Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Tillykke med vægten :thumbsupsmileyanim: kanon fed ide med et graveret topnøglesæt, det ville også falde i god jord herhjemme

Kun 1 uge tilbage, er du ved at være spændt?

Jeg er så spændt og ogå en smule nervøs efterhånden :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 UGE!! Hvor er det sindssygt! Det er jo lige om lidt.

Jeg begyndte dagen med meget højrøstet at konstatere, at der kun var 8 uger.. men 1 uge... puha, frygter mit stemmeleje til den tid...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: En uge - en uge - en uge!!! :cheerleader3:

Hvor er det bare vildt! Tillykke med milepælen og med vægttabet - sejt gået :thumbsupsmileyanim:

Hvordan går det med brudevalsen?? :wink:

Det ser da ok lovende ud med vejrudsigten - det SKAL bare være godt vejr :thumbsupsmileyanim:

TILLYKKE med milepælen - det er virkelig en vild fornemmelse nu :cheerleader3:

...brudevalsen...hmmm...det går (stadigvæk) ikke så godt :griner:-

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: En uge - en uge - en uge!!! :cheerleader3:

Hvor er det bare vildt! Tillykke med milepælen og med vægttabet - sejt gået :thumbsupsmileyanim:

Hvordan går det med brudevalsen?? :wink:

Det ser da ok lovende ud med vejrudsigten - det SKAL bare være godt vejr :thumbsupsmileyanim:

TILLYKKE med milepælen - det er virkelig en vild fornemmelse nu :cheerleader3:

...brudevalsen...hmmm...det går (stadigvæk) ikke så godt :griner:-

Jeg er også bange for, at vi har glemt det hele!! :blink:

0

Del dette indlæg

Sikke fin du bliver med dit blændende smil :biggrin:

Den der med kyssepindene må du gerne forklare :help:

Jamen det er bare et alternativ til at slå på tallerkenerne og et alternativ til kysseklokker. Synes det kunne se festligt ud med sådan nogle vimpler med små klokker :cheerleader3:

Sikke en fin ide, må jeg låne den til min middelalderblog :fløjt: da man har lerkrus på dette tidspunkt er det der med at slå på glassene lidt problematisk :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fin du bliver med dit blændende smil :biggrin:

Den der med kyssepindene må du gerne forklare :help:

Jamen det er bare et alternativ til at slå på tallerkenerne og et alternativ til kysseklokker. Synes det kunne se festligt ud med sådan nogle vimpler med små klokker :cheerleader3:

Sikke en fin ide, må jeg låne den til min middelalderblog :fløjt: da man har lerkrus på dette tidspunkt er det der med at slå på glassene lidt problematisk :blink:

Det må du selvfølgelig gerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I dag kom posten med min fe-tatovering og den er bare så fin, tror stadig, det bliver "I do" (hvis den når at komme frem?), men feen skal nok blive brugt...den er helt vildt fin :heart:

Jeg fik også min Wonderbra og den er lige så god som rygtet siger - den holder i hvert fald min D-skål oppe og på plads no problems :thumbsupsmileyanim:

Dagens bedste post-høst var dog brevet om, at ungernes tøj nu lå til afhentning på posthuset (skulle dog lige betale en lille told-ting først :pokey: ). Var ved at blive godt nervøs ved tanken om, at det måske ikke nåede frem, men nu er det her. Fionas kjole er udlevelsen af de fleste 5-årige pigers drøm - strut og sommerfugle :thumbsupsmileyanim: Vilhelms er også fint, dog er jeg ikke selv helt overbevist endnu...det skal prøves på... Vil forsøge at indfange dem senere og lokke dem i tøjet til en lille fotografering - lover dog ikke, det lykkes :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Hold nu helt op! 1 lille bitte uge, og så hører du til de gifte kvinder! :cheerleader3: Det er jo helt vildt! Tim er ude og tage billeder til et bryllup i Strandparken i dag, og kunne ikke lade være at tænke på dig da han fotalte om det. Uuuh, hvor jeg håber og tror at I får den mest fantastiske dag! Og jeg følger selvfølgelig slutspurten herinde! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu helt op! 1 lille bitte uge, og så hører du til de gifte kvinder! :cheerleader3: Det er jo helt vildt! Tim er ude og tage billeder til et bryllup i Strandparken i dag, og kunne ikke lade være at tænke på dig da han fotalte om det. Uuuh, hvor jeg håber og tror at I får den mest fantastiske dag! Og jeg følger selvfølgelig slutspurten herinde! :)

Nej hvor sjovt :thumbsupsmileyanim: Håber dog, vi får bare en anelse bedre vejr, end de har i dag :unsure: Selvom regnvejrshimmel ser godt ud på billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er hun yndig!! Ja, det er da enhver piges drøm det der (- og noget nogen stadig af os drømmer om :griner:- ) Der bliver slet ikke et øje tørt i kirken nu!

TAK :kiss::kiss: Ja på det punkt kan hendes mor jo ikke modsige dig :wink:

0

Del dette indlæg

Guuuuud, hvor er det nogle soede og helt fantastiske boern, du har - de smaa, kaere kyllinger :loveboard:

Vilhelms outfit er da bare lige i oejet, ligesom Fionas er alletiders til saadan en helt 100% 5-aarig pige! Naa ja, og saa kan hverken dig eller Fiona loebe fra at vaere mor og datter - hold da fast :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer