Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Læste engang et eller andet sted her på BK, at hvis ens venner pludselig bliver venner på Facebook...altså venner der ikke normalt er venner...er det et sikkert tegn på, at der er nogen, der har gang i noget polterabend-planlægning. Og tænk, så lige at min veninde nu er blevet FB-ven med min kærestes vens hustru + min kusine!!! Det kan da kun være et tegn... :cheerleader3:

......uhhh jaaa!! spændende!!! :) så nu skal du til at være på vagt, hver gang der er nogen, der vil lave planer med dig :) :) :)

.......og så forresten lidt vildt med den barnedåb.....men selvfølgelig...ingen risiko for at sove for længe...

Jeps, fra nu af og resten af alle lørdage inden brylluppet er jeg på mærkerne :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå...så fik jeg endelig lavet et udkast til vores invitationer. De skal printes på et A3-ark (jeg har købt noget rigtig kraftigt noget hjem fra UK) - 2 invitationer pr. ark - og så foldes i 3. Helt enkelt. Alle praktiske informationer vil man så skulle gå ind og finde på vores hjemmeside (sådan én må vi så hellere lige huske at få lavet :cheerleader3: ). Overvejer om, kirken skal skrives med sit "engelske navn"...

post-29855-1297976706.jpg

0

Del dette indlæg

Læste engang et eller andet sted her på BK, at hvis ens venner pludselig bliver venner på Facebook...altså venner der ikke normalt er venner...er det et sikkert tegn på, at der er nogen, der har gang i noget polterabend-planlægning. Og tænk, så lige at min veninde nu er blevet FB-ven med min kærestes vens hustru + min kusine!!! Det kan da kun være et tegn... :)

Det er SÅ rigtigt!! Min storesøster, som har indrømmet at hun planlægger min PA, er pludselig blevet venner med en stor del af vores vennefolk - folk hun ikke kender ellers overhovedet. :cheerleader3: Det er sådan lidt komisk, men fedt at vide der sker noget! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja den der med vennerne på facebook har jeg også spottet ;)

Rigtig fin invitationsudkast. kan dog slet ikke læse hvad der står under dresscode, men kan være det er nememre når den printes i rigtig størrelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt med jeres søde tilbagemeldinger :cheerleader3::)

Lige det der med at være kreativ med papir og klister er bare ikke mig, så det er ikke ligefrem noget, jeg hygger mig med... Troede så, jeg havde valgt verdens nemmeste løsning, men det har været noget bøvl at skaffe det tykke karton og nu er det så noget bøvl at finde et sted, der kan printe ud på så tykt karton :)

Har nu rettet lidt på layoutet og ændret kirken til den engelske titel - så er det bare om, at finde et sted at printe dem :cheerleader3:

Kæresten fik i øvrigt en god snak med svigermor i går - det lader til, hun har "accepteret", vi ikke inviterer alle de ønskede gæster og hun forstår i hvert fald argumentet med, at der simpelthen ikke er plads på hotellet :)

Apropos hotel, så talte kæresten med dem i går angående reservering af nogle flere værelser og spurgte dem så også lige, om der var kommet flere fester til den dag. Det er der - der bliver holdt konfirmation (er det ikke sent den 4. juni???) i lokalet ved siden af. Det er faktisk ikke den værste type fest, når nu det skal være synes jeg... :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Supersmukke invitationer. Er vild med den irske tekst (supersmuk sang) på den ene side.

Er glad for, du bed mærke i den - det er bare vores bryllupssang. Overvejede også digt og andet, men den sang har vi haft hele vores forhold igennem og altid sagt var vores :cheerleader3:

Og ja, jeg har også bemærket det med facebook. Min venindes kæreste er blevet venner med vores toastmaster. :-p

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt med jeres søde tilbagemeldinger :):cheerleader3:

Lige det der med at være kreativ med papir og klister er bare ikke mig, så det er ikke ligefrem noget, jeg hygger mig med... Troede så, jeg havde valgt verdens nemmeste løsning, men det har været noget bøvl at skaffe det tykke karton og nu er det så noget bøvl at finde et sted, der kan printe ud på så tykt karton :)

Har nu rettet lidt på layoutet og ændret kirken til den engelske titel - så er det bare om, at finde et sted at printe dem :)

Kæresten fik i øvrigt en god snak med svigermor i går - det lader til, hun har "accepteret", vi ikke inviterer alle de ønskede gæster og hun forstår i hvert fald argumentet med, at der simpelthen ikke er plads på hotellet :)

Apropos hotel, så talte kæresten med dem i går angående reservering af nogle flere værelser og spurgte dem så også lige, om der var kommet flere fester til den dag. Det er der - der bliver holdt konfirmation (er det ikke sent den 4. juni???) i lokalet ved siden af. Det er faktisk ikke den værste type fest, når nu det skal være synes jeg... :cheerleader3:

Ah, kan godt se at det er op ad bakke, hvis du ikke er vild med den slags... Men resulatet af dit haarde arbejde er flot! :)

Det er altid godt lige at faa renset luften med de svigermoedre, saa mon ikke listen bliver tilpas - og saa er det da godt med kun en stille og rolig konfirmation inde ved siden af, naar det skal vaere :cheerleader3:

(synes alt er sent i aar... bare se paasken :) )

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skønt med jeres søde tilbagemeldinger :):cheerleader3:

Har nu rettet lidt på layoutet og ændret kirken til den engelske titel - så er det bare om, at finde et sted at printe dem :)

Kæresten fik i øvrigt en god snak med svigermor i går - det lader til, hun har "accepteret", vi ikke inviterer alle de ønskede gæster og hun forstår i hvert fald argumentet med, at der simpelthen ikke er plads på hotellet :cheerleader3:

Apropos hotel, så talte kæresten med dem i går angående reservering af nogle flere værelser og spurgte dem så også lige, om der var kommet flere fester til den dag. Det er der - der bliver holdt konfirmation (er det ikke sent den 4. juni???) i lokalet ved siden af. Det er faktisk ikke den værste type fest, når nu det skal være synes jeg... :cheerleader3:

Ah, kan godt se at det er op ad bakke, hvis du ikke er vild med den slags... Men resulatet af dit haarde arbejde er flot! :)

Det er altid godt lige at faa renset luften med de svigermoedre, saa mon ikke listen bliver tilpas - og saa er det da godt med kun en stille og rolig konfirmation inde ved siden af, naar det skal vaere :cheerleader3:

(synes alt er sent i aar... bare se paasken :cheerleader3: )

Tak hvor er du sød altså :cheerleader3: Nu må vi se hvordan de ser ud, når først jeg har haft fingrene i dem...regner med, at det bliver lidt af et præcisionsarbejde at få bukket dem :)

Ja godt der er rene linjer med svigerne igen - så mangler vi bare en 15-20 afbud, så vi også kan være i lokalet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer