Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Inden du sådan helt kan se hvordan den ser ud, skal du lige give dig tid til at folde hver en tyltot ud. De ligger helt fladt nu, hvilket er lidt kikset

Jeg tænkte faktisk lige på at spøre dig, om der var et særligt trick til at folde tyllen ud - damp eller noget? Eller er det bare at starte fra en ende af manuelt? GLÆDER mig til at få prøvet den ordentligt på lørdag - den er flooot :rolleyes::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he, ja det kan være vi ender med at halvdelen af selskabet skal sidde på gulvet :) Det mest groteske er, at jeg aldrig har hørt om en eneste af de nye gæster og jeg har trods alt kendt htb i snart 11 år - det bliver en fest fuld af fremmede mennesker :cheerleader3::)

Det lyder vildt - Vi tager de store systemer med (som normalt kun bruges til firmafester m.v. med over 200 deltagere og halfester). Nej de skal jo bare have et sted at sidde under midddagen. Bagefter skal de jo danse :rolleyes:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er den bare fin!! Den klæder dig rigtig godt :rolleyes::)
Du ser SÅ elegant ud! Du bliver så smuk på dagen :cheerleader3:
Super sød kjole, den gør sig endnu bedre på. Er helt vild med halsen på den. Den klæder dig fantastisk :)

Tak søde piger - jeg er også bare SÅ GLAD for den :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser du bare fantastisk ud i begge kjoler! :biggrin:

TAK :biggrin:

Damn den dansekjole er fantastisk, der var engang jeg ikke troede at jeg ville blive vild med tyl...

nu...I LOVE IT :cheerleader3:

He he, jeg havde heller aldrig forestillet mig, at jeg skulle ende ud i sådan en, men wuhuu, det er en rigtig party-kjole :rolleyes::shooter:

Og din brudekjole er rigtig smuk, meget elegant og enkel, og en twist af retro som jeg rigtig godt kan li :)

Tak hvor er du sød - den kjole er bare mig helt ind i hjertet, har aldrig før følt mig så fin og feminin :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer