Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Oooooh my god, soede pige, super ked af at jeg ikke lige fik kigget ind inden du tjekkede ud af BK :tunge:

Men saa har du lidt at laese, naar du kommer tilbage som Mrs. O'Leary :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er helt vild med dine, blomster, din gaestebog og de flotte menukort med den laekre CD i :thumbsupsmileyanim:

Jeg sender jer al mulig god bryllupskarma og er sikker paa at I faar det mest fabvidunderligtskoennefantastiske bryllup og glaeder mig SAA meget til din beretning :loveboard:

Det har vaeret saa skoent at dele forberedelsen med dig, men det ved du jo, jeg synes :kiss:

Kaerlig hilsen

Camilla

1

Del dette indlæg

Eeej nu er du også væk og kommer først tilbage som FRUE :heart: Hvor er det fantastisk. Håber og tror, I får den skønneste dag nogensinde fuld af al den kærlighed, I kan tænke jer. Jeg vil tænke på jer og glæder mig så meget til at høre om dagen.

Mange kærlige kram

:bearhug:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæreste piger - tusinde mange tak for jeres lykønskninger :bearhug: Jeg sidder her fuldstændig overvældet, rørt og boblende af lykke efter den mest vidunderlige dag, aften og nat :heart: Billeder og beretning følger hurtigst muligt :wink:

0

Del dette indlæg

Kære søde Camilla.

STORT tillykke med jeres dag i går. Jeg blev slæbt afsted på PA, så kunne ikke lykønske dig på dagen, men jeg har tænkt på dig. Glæder mig så meget til din beretning og billeder.

Knus

Malou

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer