Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Hmmm, gik kæresten på klingen i dag - jeg mangler stadig en del af morgengaven til ham og det er jo lissom begyndt at haste lidt... Spurgte ham så, hvad han allerhelst ville have (inden for budgettet selvfølgelig) og hvad svarede manden? Et topnøglesæt :blink: He he, mon han forventer, jeg får det indgraveret? Nå...bum bum...tror skisme jeg må i bilbutikken og finde sådan et sæt...må nok lige billed-google det først, så jeg ved hvad jeg skal kigge efter :rolleyes::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

Ja, det kan man kalde kaerlighed - et topnoeglesaet... men jeg vil saa lige forsvare ham og sige at et godt saet vaerktoej kan sagtens vaere meget dyrt og alle de penge vaerd - yes, min far har laert mig en del om vaerktoej :super:

Det er da ikke en daarlig ide og du har jo en rigtig fin personlig morgengave at give sammen med - rigtig fin endda :heart:

Nu vi er ved det, saa giver jeg jo lissom min HTB en kobbergryde... Men jeg ved at han vil blive glad for den, finde det lidt sjovt og saa vil han taenke paa mig hver enste gang, han staar og kokkererer med den gryde, som bare er den bedste af de bedste af slagsen :loveboard:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

-HAHA-

Ja, det kan man kalde kaerlighed - et topnoeglesaet... men jeg vil saa lige forsvare ham og sige at et godt saet vaerktoej kan sagtens vaere meget dyrt og alle de penge vaerd - yes, min far har laert mig en del om vaerktoej :super:

Det er da ikke en daarlig ide og du har jo en rigtig fin personlig morgengave at give sammen med - rigtig fin endda :heart:

Nu vi er ved det, saa giver jeg jo lissom min HTB en kobbergryde... Men jeg ved at han vil blive glad for den, finde det lidt sjovt og saa vil han taenke paa mig hver enste gang, han staar og kokkererer med den gryde, som bare er den bedste af de bedste af slagsen :loveboard:

Du har jo bare så evigt ret og det var faktisk også en af kærestens argumenter, da han så mit tvivlende fjæs - det er noget, han vil have i mange år frem, hvis ikke resten af livet :loveboard: Synes den lækre gryde til en mand der lever af at lave mad er helt perfekt, men kæresten min er jo ikke mekaniker :unsure: Heldigvis har jeg jo, som du også nævner, mine små personlige gaver (navneskiltet + manchetknapperne), så kan den sidste ting vel også være en rigtig mandeting :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal da SÅ meget give ham et topnøglesæt og få det graveret!!!! :cheerleader3: Det kunne da være alt for genialt og skide sjovt! :)

Men hvor får man mon sådan en fætter graveret...regner ikke med, bilbutikken gør sig i den form for ydelser? :griner:-

0

Del dette indlæg

Du skal da SÅ meget give ham et topnøglesæt og få det graveret!!!! :cheerleader3: Det kunne da være alt for genialt og skide sjovt! :)

Men hvor får man mon sådan en fætter graveret...regner ikke med, bilbutikken gør sig i den form for ydelser? :griner:-

Det er jeg da sikker på du kan få en guldsmed eller sådan en pokal-forretning til :)

0

Del dette indlæg

Det er jeg da sikker på du kan få en guldsmed eller sådan en pokal-forretning til :)

Det ville vaere cool :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 dage før dagen og i morges stod vægten på 64,8 = MÅLET ER NÅET :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Jeg er lettet og også lidt stolt - har aldrig før været på slankekur (selvom det nok har været tiltrængt længe) og er super glad for mad og søde sager - men motion har været vejen frem :cheerleader3:

I går aftes sad vi og bøvlede med bordplanen - det er et puslespil, der bare ikke rigtig vil gå op :shooter: I dag skal vi have printet kirkehæfter og menukort + prøve at få styr på de små detaljer :balloon:

Redigeret af Elva
2

Del dette indlæg

Eeeej hvor er du sej!! Hmm det er faktisk også min målvægt inden bryllup, ikk mere end det, så sidder kjolen nok underligt - men jeg eeeeelsker også mad og snolder.

Synes det er super flot gået af dig - synes det er svært at holde fokus med alt det andet, der foregår.

GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det godt gået med vægttabet. Tillykke! :super:

Og så må jeg lige komme med en forsinket kommentar på topnøglesættet: Synes også det vil være totalt cool at han fremover i maaaange år kan glæde sig over et graveret sæt :BKSTREET: Det er ikke mange mænd forundt. (Og så må jeg sige, at mange gange herhjemme har jeg sat pris på, at min h2b har et topnøglesæt: Det er sgu' smart!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer