Tykke

Mette & Thomas 14.8.2010

201 indlæg i dette emne

Hej Mette!

Rigtig flotte sko du har fundet dig!

Husk at gå i dem så meget som muligt her i dagene op til. Både så du vænner dig til at have hæl på, men også så du får trådt skoene til - så bliver de meget bedre at have på, på DAGEN.

Nu er det ved at være snart!!

Tak :cheerleader3:

Ja jeg prøver også at gå i dem så meget som det er muligt her hjemme. Synes nu ikke altid høje hæle, som man ikke er vant til og så lille barn som skal bæres er en god kombination :unsure: - men jeg prøver ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ude og handle lidt ind til kagen idag.

Jeg er ikke helt fastlagt på hvad der skal i endnu, udover at der ihvert fald skal hindbærfromage i - måske med chokoladestykker.

Overvejer lidt om jeg skal lave hindbærfromage med choko. stk i hele kagen eller om jeg skal putte et lag med lys mælke sarah bernard i ...

Jeg har købt ind til begge dele, så nu må vi se hvad det bliver til :unsure:

Skal der begge dele i, skal sarah bernard cremen allerede koges i morgen og så ligger jeg kagen sammen torsdag eftermiddag og færdig pynter den fredag aften efter jeg har været ved frisøren.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke helt fastlagt på hvad der skal i endnu, udover at der ihvert fald skal hindbærfromage i - måske med chokoladestykker.

Overvejer lidt om jeg skal lave hindbærfromage med choko. stk i hele kagen eller om jeg skal putte et lag med lys mælke sarah bernard i ...

Jeg har købt ind til begge dele, så nu må vi se hvad det bliver til :lol:

Skal der begge dele i, skal sarah bernard cremen allerede koges i morgen og så ligger jeg kagen sammen torsdag eftermiddag og færdig pynter den fredag aften efter jeg har været ved frisøren.

Jeg syntes helt sikkert at du skal lave et lag med hindbærfromage og et med sarah bernard creme, nu når du har købt ind til det. :thumbsupsmileyanim:

Og så tror jeg da bare det ville smage fantastisk!!!! :c166:

Jeg håber du sætter nogle billeder ind af håret, kagen og din flotte brudebuket :)

Jeg regner ikke med at de kommer på lige med det samme, men bare jeg kan få lov til at følge lidt med, så er jeg glad.

Jeg håber at vejret bliver nogenlunde for jeres skyld- Elsker jer og jeg håber dagen bliver fantastisk jeg vil dele den med jer i mine tanker :griner:-:) :smolf:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt ind til begge dele, så nu må vi se hvad det bliver til

:)

Jeg syntes helt sikkert at du skal lave et lag med hindbærfromage og et med sarah bernard creme, nu når du har købt ind til det.

Og så tror jeg da bare det ville smage fantastisk!!!!

Jeg håber du sætter nogle billeder ind af håret, kagen og din flotte brudebuket :griner:-

Jeg regner ikke med at de kommer på lige med det samme, men bare jeg kan få lov til at følge lidt med, så er jeg glad.

Jeg håber at vejret bliver nogenlunde for jeres skyld- Elsker jer og jeg håber dagen bliver fantastisk jeg vil dele den med jer i mine tanker :lol::balloon: :smolf:

Jeg elsker sgu også dig :kiss: - og resten af din lille familie :hug:

Har også besluttet mig for et lag af begge, og den er blevet kogt her i eftermiddag så den er klar til i morgen når kagen skal ligges sammen. Er dog lidt presset i morgen, så jeg håber jeg når det.

Og der skal nok komme billeder :thumbsupsmileyanim: - sandsynligvis her, men ellers i din mailboks. Jeg kan vist slet ikke lade vær :biggrin:

Har lige her til aften snakket med fotografen mht en masse småting jeg manglede svar på, så nu kan jeg igen "slappe af" - var begyndt at blive noget nervøs da han ikke svarede tilbage. Nu er der vist styr på det :carrot:

Vi har også her til aften fundet ud af hvor vi skal spise frokost - fotografen foreslog flere steder han synes bare gode, så vi har besluttet os for "glascafeén" på glasmusset. Det ser ud til at være et nydeligt sted :cheerleader3:

Ihh, jeg glæder mig altså til at blive en Mikkelsen :)

Håber i får en SUPER dag i bonbonland og får fejret onkel Flemmings fødselsdag :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt ind til begge dele, så nu må vi se hvad det bliver til :)

Jo, klart hindbær og sarah bernard...... mums

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser mega nam ud!!!! Glæder mig til at se den færdige kage :griner:- Er du ellers helt klar? :thumbsupsmileyanim:

Tjaa nogenlunde tror jeg.

Skal bare nogle småting i morgen, såsom at sy en lille blå sløjfe i nederdelen, stryge mandens skjorte, lave kagen færdg, hente mandens gave oppe i byen og så lige til frisøren og have lavet den prøvefrisure og make up :cheerleader3:

- så der er da lidt at se til i morgen - udover de normale "pligter" :)

Redigeret af Tykke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer