Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Det er jo kun mig, der har fået "nye tænder" - kæresten er derfor desværre nødt til at smile med lukket mund på alle billederne, så kontrasten ikke bliver for stor -HAHA-

Hahaha ser det for mig... alle billederne med meget alvorlig mand og hans zillakone med manisk hvidt (som Ross i "Friends", da han får bleget tænder) smil -HAHA-

Ih hvor jeg dog også stadig gad have bleget mine... men 3000, puha der er vist ikke plads til det lige nu :huh:

Har lige grinet højt på lærerværelset og har lidt svært ved at forklare hvorfor :biggrin: Men fedt mentalt billede! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå men...har shoppet lidt nyt :shopping:

Vi skal køre i vores egen bil, men den skal selvfølgelig gøres fin, så har derfor købt disse vinyl stickers til bagruden.

Hvor har du købt de fine stickers? (Etsy - er mit gæt!!) Tænker man måske skulle flashe sin nye status som Just Married på vores bryllupsrejse i Frankrig :fløjt:

0

Del dette indlæg

Nå men...har shoppet lidt nyt :shopping:

Vi skal køre i vores egen bil, men den skal selvfølgelig gøres fin, så har derfor købt disse vinyl stickers til bagruden.

Hvor har du købt de fine stickers? (Etsy - er mit gæt!!) Tænker man måske skulle flashe sin nye status som Just Married på vores bryllupsrejse i Frankrig :fløjt:

Etsy er et rigtigt godt gæt, men denne gang var det faktisk ebay :biggrin: Der er mange forskellige - tror jeg søgte på " just married" + vinyl ()()

0

Del dette indlæg

Jeg har modtaget kyssepindene i dag - de er lige så fine, som jeg havde håbet på :thumbsupsmileyanim:

Tænker også, at jeg lige så godt kan køre mellemlægsserviet-temaet helt ud og har derfor købt denne "tape" til at dekorere sæbeboblerne med...

post-29855-0-94781400-1305307885.jpg

0

Del dette indlæg

...åh ja, så har kæresten forresten ytret sig igen - denne gang, er han pludselig blevet vild med strømpebånd :rolleyes: Måske den ENESTE ting, jeg ikke har købt...overvejer, om jeg skal imødekomme hans ønske, eller stå fast på, det ikke er noget for mig :huh:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er lidt noget sjovt noget med det strømpebånd (oh my god, får lige grineflip over at IPhone vil rette strømpebånd til strømpebåndfisk - you gotta love autokorrektur!!!

-HAHA-

Nå, men (indsæt back to topic smiley)

Jeg havde ikke strømpebånd på i New York, men tror jeg skal herhjemme. Ved ik helt... Det hører sig vel næsten til?!?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fin du bliver med dit blændende smil :biggrin:

Den der med kyssepindene må du gerne forklare :help:

Jamen det er bare et alternativ til at slå på tallerkenerne og et alternativ til kysseklokker. Synes det kunne se festligt ud med sådan nogle vimpler med små klokker :cheerleader3:

post-29855-0-64598600-1305312149.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

-HAHA- Mr. white teeth og saa det indre brudepar-billede... tsk, tsk

Du maa besoege Garterlady paa Etsy - det var foerst der, jeg blev "omvendt" med hensyn til stroempebaand og kunne fakkertalt godt have flere end lige mine :)

0

Del dette indlæg

Det er lidt noget sjovt noget med det strømpebånd (oh my god, får lige grineflip over at IPhone vil rette strømpebånd til strømpebåndfisk - you gotta love autokorrektur!!!

-HAHA-

Nå, men (indsæt back to topic smiley)

Jeg havde ikke strømpebånd på i New York, men tror jeg skal herhjemme. Ved ik helt... Det hører sig vel næsten til?!?

Jeg er også bare i tvivl....strømpebåndfisk hører sig helt sikkert til... :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Du maa besoege Garterlady paa Etsy - det var foerst der, jeg blev "omvendt" med hensyn til stroempebaand og kunne fakkertalt godt have flere end lige mine :)

Jeg tør ikke besøge Garterlady :griner:-

...nej, problemer er jo efterhånden, at med kun 3 uger (og 1 dag) tilbage til brylluppet, så er det ved at være på sidste vers, hvis jeg skal nå at have ting hjem fra the US, hvis ikke næsten for sent :blink: Oh etsy my love :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tør ikke besøge Garterlady :griner:-

...nej, problemer er jo efterhånden, at med kun 3 uger (og 1 dag) tilbage til brylluppet, så er det ved at være på sidste vers, hvis jeg skal nå at have ting hjem fra the US, hvis ikke næsten for sent :blink: Oh etsy my love :loveboard:

Pas nu paa, jeg ikke bliver fristet til at kigge for dig, darling :griner:-

0

Del dette indlæg

Må lige dele min begejstring :cheerleader3: Absolut ønske-målvægt til brylluppet er 65 kg og i dag, da jeg vejede mig sagde den 65,8 - jeg er SÅ TÆT på at nå målet :cheerleader3:

...har endda droppet Nupo igen...det smagte bare ikke godt :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

(oh my god, får lige grineflip over at IPhone vil rette strømpebånd til strømpebåndfisk - you gotta love autokorrektur!!!

-HAHA-

-HAHA- -HAHA- autokorrektur er bare for sjovt!!

http://damnyouautocorrect.com/ - :lol:

Back to topic: god ide med de kyssevimpler! Det er da sødt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer