Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nåh kun 48 timer... blev helt forfærdet. Troede lige det var forever, og så var sådan en omgang i hvert fald udelukket for mit vedkommende. Elsker virkelig også min kaffe. Er sikkert også afhængig af gudedrikken, har i hvert fald i vældig hovedpine, hvis jeg ikke får mit daglige skud, men det er alligevel det hele værd. Looove it. Men 48 timer kunne jeg måske også klare, hvis det var. Er noget misundelig. Er godt nok også noget, jeg har tænkt på længe.

TILLYKKE MED BISSERNE :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Dejligt med bisserne :thumbsupsmileyanim: (<- dit nye smil) Er glad for at høre det med mælk i kaffen, så vil jeg fortsætte mit overforbrug... selvom jeg lovede mig selv at droppe den op til brylluppet, så min hud blev ekstra fin! Men hey læste at det satte forbrændingen op, og jeg skal jo kunne passe kjolen! :c166: Glæder mig til at se resultatet live på onsdag!

Redigeret af Nadds8677
0

Del dette indlæg

Dejligt med bisserne :thumbsupsmileyanim: (<- dit nye smil) Er glad for at høre det med mælk i kaffen, så vil jeg fortsætte mit overforbrug... selvom jeg lovede mig selv at droppe den op til brylluppet, så min hud blev ekstra fin! Men hey læste at det satte forbrændingen op, og jeg skal jo kunne passe kjolen! :c166: Glæder mig til at se resultatet live på onsdag!

Haha ja og der foreligger videnskabelig evidens for, at det modvirker type 2 diabetes. Så det er helt sikkert sundt, og jeg kører også på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Haha ja og der foreligger videnskabelig evidens for, at det modvirker type 2 diabetes. Så det er helt sikkert sundt, og jeg kører også på :thumbsupsmileyanim:

Jamen det bliver jo bedre og bedre! Bliver vel nærmest nødt til at drikke mere så...? :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med de nye bisser :cheerleader3:

isninger.....så er jeg ikke på. Er aaalt for sensitiv/sart :)

Men hvor er det bare GODT, du har gjort det, når du har villet det så længe :)

Ja det er helt vildt, at sætte sig selv og sine forfængelige behov først, for en sjælden gangs skyld - det føles GODT :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, du gør altså de vildeste køb! Der er seriøst styr på detaljerne!

He he, ja et bryllup er virkelig en fantastisk begivenhed for en shopaholic :shopping:

Super godt at høre, I var valsekongerne i går...I bliver gode!!! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Har da helt glemt at fortælle, at vi i søndags - dagen efter PA'en :blink: - var ude at tale med fotografen. Det var en rigtig god oplevelse - vi virkede meget på bølgelængde, han viste nogle rigtigt fede billeder, han havde taget til et bryllup for nylig og så var han super flink :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde (igen igen) en collage med, denne gang med favorit-bryllupsbilleder og skisme om jeg ikke, for første gang, turde smide den på bordet...måske pga tømmermændene :griner:- Han beholdte collagen og syntes, der var nogle interessante imellem :thumbsupsmileyanim:

Jeg lignte af naturlige årsager jo noget, katten havde slæbt ind og det sidste jeg fik sagt til ham var da også, at det vigtigste egentlig er, at der bare er et par få billeder, hvor vi begge ser nogenlunde ud, om han så skal photoshoppe os til ukendelighed :griner:-

0

Del dette indlæg

Har da helt glemt at fortælle, at vi i søndags - dagen efter PA'en :blink: - var ude at tale med fotografen. Det var en rigtig god oplevelse - vi virkede meget på bølgelængde, han viste nogle rigtigt fede billeder, han havde taget til et bryllup for nylig og så var han super flink :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde (igen igen) en collage med, denne gang med favorit-bryllupsbilleder og skisme om jeg ikke, for første gang, turde smide den på bordet...måske pga tømmermændene :griner:- Han beholdte collagen og syntes, der var nogle interessante imellem :thumbsupsmileyanim:

Jeg lignte af naturlige årsager jo noget, katten havde slæbt ind og det sidste jeg fik sagt til ham var da også, at det vigtigste egentlig er, at der bare er et par få billeder, hvor vi begge ser nogenlunde ud, om han så skal photoshoppe os til ukendelighed :griner:-

Dejligt at det gik godt! Det er så rart at føle sig på bølgelængde med fotografen - han er alligevel ret vigtig den dag. Og selvom han selvfølgelig tager de billeder man ønsker, så tror jeg nu resultatet bliver bedst, hvis man er enige om hvad der ser godt ud.

- og så bliver photoshop slet ikke nødvendigt! Du kommer til at se fantastisk ud i dine kjoler med de "nye" tænder :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det gik godt! Det er så rart at føle sig på bølgelængde med fotografen - han er alligevel ret vigtig den dag. Og selvom han selvfølgelig tager de billeder man ønsker, så tror jeg nu resultatet bliver bedst, hvis man er enige om hvad der ser godt ud.

- og så bliver photoshop slet ikke nødvendigt! Du kommer til at se fantastisk ud i dine kjoler med de "nye" tænder :BKSTREET:

He he, tak søde Nadia - jeg håber, du har ret :kiss:

0

Del dette indlæg

Hvor skønt med fotografen :thumbsupsmileyanim: Så vigtigt, der er god kemi - det måtte jeg da i høj grad også sande, da jeg skiftede vores ud og nu er helt tryg.

Han skal nok få taget de skønneste billeder af jer med nye-tænder-colgate-smil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er jo kun mig, der har fået "nye tænder" - kæresten er derfor desværre nødt til at smile med lukket mund på alle billederne, så kontrasten ikke bliver for stor -HAHA-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Det er jo kun mig, der har fået "nye tænder" - kæresten er derfor desværre nødt til at smile med lukket mund på alle billederne, så kontrasten ikke bliver for stor -HAHA-

Hahaha ser det for mig... alle billederne med meget alvorlig mand og hans zillakone med manisk hvidt (som Ross i "Friends", da han får bleget tænder) smil -HAHA-

Ih hvor jeg dog også stadig gad have bleget mine... men 3000, puha der er vist ikke plads til det lige nu :huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer