Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Vi har også fået musikken på plads :unsure:

Vi har en meget musikglad familie- og vennekreds og vil gerne at alle skal få lyst til en svingom...også min morfar, så vi har booket en DJ fra Diskobil - jeg har læst så meget positivt herinde, at jeg føler mig overbevist om, at det kun kan blive godt :cheerleader3:

Jeg GLÆDER mig til at danse løs og har da også fået overbevist mig selv om, at jeg vist er nødt til at have en mere dansevenlig kjole, jeg kan skifte til efter brudevalsen :pokey:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også fået musikken på plads :unsure:

Vi har en meget musikglad familie- og vennekreds og vil gerne at alle skal få lyst til en svingom...også min morfar, så vi har booket en DJ fra Diskobil - jeg har læst så meget positivt herinde, at jeg føler mig overbevist om, at det kun kan blive godt :cheerleader3:

Jeg GLÆDER mig til at danse løs og har da også fået overbevist mig selv om, at jeg vist er nødt til at have en mere dansevenlig kjole, jeg kan skifte til efter brudevalsen :pokey:

Vi skal da ihvertfald gøre vores til at I får Jeres livs dag. Det er faktisk meget sjældent at man ser brude der har skiftet kjole o.l. Ikke at du ikke kan gøre det men de gange jeg har oplevet det har det typisk været i forbindelse med festens afslutning. Ofte har flere af de andre kvindelige gæster lige så store problemer med kjoler og vild dans som bruden og der er til tider god gang i den gaffa-tape man altid har med (har også overvejet at jeg skal have fundet det jeg har i i hvidt).

0

Del dette indlæg

Vi har også fået musikken på plads :pokey:

Vi har en meget musikglad familie- og vennekreds og vil gerne at alle skal få lyst til en svingom...også min morfar, så vi har booket en DJ fra Diskobil - jeg har læst så meget positivt herinde, at jeg føler mig overbevist om, at det kun kan blive godt :unsure:

Jeg GLÆDER mig til at danse løs og har da også fået overbevist mig selv om, at jeg vist er nødt til at have en mere dansevenlig kjole, jeg kan skifte til efter brudevalsen :(

Vi skal da ihvertfald gøre vores til at I får Jeres livs dag. Det er faktisk meget sjældent at man ser brude der har skiftet kjole o.l. Ikke at du ikke kan gøre det men de gange jeg har oplevet det har det typisk været i forbindelse med festens afslutning. Ofte har flere af de andre kvindelige gæster lige så store problemer med kjoler og vild dans som bruden og der er til tider god gang i den gaffa-tape man altid har med (har også overvejet at jeg skal have fundet det jeg har i i hvidt).

He he, ja hvid gaffa-tape er nok en praktisk ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er iøvrigt et kanongodt sted I har valgt. Jeg har været deroppe før og alt er bare perfekt.

Det er jeg virkelig virkelig glad for at høre - det er lidt af en jungle, når man skal vælge feststed :cheerleader3:

Helt sikkert. Der er en grund til at jeg stort set altid anbefaler folk at vælge en geografisk lokation først. Ellers risikerer man at det hele "drukner" i overvejelser, for og imod og at man står med 10 feststeder hvor man dårligt kan kende dem fra hinanden til sidst, og bare i det afgrænsede område I skal holde festen er der jo rigtig mange feststeder.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er iøvrigt et kanongodt sted I har valgt. Jeg har været deroppe før og alt er bare perfekt.

Det er jeg virkelig virkelig glad for at høre - det er lidt af en jungle, når man skal vælge feststed :)

Helt sikkert. Der er en grund til at jeg stort set altid anbefaler folk at vælge en geografisk lokation først. Ellers risikerer man at det hele "drukner" i overvejelser, for og imod og at man står med 10 feststeder hvor man dårligt kan kende dem fra hinanden til sidst, og bare i det afgrænsede område I skal holde festen er der jo rigtig mange feststeder.

Det er der nemlig - og jeg tror, jeg har overvejet dem alle og enhver mindst 100 gange :griner:-

...for tilsidst at vælge det mest oplagte :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Jeg har engang gemt dette billede af et par vielsesring, men kan selvfølgelig ikke huske hvor de er fra. Er der en venlig sjæl der kan genkende dem og give mig et link?

post-29855-1281609895.jpg

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men nej hvor er de helt fantastisk skønne!

Ja jeg bliver også ved med at vende tilbage til dem, selvom min stil nok i virkeligheden er lidt mere "bling". Min mor har dog rådet mig til at gå efter det klassiske og konservative, når det kommer til ringe, da jeg jo skal være glad for den hele livet :) Jeg kan især godt lide dem måde diamanterne er sat i ringen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fundet nogle som ligner :)

http://www.gubo.dk/shop/14kt-guldringe-m-619p.html

http://www.gubo.dk/shop/14kt-guldringe-m-625p.html

Håber at du kan bruge dette, hvis du ikke finder din drømmering...

Kram

Lone

Tak for det - dem må jeg lige kigge nærmere på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra, efter timers googling kom jeg endelig i tanke om at billedgoogle det "navn" billedet af ringene automatisk var gemt under og minsandten om ikke det gav pote :lol: Til dem der var interesserede kan jeg oplyse at mærket hedder Christian Bauer og de kan ses her klik

Nu mangler jeg så bare lige at beslutte med kæresten, om det overhovedet skal være dem :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næste punkt på listen er at finde fotograf. Kæresten og jeg er vist ikke helt enige om, hvor stor en del det skal fylde i budgettet, så jeg må igang med den store research. Det er dog ikke helt nemt at sammenligne de forskellige tilbud - så er der noget jeg skal være opmærksom på? Noget man bliver særlig glad for at have med i "pakken"? Noget vi helst skal undgå? Gode råd modtages med kyshånd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fotograftips: Det er selvfølgelig godt at være opmærksom på, hvad der er med i pakken, altså hvor lang tid fotografen er der, om der er billeder i album med, om I får alle billederne på cd-rom bagefter og i hvilken version (uredigerede, redigerede, både farve og sort/hvid) mv.

Vi fik alle billeder (som var vurderet til at være gode) på en cd-rom - dog ikke de 8 redigerede billeder, som vi havde udvalgt til en mappe. Det havde jeg nok forudsat uden at tænke over det, men sådan var det ikke. Så vi har efterfølgende betalt for at få de 8 billeder elektronisk.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer