Tykke

Mette & Thomas 14.8.2010

201 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Var inde for at se om jeg kunne få byttet min nederdel til et nummer mindre, men desværre hang der ikke flere der var mindre :)

Spurgte ekspedienten om de havde flere der var mindre, men det havde de desværre ikke. Prøvede så at høre om de måske kunne få den hjem fra en anden af deres forretninger. Dette snakkede hun så lige med en kollega om.

Det viste sig så at det var den mindste str man kunne få i det mærke, så det kunne jeg jo desværre ikke :) - men hun ville rigtig gerne vise mig et alternativ.

Må indrømme jeg ikke gad nogen alternativ, nu havde jeg lige fundet en nederdel jeg synes var fin og det var DEN jeg ville have og ingen anden, men fik alligevel mumlet ok og gik efter hende.

Så fandt hun en frem og viste mig - som var FULDSTÆNDIG magen til - bare mindre og i et andet mærke og 30 kr billigere :):ilovebryllupsklar:

Så jeg fik MIN nederdel med hjem i en størrelse der passer perfekt nu. :cheerleader3:

ej hvor fedt, at du alligevel kiggede på alternativet :-). Den er rigtig sød, sikke en dejlig søn du har dig :-)

0

Del dette indlæg

Må tilslutte mig koret og sige at jeg synes altså også at du ser rigtig flot ud i nederdel.. :ilovebryllupsklar: Du har en rigtig flot talje og tænker også, at et lidt løst bælte ville se rigtig flot ud (måske sådan et der bindes eller lignende - så det ikke er et rigtigt bælte).. Men synes HELT ABSOLUT at du ser skøn ud, som på billedet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var inde for at se om jeg kunne få byttet min nederdel til et nummer mindre, men desværre hang der ikke flere der var mindre :)

Spurgte ekspedienten om de havde flere der var mindre, men det havde de desværre ikke. Prøvede så at høre om de måske kunne få den hjem fra en anden af deres forretninger. Dette snakkede hun så lige med en kollega om.

Det viste sig så at det var den mindste str man kunne få i det mærke, så det kunne jeg jo desværre ikke -HAHA- - men hun ville rigtig gerne vise mig et alternativ.

Må indrømme jeg ikke gad nogen alternativ, nu havde jeg lige fundet en nederdel jeg synes var fin og det var DEN jeg ville have og ingen anden, men fik alligevel mumlet ok og gik efter hende.

Så fandt hun en frem og viste mig - som var FULDSTÆNDIG magen til - bare mindre og i et andet mærke og 30 kr billigere :):ilovebryllupsklar:

Så jeg fik MIN nederdel med hjem i en størrelse der passer perfekt nu. :cheerleader3:

ej hvor fedt, at du alligevel kiggede på alternativet :-). Den er rigtig sød, sikke en dejlig søn du har dig :-)

Tak :)

Ja han synes lige han skulle sidde og hive i mor´s kjole. ;)

0

Del dette indlæg

Må tilslutte mig koret og sige at jeg synes altså også at du ser rigtig flot ud i nederdel.. :ilovebryllupsklar: Du har en rigtig flot talje og tænker også, at et lidt løst bælte ville se rigtig flot ud (måske sådan et der bindes eller lignende - så det ikke er et rigtigt bælte).. Men synes HELT ABSOLUT at du ser skøn ud, som på billedet :cheerleader3:

Tak piger :)

Jeg tror efterhånden i har fået overbevist mig om at ligge de sorte bukser tilbage i skabet og bruge den hvide nederdel :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JA det er så nice...

Er I begyndte at blive lidt smånervøse??

Jeg synes der er begyndt at komme små elefanter i min mave... ikke sommerfugle :thumbsupsmileyanim:

Nej, faktisk er jeg slet ikke spor nervøs, men det kan være det hænger sammen med at vi jo ikke skal "det helt store"

Jeg glæder mig bare enormt til dagen og til at han blir min mand :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Så kom vores vielsesringe - og nøøj de er fine :denmarkflag::thumbsupsmileyanim:

- men vi synes faktisk begge to de er lidt små :iloveyou: - vi synes de er mindre end de prøveringe vi valgte størrelse udfra. Vi håber det er fordi det er lidt varmt og vores fingre måske er en smule større lige nu.

Ellers må vi tage den på venstre ringfinger i stedet for, for der kan vi begge, uden problemer, passe den :denmarkflag:

I går fik jeg skrevet til rådhuset ang vidner, så det skulle også være på plads.

I morgen tager vi på 1 uges ferie på sjælland, så der håber jeg at kunne opsnuse mine sko, og ellers er der intet bryllupsrelateret der blir gjort den uge. Men der er vist også rimelig godt styr på det efterhånden.

0

Del dette indlæg

Hejsa Mette.

Dejligt at vielsesringene er kommet! :thumbsupsmileyanim: Jeg vil lige på forhånd ønske dig tillykke med bryllupsdagen, da jeg ikke er hjemme på din store dag. :heart:

Så here it goes:

:denmarkflag::denmarkflag::iloveyou:

TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN!!!

Håber I får en fantastisk dag og et langt og lykkeligt ægteskab!

:iloveyou::):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Mette.

Dejligt at vielsesringene er kommet! :) Jeg vil lige på forhånd ønske dig tillykke med bryllupsdagen, da jeg ikke er hjemme på din store dag. :(

Så here it goes:

:):blink::)

TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN!!!

Håber I får en fantastisk dag og et langt og lykkeligt ægteskab!

:(:td::(

Taak :(

0

Del dette indlæg

Brudebuketten

Thomas var hos blomsterhandleren idag for at bestille min brudebuket.

Jeg har nogle ønsker til min buket, bla skal der være calla liljer i, det er det aller vigtigste og så roser. Resten var op til dem, bare de var lys lilla.

Så kommer han hjem og fortæller mig at det ikke var sikkert jeg kunne få calla liljer i :) fordi de var svære at få i en brudebuket.

Det forstår jeg bare SLET IKKE da jeg jo har set 100 vis af smukke buketter med calla´er i :)

Han havde tilmed været to steder, hvor de begge steder havde sagt det :blink:

Den skal jeg lige fordøje, for jeg bliver vildt skuffet hvis de ikke er i på dagen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer