cheerleader3: Er I helt klar?

Det hjælper på det, men synes stadig der er mange småting. Den skal have max gas med de kreative ting i weekenden. Største problem er sådan set, at vi stadig ikke kan få af vide hvem der skal vie os, hvilket betyder vi ikke kan få svar på noget som helst angående hvad vi må og ikke må i kirken, om vi selv skal pynte op og selvfølgelig hvornår vi skal mødes (-og vi er ved at være pænt booket op!) :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjælper på det, men synes stadig der er mange småting. Den skal have max gas med de kreative ting i weekenden. Største problem er sådan set, at vi stadig ikke kan få af vide hvem der skal vie os, hvilket betyder vi ikke kan få svar på noget som helst angående hvad vi må og ikke må i kirken, om vi selv skal pynte op og selvfølgelig hvornår vi skal mødes (-og vi er ved at være pænt booket op!) :pokey:

Det er godt nok også irriterende for jer - altså der er jo snart kun 14 dage til :blink:

Vi mangler også stadig kirkehæfter, bordkort/plan, menukort og de sidste risposer...panikker faktisk lidt, vi er også booket helt op :o

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Det er godt nok også irriterende for jer - altså der er jo snart kun 14 dage til :blink:

Vi mangler også stadig kirkehæfter, bordkort/plan, menukort og de sidste risposer...panikker faktisk lidt, vi er også booket helt op :o

Hvis det går helt galt må vi synde med en kande kaffe og tage natten i brug :griner:-

Vi mangler de fleste af bordkortene, menukort, gæstetræ og mit fotoprojekt til at skjule grimme opslagstavler, så jeg ved godt hvad de næste par fridage skal gå med! Dansen skal jo også holdes ved lige! Skulle I derud en ekstra gang?

Jeg blev også lidt en bridezilla overfor den stakkels kirketjener i går, men kan mærke at det virkelig stresser mig lige nu at jeg ikke aner hvornår vi skal til Kalundborg og snakke med præsten! Har besluttet at ringe direkte til præsterne i morgen, hvis jeg ikke når at høre noget - så må de tage sig sammen :sm:

0

Del dette indlæg

Som cmtoft siger er det jo lige om hjørnet nu! Det er altså spændende!!! :thumbsupsmileyanim: Er jo lidt ked af at I ikke skal vies her i Holbæk så jeg kunne tage en tur til globryllup, men jeg satser på at der kommer maaaaaaange billeder. Andet ville da ligne dig dårligt! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det går helt galt må vi synde med en kande kaffe og tage natten i brug :griner:-

Vi mangler de fleste af bordkortene, menukort, gæstetræ og mit fotoprojekt til at skjule grimme opslagstavler, så jeg ved godt hvad de næste par fridage skal gå med! Dansen skal jo også holdes ved lige! Skulle I derud en ekstra gang?

Jeg blev også lidt en bridezilla overfor den stakkels kirketjener i går, men kan mærke at det virkelig stresser mig lige nu at jeg ikke aner hvornår vi skal til Kalundborg og snakke med præsten! Har besluttet at ringe direkte til præsterne i morgen, hvis jeg ikke når at høre noget - så må de tage sig sammen :sm:

Vi kan desværre ikke nå en sidste gang - så det bliver vist bare mega pinligt :biggrin:

Synes bestemt også, du skal ringe direkte til præsterne selv - de må skisme da have lavet arbejdsplan for de næste 14 dage, eller hvad??? Du bliver nok ikke den første zilla, de har haft i røret :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg er også gået i gang med at puste mig op :sm::lol: Der er kommet en vikar og de har tilsyneladende fordelt vagterne i torsdags - jeg kan bare ikke få noget af vide :blink: Kirketjenerens svar da jeg spurgte om præsten så selv kontakter os når det er på plads var "det tror jeg muligvis kunne ske" - så blev jeg altså træt... :fløjt:

I må i gang på stuegulvet så :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg er også gået i gang med at puste mig op :sm::lol: Der er kommet en vikar og de har tilsyneladende fordelt vagterne i torsdags - jeg kan bare ikke få noget af vide :blink: Kirketjenerens svar da jeg spurgte om præsten så selv kontakter os når det er på plads var "det tror jeg muligvis kunne ske" - så blev jeg altså træt... :fløjt:

I må i gang på stuegulvet så :biggrin:

Ej altså, det kan man da bare ikke feje folk af med :shooter::shooter: Håber, præsterne er lidt mere samarbejdsvillige :cowsleep:

Ja vi må lave stuen om til dansesal...vi skal i hvert fald have bundet lampen op denne gang :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også fundet min "bryllupsduft" :biggrin: Duftede til den pga navnet - det var jo næsten for oplagt, men den dufter simpelthen vidunderligt i min næse...ligesom når man kommer ind i en blomsterbutik - sødt, friskt og sommerligt :thumbsupsmileyanim:

post-29855-0-26530600-1305805180.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer