Guest Rebeccakbf

Min Rigtige Planlægningstråd

211 indlæg i dette emne

Årh syntes det er svært. Men er nok mest til den hvor det sidder nogenlunde midt på næsen. Men syntes det er meget svært. Har set længe på billederne. Men jeg kan i hvert fald sige at jeg ikke er så meget til de første billeder, hvor sløret sidder langt nede. Men syntes det er svært om det skal sidde mere oppe eller midt på næsen, men tror jeg er mest til midt på. Ej en lang smøre, håber du forstår hvad jeg mener. Og sidst vil jeg lige sige at jeg syntes sløret klæder dig rigtig godt, med usat hår mm. :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh syntes det er svært. Men er nok mest til den hvor det sidder nogenlunde midt på næsen. Men syntes det er meget svært. Har set længe på billederne. Men jeg kan i hvert fald sige at jeg ikke er så meget til de første billeder, hvor sløret sidder langt nede. Men syntes det er svært om det skal sidde mere oppe eller midt på næsen, men tror jeg er mest til midt på. Ej en lang smøre, håber du forstår hvad jeg mener. Og sidst vil jeg lige sige at jeg syntes sløret klæder dig rigtig godt, med usat hår mm. :)

1000 tak for din respons :) Dejligt!! Jeg forstår godt hvad du mener...blev bare i tvivl om det hakkede næsen over :)

0

Del dette indlæg

1000 tak for din respons :) Dejligt!! Jeg forstår godt hvad du mener...blev bare i tvivl om det hakkede næsen over :rolleyes:

Selvtak. Det syntes jeg ikke det gør. Men det ser også pænt ud på sidste billede... Det er som førnævnt svært at vælge :)

0

Del dette indlæg

Jeg tror, jeg synes det midterste er pænest. :) Jeg synes ikke der er VILDT meget forskel på om det sidder højt eller i midten, men jeg synes det er synd, hvis det sidder helt langt nede, så bliver du så "tildækket". Og som min htb - det lige er med på en kigger - siger: Det kommer da i vejen, når der skal kysses, hvis det sidder dernede. :) Så jeg stemmer for midtvejs eller højt. Det ser superfint ud, men uden at det skygger for meget. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at udgave nr 2 er bedst, men for mig er det helt fjollet med nr 3. Jeg kan sagtens se pointen med at det ikke skal være helt nede idet der bliver kysse-problemer, men synes slet ikke det kommer til sin ret på nr 3..

Så jeg stemmer for nr 2 :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes også at udgave nr 2 er bedst, men for mig er det helt fjollet med nr 3. Jeg kan sagtens se pointen med at det ikke skal være helt nede idet der bliver kysse-problemer, men synes slet ikke det kommer til sin ret på nr 3..

Så jeg stemmer for nr 2 :)

Det har du helt ret i! :)

0

Del dette indlæg

Jeg sad her til aftenen med min computer og tappede mellem bk, facebook og gmail... Tænkte, at jeg ville bruge tiden til lidt mere fornuftigt, og kastede mig ud i talen til Kenneth.

Meningen var desuden, at jeg ville synge "I'm yours" med Jason Mraz, men for tiden er Rasmus Seebach SÅ meget på spil i vores hus, bil og hele vennekredsen, så det var lidt oplagt at synge en af hans sange og her passede "Lidt i fem" egentlig meget godt. Har dog lavet lidt om i teksten :)

Men først talen:

Kenneth! Skat! Kærestemand!

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at sige noget, men fordi det er blevet lidt sort det hele, så bliver jeg NØDT til at forklare lidt inden jeg går videre.

Vi mødte hinanden på seminariet. I starter var vi gode venner og spiste altid burger i byen eller cornflakes når vi kom hjem. Vi snakkede seriøst og vi grinede, men jeg havde en kæreste og du havde en, som du ikke helt var kommet over, så det blev ved det.

Min kæreste røg automatisk og en dag sad vi så på Kaperen, som var vores stamsted, da vi var studerende. Vi sad og talte om, at det hele ville være lidt skørt, hvis vi begyndte at kysse…..og så talte vi egentlig ikke så meget mere, jeg sagde vist bare, at jeg ville gå over på kollegiet, som lå meget få skridt fra Kaperen, og så kunne du jo komme, hvis du havde lyst… Der gik ca 1-2-3 minutter og siden den dag, var vi kærester. Vi hang stadig ud på Kaperen og brugte mange timer på at åbne (for os selv), drikke drinks og høre Gasolin på fuld skrue!

Nu er festerne altid med en babyalarm og Gasolin er byttet ud med Rasmus Seebach.

Men!

Inden jeg fortsætter vil jeg sige, at jeg elsker dig NÆSTEN lige så højt som du elsker din computer og World ogf Warcraft – (Kenneth spiller altid til langt ud på natten…) og jeg er RIGTIG glad for, at du sagde ja, da du fik vredet armen rundt. Til trods for, at vi egentlig har sparet sammen ad flere omgange (og brugt pengene ad flere omgange), så har Kenneth stadig været meget ”Uh det bliver dyrt”-agtigt og stået fast på vores bryllupsbudget.

Men det er jo super, at du også har hjulpet lidt til!!

(Sang! JJ.. Stones…. Guitarrist og rytmehans)

Ingen tænder mig som du gør

Alle ved at jeg kan sno dig om min lillefinger

I starten var vi to vilde dyr

Og vi sneg os, rundt på kaperen

Klokken var lidt i 5

Og du gad ikke ta hjem

Jeg sagde 1 – 2 – 3

Og pludselig så lå du oppe i min seng

Så det er min skyld

At vi sidder her til bords ja min skyyyyld

at I få hældt indenbords

Og manden min, han tænker bar

På peeeenge…

Du slukker com’en når du siger godnat

Jeg siger ingenting, for jeg sover godt min skat

Med armen vredet rundt så sagde du

Vi skulle giftes, her i dag

Klokken var lidt i 5

Og du gad ikke ta hjem

Jeg smed dig i min seng

Og pludselig så hang du fast i mine ben

Så det er min skyld

at I få hældt indenbords

På peeeenge…

Jeg er din, riv mit hjerte ud, ta’ det med dig overalt

Mit liv, er hos dig…… jeg vil med dig overalt….

Så det er min skyld

at I få hældt indenbords

På peeeenge…

Sangen er selvfølgelig ment i sjov… Du siger, at jeg kun er sjov på facebook, så jeg håber lidt, at du vil huske denne dag som ”den dag hvor Rebecca også var sjov i virkeligheden”. Desuden havde vi frabedt os taler, så det ville nok være lidt fesent, hvis jeg selv stod og lirede en masse af. …

Du er ikke i tvivl om mine følelser, og jeg vil derfor ikke slutte af med et sukkersødt digt, men i stedet jeg bede alle om at rejse sig og sige 3 x hurra for min mand!

FÆRDIG!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søn hostede hele natten og havde en smule feber til morgen, så jeg besluttede mig for, at holde ham hjemme i dag. Da vi kørte hjem fra lægen (han havde også fået noget udslæt), faldt han i søvn i sin autostol og jeg prøvede at liste ham ind i seng (drengen har nægtet at sove til middag siden han startede i børnehave) og så sov han simpelhen i to en halv time... Lækkert lækkert.... Det betød, at jeg kunne få lavet lidt bryllupsrelateret, så jeg fik lavet mine favors :)

Der mangler kun tyggegummi, men det skal være et Wigleys, så det må vente til vi har været en tur over grænsen :)

post-43506-1286800606.jpg

post-43506-1286800613.jpg

0

Del dette indlæg

Ej nogle fine gaveposer. Øv at din søn er syg. Det er aldrig særlig sjovt. Hverken for børnene eller de voksne. :)

Fik lige læst din tale/sang. Syntes den er rigtig god. Og rigtig godt fundet på. :) Og jeg er bare mega vild med Rasmus Seebach... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er meget enig med de andre i at nr 2 er bedst. så kan der stadig kysses men det dækker samtidig lidt :)

Zillaerne har talt og det bliver nummer 2! :)

1000 tak for jeres respons.... Hyggeligt når man nu ikke kan spørge manden om råd :)

Sådan !! :)

Og det er altså også en lidt underlig følelse lige pludselig ikke at kunne spørge sin spouse til råds. Når han jo oftest er den der lige er i nærheden når man har et spørgsmål.. Godt vi har hinanden herinde på BK!! :)

0

Del dette indlæg

Uh... tror jeg skal på polter på lørdag! :) Jeg ved, at min kæreste skal, men drengene har fortalt mig så detaljeret hvordan jeg skal være og hvornår jeg skal være hvor, så jeg er samtidig i tvivl.

De vil hente ham med kl 9, hvor jeg skal sørge for, at han stadig ligger i sengen. Så vil de liste ind og BRAGE op a trapperne med nylonstrømper over hovedet... Tror de fortalte det, så jeg kunne sørge for, at vores dreng på 3 år, IKKE skulle se det!! :)

Min ene veninde skal have passet børn i weekenden, fordi hun "skal noget"... Hmmm... Min anden veninde får hendes mor på besøg til "hygge" imens hendes mand er på polter... Min tredje veninde nævnte lige hurtigt, at hun vist ikke skulle noget.... Har dog en veninde som skal holde barnedåb på søndag, såeh.... men hun ammer også, så hun er nok ikke med hele tiden....

Jeg bliver gal i hovedet af at tænke :) Er SÅ dårlig til at være uforberedt og det er nærmest angstprovokerende for mig! Ikke fordi jeg lider af angst eller er autist, men uuuuh.... Det er svært! Hvem skal så passe vores søn?!

I lørdags tog jeg til spinning kl 9 og så spøgelser over det hele! Var sikker på de var i centeret....det var de ikke.... var så sikker på, at de var hjemme hos os da jeg kom (svedig) hjem, men det var de HELLER ikke...

Tsk tsk...alle de spekulationer :)

Jeg har bare på fornemmelsen, at jeg skal være godt og grundigt færdig med weekendens kager INDEN lørdag formiddag :)

Lige en sludder for en sladder!!!

0

Del dette indlæg

Er vist længe siden jeg har været her forbi :) og sikke meget du har nået siden sidst, men tiden nærmer sig jo også :)

Synes du er rigtig sød med birdcage med på næsen, du bliver så fin på dagen med make up og din fine kjole :)

Hvis de nu polter dig på lørdag har de sikkert sørget for pasning til jeres søn så du kan nyde dagen. Er spændt på om det så blive den dag eller de vælger en helt anden for at narre dig ;) men er jo oplagt at det er samme dag som din h2b.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

glæder mig til at se dig med det hele på. er også med på at 2eren er pænest :)

synes det er en super omskrivning du har lavt, og jeg er sikker på din mand vil synes du er både fantastisk og sjov når du synger den for ham :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay jeg ligner lidt en retarderet på det sidste billede! Man skal lære et par ting, når man har sådan en kjole på!! :cheerleader3: 1) holdning! Altid ret ryg - så slipper man også for de der arm/patdeller mellem kjolen og skulderpartiet! 2) At gå!!!!

Der mangler kun lige at blive klippet fem cm af og så er den MIN fra på tirsdag!!!!

0

Del dette indlæg

WOW...!! Du ser så fantastisk smuk ud!! :cheerleader3:

Hvilken slags skørt bruger du til kjolen??

Tusind tak :) Aner ikke hvad skørtet hedder....? Men det er fra samme biks og er et "mellem" skørt... Sådan et hvor det er sådan noget glat for oven og så tyl for neden.... Mener bare det var lidt mere lampeskærmsagtigt, da jeg prøvede kjolen første gang, men dette fungerede også fint :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer