Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Tilito

Datoen er sat + Hotel Amerika

6 posts in this topic

Hejsa

Så har vi fået sat vores dato, og kirken er booket. Det bliver d. 28. maj 2011. På søndag skal vi op at se Hotel Amerika i Hobro, nogle der kender det sted? Har kun hørt om stedet fra én, og det var heldigvis kun positivt. :-)

0

Annonce ♥

Hejsa

Så har vi fået sat vores dato, og kirken er booket. Det bliver d. 28. maj 2011. På søndag skal vi op at se Hotel Amerika i Hobro, nogle der kender det sted? Har kun hørt om stedet fra én, og det var heldigvis kun positivt. :-)

Velkommen og tillykke med det kommende bryllup, jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :balloons:

0

Hejsa :)

Hotel Amerika var ét af de steder, som vi kiggede på, da vi skulle vælge feststed. Det er super smukt - og vi blev mødt af en meget venlig betjening. Vi besluttede os for, at Hobro er for langt væk. Men det var bestemt et rigtigt flot sted. Fantastisk udsigt fra deres store sal ;)

Held og lykke :balloons:

0

Tillykke med at datoen er sat :balloons:

Jeg kender det ikke personligt, men ved at min søster som bor lidt uden for Hobro har været der, og hyn syntes det var et rigtig fint sted!

/Kristina

0

Annonce ♥

Hej

:balloons::) velkommen til :):)

Du skal passe på dette forum, som kan være meget farligt - man bliver afhængig af stedet smiler...

Og vi skal giftes med kort tids mellemrum kan jeg se - jeg skal den 21 maj 2011

0

hejsa

jeg bor i hobro, og kender hotel amerika rigtig godt, det er super lækkert og naturen omkring er såååå smuk.

fest lokalerne er gamle og romantiske og de er rigtig søde alle sammen:O)

dejligt sted i har valgt, det bliver i helt sikker glade for :thumbsupsmileyanim:

0