Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I morgen...........

Skal jeg prøve min kjole for sidste gang inden dagen!!! :blink:

Der skal prøves shapewear, slør, hårbøjle, smykker og min mor skal lave sjalet færdigt - jeg har helt kriller i maven :bunny_4:

Uhh, spændende! Det er vildt at man er begyndt at gøre ting "for sidste gang inden brylluppet" :cheerleader3: For helt sommerfugle i maven på dine vegne!

0

Del dette indlæg

Åh, jeg tror jeg er ved at blive slør-skør :balloon:

Jeg har en lille tilståelse, som jeg ikke har kunnet få mig selv til at indrømme herinde, men nu må sandheden på bordet - jeg har købt et 6. slør :blush:

Pludselig læste jeg alle vegne, at lange slør helst skal være længere end slæbet og det er mit smukke silkeslør jo ikke :o Jeg har derfor i al hemmelighed købt et mega langt tylslør og har i dag prøvet begge med kjolen - desværre er jeg ikke blevet klogere, hvilket gør mig vanvittig...jeg skal jo snart tage den endelige beslutning!!!

Silkesløret

Det er fint og luksuriøst. Det passer nok bedst til kjolens enkle udtryk. Det falder helt fladt ned og når til gulvet, altså det er kortere end slæbet.

post-29855-0-44613900-1305918745.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hahaha hvor er du god. 6 slør :thumbsupsmileyanim: Så føler jeg mig ikke længere lige så skør mht at have købt 6 tasker :griner:-

Hmm jeg kan godt følge dig, jeg synes også, at på de fleste billeder man ser, går sløret ud over slæbet, og det var da også med i mine overvejelser, da jeg havde planer om den første kjole, hvor der faktisk var slæb, men det viste sig så, at slæb og slør sluttede nogenlunde samme sted.

Men i stilen synes jeg bedst om silketyl til din kjole. Haha det kan være, du alligevel skal ud i og købe et 7. slør... laaangt silketyl :wink:

Uanset hvad du vælger, vil jeg da lige slå fast, at du ser skøøøn ud med begge dele, og det er den sidste detalje, vi er nede i her :) haha men jeg kender jo selv, hvor store så små detaljer kan blive...

0

Del dette indlæg

Tak Malouski - dejlig besked at stå op til :kiss:

Jeg var helt nedtrykt i går, da jeg havde prøvet kjolen...syntes pludselig, at den "falske" kjole (det er den jeg har på på udendørsbillederne) sidder bedre end den rigtige kjole. Den er en anelse mindre og især ved skuldrene, synes jeg, det gjorde en forskel :boohoo: Min mor mente dog, at der seriøst var ved at gå grum bridezilla i den og forsikrede mig om, at alt var fint :unsure:

Et 7. slør OMG - jeg er vist tosset, bare at overveje det... :biggrin:

...sidder lige nu med to spændte børn og venter på, at huset bliver invaderet af en helt flok flotte fyre, der hiver kæresten (som ligger og snorker ovenpå) med på PA :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepæen :denmarkflag:

Ang slør, så kan jeg personligt bedst lide at sløret ikke går ud over slæbet. Jeg synes at det er synd at slæbet bliver skjult af sløret. Mit slør går til numsen så man kan se hvor flot kjolen også er bag på.

Katja

0

Del dette indlæg

Hahaha jeg er altså med din mor her. Du må ikke tvivle på den rigtige kjole. Den er så fin og ser ud til at sidde så flot på dig. Elsker din stil. Så enkel og smuk :loveboard:

Måske derfor jeg egentlig hælder mere til silketylsløret, der er så fint og elt, jeg jeg synes ikke, det gør noget, at det ikke gå ud over slæbet, men at det måske tværtimod giver det et enklere look.

Spændende med PA :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeres mening er altså guld værd - så ved I det :kiss:

...jeg ELSKER også silketyl-sløret (det lange er faktisk også silketyl - bare en stivere silketyl :lol: ) - det er kun på grund af det med længden, at jeg er begyndt at tvivle :td: Argggh, altså!!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen dato-søster!! :denmarkflag: Kørte forbi Strandparken i går, hvor der var pyntet op til fest og tænkte lige på jer - det bliver fantastisk!!

Et 6. slør :biggrin: Fantastisk! Ihh, jeg kan godt forstå du er i tvivl, for begge to ser rigtig godt ud til kjolen! Men det er jo lidt to forskellige effekter. Det "kortere" silketyl ser fantastisk ud i al sin enkelthed men i det lange er der måske lidt mere "pow"? Jeg er til ingen hjælp, jeg ved det godt :blush: Men ligemeget hvad du vælger går du ikke "galt i byen".

Håber HTB får en god polterabend, vidste han at han skulle afsted?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer