Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

I dag står den på rengøring + få tjekket op på aftaler! Og så skal den lille mand også lige et smut til frisør...

DJ'en ringede i går - super service :thumbsupsmileyanim: Aftalte med ham, at vi efter brudevalsen, når klokken har passeret midnat synger fødselsdagssang for min morfars kæreste, hun har nemlig fødselsdag den 5. juni :denmarkflag:

Har aftalt blomsterpynt på bryllupskagen med konditoren - det bliver lyserøde roser og uudsprungne pæoner :thumbsupsmileyanim:

Har skrevet til hotellet og bedt om at få et værelse med godt lysindfald, så Charlotte Elsted kan se hvad hun laver :biggrin: Det var de heldigvis helt med på at give mig :thumbsupsmileyanim:

Det ser endelig ud til at min lille dåbssag er ved at være løst - min far (mine forældre var vidnerne til dåben) talte i hvert fald i telefon med Kirkeministeriet i går og bad dem, venligt men bestemt, om at nå at få fikset den lille sag asap!!! :thumbsupsmileyanim:

Fotografen mailede jeg med den anden dag :thumbsupsmileyanim:

Skal til beautician i morgen og få farvet øjenvipper + få lavet permanent øjenvippebuk :thumbsupsmileyanim:

Skal også have et par lyse striber i håret i morgen :thumbsupsmileyanim:

Har prøvet hele mit klædeskab i dag og det er virkelig spøjst, når man pludselig intet kan passe - jeg må spise godt af bryllupskagen, så jeg ikke skal ud og købe helt ny garderobe :metteholm:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Girls girls girls, nu begynder det for alvor at knibe med tiden til at være på BK :blink: Svigerne og en søster er landet og indlogeret på Strandparken og jeg drøner rundt som i en flue i en flaske og prøver at beholde det kølige overblik... :huh:

KJOLEN er fikset og passer nu som fod i hose :thumbsupsmileyanim: Jeg kan kun anbefale Systuen v/ Mette Myr i Mørkøv Kirkeby (Vestsjælland) - hun har nærmest reddet hele brylluppet :thumbsupsmileyanim: Kjolen hænger igen ved mine forældre og de tager den med ind til mig på lørdag, når de kommer ind til mig på hotellet.

Jeg er endelig ved at være færdig med det kreative - risposerne + sæbeboblerne er afleveret til min mor, så hun kan putte dem i en pyntet kurv.

Her kommer der lige lidt billedspam af syslerne:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Eeeej det er jo lige om lidt. Er glad for at læse, at kjolen blev rettet til uden problemer. Og hvor er det fine ting. Og vejret ser jo ud til at blive så perfekt på lørdag.

Iiih kommer til at følge dig i tankerne :loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer