Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

NUUUUIIII Det ser jo total klasse ud!!! Dine invitationer er da lige i øjet... Bliver godt at få dem afsted. Efter vi sendte vores har jeg bare været total lettet, synes det var en hård omgang at komme igennem

, så glæd dig til de er kommet med posten :)

Hvornår får i jeres fine ringe hjem? Jeg har lige bestilt vores så nu går jeg bare og venter på hun har modtaget bestillingen... bum bum bum. :)

Glæder mig også til bare at få dem afsted kan du tro :)

Jeg var simpelthen også bare tålmodig, da først vi havde sendt bestillingen afsted - synes der gik laaang tid, inden de svarede tilbage. Vi har valgt at bankoverføre, så der går nok lige et par dage inden pengene går igennem, men så skulle de også være på vej over Atlanten...håber ikke, der går for lang tid :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så tog jeg lige et planlægnings marthon og læse det hele fra ende til anden. Jeg synes det var super fedt at læse alle dine overvejelser igennem især fordi du godt kan lide noget der er lidt skævt og anerledes ligesom mig :D

Tror virkelig at du bliver en smuk brud med alle de fine ting du har fået samlet sammen :P Har jo allerede bekendt min kærlighed til kjolen, men er også ret vild med hårbåndet. :)

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dagen og der er jo også UNDER 3 MÅNEDER TILBAGE. Masser af tid til stadig at fine på detaljer (og købe impulskøb der absolut ikke kan undværes :rolleyes: )

0

Del dette indlæg

Så tog jeg lige et planlægnings marthon og læse det hele fra ende til anden. Jeg synes det var super fedt at læse alle dine overvejelser igennem især fordi du godt kan lide noget der er lidt skævt og anerledes ligesom mig :D

Tror virkelig at du bliver en smuk brud med alle de fine ting du har fået samlet sammen :P Har jo allerede bekendt min kærlighed til kjolen, men er også ret vild med hårbåndet. :)

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dagen og der er jo også UNDER 3 MÅNEDER TILBAGE. Masser af tid til stadig at fine på detaljer (og købe impulskøb der absolut ikke kan undværes :rolleyes: )

Hvor er du bare fantastisk og sej, at du har læst det hele :kiss:

Jeg er bare så glad for at du kan lide både kjole og hårbånd :cheerleader3: Nu håber jeg bare, manden også kan lide det... :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arghh, føler mig lidt lost her. Jeg kan slet ikke se planlægningsforaet ordentligt...håber snart BK er tilbage til normalen - for dette er altså lidt surt :boohoo:

:hug:

Der går desværre vist lidt tid endnu, men hold ud! Det skal nok blive godt. :) Og indtil da, så husk, at du kan tilmelde dig tråde herinde (allerøverst, der hvor du også kan vælge at tilføje en besvarelse), så kan du se dine tilmeldte tråde på forsiden, hvor du også kan se alle forumsne. Hmm, svært at forklare, giv lyd, hvis det ikke gav mening. Det kan nemlig gøre det en smule nemmere at følge med i ens ynglingstråde i det mindste :)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en lille morgengave til kæresten. Et par manchetknapper :thumbsupsmileyanim: Man vælger selv hvilke byer man vil have og så bliver de lavet med gamle vintage-kort. Jeg har valgt Nice (sydfrankrig) i begge manchetknapper, da det var den by vi forelskede os i (altså i hinanden :biggrin: )

Han skal nok have noget mere, eftersom jeg jo er gået lidt amok med min egen morgengave....overvejer faktisk at købe et skrivebord til ham...det kan man jo også have hele livet, hvis kvaliteten er i orden...

post-29855-0-67473600-1299826129.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i morgen, vi skal til den katolske kirkes ægteskabsforberedelse :huh: Jeg er godt nok spændt på, hvad sådan en (HEL) dag byder på...

Der kommer en hel del andre par også - jeg har INGEN idé om, hvad vi skal...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da bare en super god ide med de manchet-knapper og saa er de utrolig peronlige, nu I har et special place :loveflag:

Vi var til vores foerste aften af den katolske kirkes aegteskabsforberedelse i Italien, men det forloeber over 8 aftener eller noget i den stil. Vi har allerede sprunget de to foerste over, fordi vi var vaek(eller i hvert fald pakkede kuffert og gik tidligt i seng for at staa op til at tage afsted).

Det var saamaend ok, men er da spaendt paa at hoere, hvad de goer hos jer :)

0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage efter katolsk pre-ægteskabs-maraton-dag :blink:

Det var såmænd en meget god (og lang) dag. Vi var 12 par der skal giftes henover sommeren og vi var en meget blandet flok, med folk fra mange andre lande end DK.

Udover at gennemgå selve vielsesritualet og tale/analysere de forskellige læsninger der hører til sådan en katolsk vielse, fik vi også en del opgaver, hvor vi parvis skulle diskutere hvorfor vi vil giftes, hvad vi bringer ind i forholdet af godt og ondt, hvor mange børn vi vil have og hvordan vi vil opdrage dem. Man kan sige, at vi måske ikke fik fuld valuta ud af øvelserne, da vi jo har været sammen i snart 11 år!!! Og derfor kender hinanden særdeles godt (= vi har ligesom slebet kanterne af hinanden). Derudover har vi også det antal børn vi ønsker...der gik nærmest et sus gennem lokalet, da jeg sagde, at vi allerede har 2 børn...følte at ALLE kiggede chokerede på mig :griner:-

Men alt i alt en hyggelig dag med fokus på bare mig og Laurence og vores kommende store dag. Vi sluttede dagen af med at gå ud og spise på en urimeligt dyr og absolut ikke-børnevenlig restaurant og derefter i biffen med den største slikpose, store æsker popcorn og cola...FANTASTISK :thumbsupsmileyanim:

Næste samtale med præsten er den 13. april og der er det kun for os...

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Det lyder da som en god dag og ikke mindst afslutningen med restaurant, biffen og det hele :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes egentlig det er ok med den forberedelse, selvom vi ogsaa synes, at nogle oevelser var lidt la la...

Vi skal jo afsted hver torsdag aften i 8 uger OG moedes med praesten endnu et par gange. Haaber ikke det bliver draebende, som hos en anden pige, der skal giftes, der for en uge siden var blevet sat i enerum med en praest, som havde spurgt, om de bruger p-piller eller kondom. Den slags naegter jeg altsaa at svare paa :shooter:

0

Del dette indlæg

Det lyder da som en god dag og ikke mindst afslutningen med restaurant, biffen og det hele :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes egentlig det er ok med den forberedelse, selvom vi ogsaa synes, at nogle oevelser var lidt la la...

Vi skal jo afsted hver torsdag aften i 8 uger OG moedes med praesten endnu et par gange. Haaber ikke det bliver draebende, som hos en anden pige, der skal giftes, der for en uge siden var blevet sat i enerum med en praest, som havde spurgt, om de bruger p-piller eller kondom. Den slags naegter jeg altsaa at svare paa :shooter:

He he, jeg synes faktisk også, præsten blev meget personlig et par gange...det var i den dur med, at den katolske kirke jo forventer man vil sætte børn i verden og at det måske var flere, end man lige havde forestillet sig :rolleyes:

Otte torsdage i træk!!! Du må tage det som en kulturel oplevelse :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer