Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

*SUK* og så skal, skal, SKAL jeg bare igang med mit speciale i morgen...jeg ville være et meget lykkeligere menneske, hvis den sorte specialesky ikke hang så tungt om ørerne på mig :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Fra en i nogenlunde samme sump

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skønne nogle slips. Så ens og alligevel så forskellige. De bliver super fine. :rolleyes:
Ej sikke nogle fede slips!! Og fin lille detalje med forskellen :cheerleader3:

Jeg er glad for jeg ikke er den eneste der synes, de er pæne :17: Vi er nået derud i detaljerne hvor kæresten står lidt af...han synes bare, de kan komme i et af deres egne slips, meeen det går ikke i mit lille bridezilla-hoved :blush:

Uha seler!!! Du må blive ved med at presse på, for det kunne da se godt ud!

Ja ikke - jeg synes seler er sådan lidt old fashioned gentleman-agtigt...må prøve at bearbejde ham lidt :wink:

*SUK* og så skal, skal, SKAL jeg bare igang med mit speciale i morgen...jeg ville være et meget lykkeligere menneske, hvis den sorte specialesky ikke hang så tungt om ørerne på mig HUUG

:wink:

Fra en i nogenlunde samme sump

Tak og :cheerleader3: til dig også så...

Super fede slips...!!! :blush:

Godt at høre, I andre også synes, de er pæne :(

0

Del dette indlæg

Sidder her i sofaen og er ved at dø af grin - kæresten skyper med sin far og gennemgår den irske gæsteliste en sidste gang...svigerfar har så lige et par tilføjelser (som han allerede har inviteret mundtligt) og pludselig var gæstelisten udvidet med 14 personer!!! Det er bare så typisk irere og virkelig komisk i mine øjne - som om, vi lige har 14 tusinde mere at smide i budgettet, så godt betaler SU-styrelsen altså ikke :cheerleader3: Så kan man da tale om gæster, man ikke "håber" kommer :blush::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op - Ja der var nok en del andre bridezilla'er som havde stillet sig på bagbenene. Bare der så er plads til dem i festlokalet på restauranten, i forhold til det I og stedet har regnet med. Men der skal godt nok spilles irsk musik (blandt mange andre ting) den aften.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

ligesom chaj troede jeg også jeg skulle ind og læse om en meget oprørt brud der var mega sur på svigerfar, men du tager det godt nok pænt, hehe respekt herfra! men altså, hvis det er typisk irsk så havde i måske forventet det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, jeg tager det heeelt roligt :cheerleader3: Jeg har netop presset på for at få clearet gæstelisten med svigerne, da jeg vidste det ville ske. Nej, alvorligt talt - jeg regner bestemt ikke, der er særlig mange af de "nye" gæster der kommer...de skal trods alt både betale fly og hotel til DK...

Kærestens løsningsforslag: vi giver dem kun 3 dages S.U.-frist :rolleyes:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Uhhh, lige mit vaerste mareridt i forhold til min svigermor - saa er det lige din irske svigerfar :cheerleader3:

Jeg ville nok skulle styre mig en hel del for ikke flippe heeeelt ud, men altsaa.... GISP

:rolleyes: for din ro, girl!

0

Del dette indlæg

Vi har heldigvis lært at grine af vores kulturelle forskelle - dem er der rigtig MANGE af! Det er da komisk, at svigerfar løber rundt og stor-inviterer det halve af Irland :rolleyes: Hvordan vi så lige løser det i praksis - tja, det må tiden vise :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså i min kultur inviterer man også bare det halve af byen, og da jeg gennemgik gæstelisten med min mor, havde hun lige omkring 25 tilføjelser :wink: og hun sagde hun ville sige til, når hun kom i tanke om resten :blush: OG så har de heller ikke noget der hedder svarfrist :cheerleader3: Kommer de, ja så kommer de. :blush:

Jeg tog det IKKE roligt, så respekt til dig for din ro :rolleyes: Dermed giver det ingen mening at lave nogen bordplan, jeg gør det kun for den tætteste familie og de tætteste venner. Resten sætter sig ved en tom plads :cheerleader3:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Altså i min kultur inviterer man også bare det halve af byen, og da jeg gennemgik gæstelisten med min mor, havde hun lige omkring 25 tilføjelser :blush: og hun sagde hun ville sige til, når hun kom i tanke om resten :17: OG så har de heller ikke noget der hedder svarfrist :cheerleader3: Kommer de, ja så kommer de. :blush:

Jeg tog det IKKE roligt, så respekt til dig for din ro :rolleyes: Dermed giver det ingen mening at lave nogen bordplan, jeg gør det kun for den tætteste familie og de tætteste venner. Resten sætter sig ved en tom plads :wink:

He he, ja det kan være vi ender med at halvdelen af selskabet skal sidde på gulvet :wink: Det mest groteske er, at jeg aldrig har hørt om en eneste af de nye gæster og jeg har trods alt kendt htb i snart 11 år - det bliver en fest fuld af fremmede mennesker :(:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså i min kultur inviterer man også bare det halve af byen, og da jeg gennemgik gæstelisten med min mor, havde hun lige omkring 25 tilføjelser :17: og hun sagde hun ville sige til, når hun kom i tanke om resten HUUG OG så har de heller ikke noget der hedder svarfrist :cheerleader3: Kommer de, ja så kommer de. :blush:

Jeg tog det IKKE roligt, så respekt til dig for din ro :rolleyes: Dermed giver det ingen mening at lave nogen bordplan, jeg gør det kun for den tætteste familie og de tætteste venner. Resten sætter sig ved en tom plads :(

He he, ja det kan være vi ender med at halvdelen af selskabet skal sidde på gulvet :cheerleader3: Det mest groteske er, at jeg aldrig har hørt om en eneste af de nye gæster og jeg har trods alt kendt htb i snart 11 år - det bliver en fest fuld af fremmede mennesker :):blush:

Jeg ved hvordan du har det, nogle af de gæster min mor nævnte, der tænkte jeg bare :) hvem? Og det forfærdelige i min kultur er, at det er meget grimt IKKE at invitere de ældste døtre med til brylluppet, så hvis min mor inviterer sin bedste veninde med, skal hendes 3 ældste døtre også med :wink: Der er desværre ikke så meget at gøre her, så min gæsteliste bliver ikke så lille som jeg havde planlagt. Maksimum er dog 100, flere kan der ikke være, ellers må de sidde på gulvet som du siger :wink:

0

Del dette indlæg

Altså i min kultur inviterer man også bare det halve af byen, og da jeg gennemgik gæstelisten med min mor, havde hun lige omkring 25 tilføjelser :blink: og hun sagde hun ville sige til, når hun kom i tanke om resten :huh: OG så har de heller ikke noget der hedder svarfrist :) Kommer de, ja så kommer de. :cheerleader3:

Jeg tog det IKKE roligt, så respekt til dig for din ro :rolleyes: Dermed giver det ingen mening at lave nogen bordplan, jeg gør det kun for den tætteste familie og de tætteste venner. Resten sætter sig ved en tom plads :lol:

He he, ja det kan være vi ender med at halvdelen af selskabet skal sidde på gulvet :biggrin: Det mest groteske er, at jeg aldrig har hørt om en eneste af de nye gæster og jeg har trods alt kendt htb i snart 11 år - det bliver en fest fuld af fremmede mennesker :o:biggrin:

Jeg ved hvordan du har det, nogle af de gæster min mor nævnte, der tænkte jeg bare :huh: hvem? Og det forfærdelige i min kultur er, at det er meget grimt IKKE at invitere de ældste døtre med til brylluppet, så hvis min mor inviterer sin bedste veninde med, skal hendes 3 ældste døtre også med :shooter: Der er desværre ikke så meget at gøre her, så min gæsteliste bliver ikke så lille som jeg havde planlagt. Maksimum er dog 100, flere kan der ikke være, ellers må de sidde på gulvet som du siger :biggrin:

Uha, det kan løbe op i gæster - du må trøste dig med udsigten til de maaange gaver :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i dag aftalt med min mor, at jeg tager ud til mine forældre på lørdag og prøver KJOLEN igen...kryds alle fingre for, at den kan lukkes, har nemlig tabt de 5 kilo, jeg regnede med :)

Jeg skal nok prøve at få taget et par billeder - I har jo slet ikke set mig i kjolen endnu :rolleyes:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer