Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er både min dansekjole + hårbøjle kommet :) Begge dele er ligesom jeg havde håbet, så jeg er helt sikkert tilfreds :) Jeg skyndte mig lige at tage et par hurtige billeder, da jeg kom hjem fra weekend i dag - og bagefter kan jeg virkelig ærgre mig over, at jeg ikke lige lukkede døren ind til al rodet, eller endnu bedre, ryddede lidt op først :biggrin: Men jeg håber, I zillaer forstår, jeg smed alt hvad jeg havde af bagage midt i stuen, flåede pakken op og prøvede min kjole :thumbsupsmileyanim: Den opmærksomme læser vil se, jeg fylder kjolen en del mere ud, end "modelbilledet" og det vil helt sikkert klæde den, når jeg har tabt mig et par kilo mere, men det er jo også planen :cheerleader3:

post-29855-1289829092.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh fin kjole... Og kan desværre ikke se hårbøjlen så godt, men det jeg kan se ser fint ud. Men hensyn til rodet, lagde jeg først mærke til det, da du skrev det :cheerleader3: Og med hensyn til vægten, så syntes jeg du er lige lovlig kritisk ved dig selv, jeg syntes du ser fin ud... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyt med rod, bare der er billeder :)

Den kjole er simpelthen genial...! og smukt med hårbøjlen osse :thumbsupsmileyanim: Syns det er så fedt at du har valgt den :biggrin:

Tak hvor er du sød :boohoo: Ja, den var lidt af et sats, men dejligt at den levede op til mine forventninger/forhåbninger :)

Uhh fin kjole... Og kan desværre ikke se hårbøjlen så godt, men det jeg kan se ser fint ud. Men hensyn til rodet, lagde jeg først mærke til det, da du skrev det :boohoo: Og med hensyn til vægten, så syntes jeg du er lige lovlig kritisk ved dig selv, jeg syntes du ser fin ud... :)

Taaak :boohoo: Nej hårbøjlen er ikke helt nem at se, men jeg kan oplyse, at den er rigtig fin :) og så passer den bare 100% i farven til kjolen, hvilket jeg ikke var helt sikker på, at den gjorde, så der var jeg heldig :cheerleader3: Vægten...tja, et par kilo mere skal der altså ryge - kan jo stadig ikke lukke brudekjolen :boohoo: men jeg er heldigvis godt igang...og sætter stærkt ind EFTER jul :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

SUPER fin kjole og hårbøjle :cheerleader3: Jeg synes du ser fantastisk ud og at den passer perfekt ;)

Hvor har du for øvrigt købt kjolen?

Tusind mange tak - ih, du gør mig glad :) Både kjole og hårbøjle er købt på etsy - kjolen er fra USA og hårbøjlen fra Israel :)

Du ser dejlig ud i den kjole! :boohoo:

Tak tak tak :)

Du ser bare SKØN ud i den kjole! :thumbsupsmileyanim:

(Og mht rod, så skulle du bare se hvordan der ser ud hos mig :))

Altså tak :) He he, hvis jeg så bare havde haft lidt julepynt op til at camouflere rodet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er altså en fantastisk kjole, den passer rigtig godt til dig og din stil :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bare det er en fantastisk ide med en ekstra kjole. Det var din ide, der har gjort at jeg har overvejet at få mig en til.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså en fantastisk kjole, den passer rigtig godt til dig og din stil :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bare det er en fantastisk ide med en ekstra kjole. Det var din ide, der har gjort at jeg har overvejet at få mig en til.

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak :boohoo: Er glad for at min købetrang spreder sig ud igennem bk :)

I får lige ét mere, hvor man måske bedre kan se hårbøjlen :cheerleader3:

post-29855-1289834637.jpg

Fedt med et billede hvor man kan se hårbøjlen bedre... Den ser også rigtig fin ud, er jo tosset med hårbøjler :)

Me too :biggrin:

Hvor er du bare fin, det passer rigtig så godt samme :)

Taaak :boohoo:

Eiii det passer jo bare perfekt sammen :)

Ja, det var vist mere held end forstand, men det er vist a perfect match :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak :biggrin: Er glad for at min købetrang spreder sig ud igennem bk :)

Det er jo det fede ved dette forum, man får så mange gode ideer :cheerleader3:

Det er bare dejligt!

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer