Tykke

Mette & Thomas 14.8.2010

201 indlæg i dette emne

Brudebuketten

Thomas var hos blomsterhandleren idag for at bestille min brudebuket.

Jeg har nogle ønsker til min buket, bla skal der være calla liljer i, det er det aller vigtigste og så roser. Resten var op til dem, bare de var lys lilla.

Så kommer han hjem og fortæller mig at det ikke var sikkert jeg kunne få calla liljer i :) fordi de var svære at få i en brudebuket.

Det forstår jeg bare SLET IKKE da jeg jo har set 100 vis af smukke buketter med calla´er i :)

Han havde tilmed været to steder, hvor de begge steder havde sagt det :(

Den skal jeg lige fordøje, for jeg bliver vildt skuffet hvis de ikke er i på dagen.

Arj - det forstår jeg slet slet ikke. Har set de smukkeste buketter med Calla'er i. Ovenikøbet hængende ud af buketten... Så det er mig da en gåde, at ikke bare én, men to blomsterhandlere siger sådan?

Man kan da gå hen og blive en anelse nervøs, for jeg har præcis de samme ønsker som dig, og måske også samme forventninger :)

Kan han ikke høre en 3.?

Ja jeg forstår heller ingenting, og er ret skuffet. Jeg VIL have calla´er i min buket :blink:

- og jo. Enten blir manden sendt afsted til en 3. blomsterhandler, ellers ringer jeg selv og forhører mig om diverse steder laver buketter med calla´er :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var på ferie i nordsjælland i sidste uge - skøn uge :)

MEN var 100% sikker på jeg ville finde mine sko jeg skal have på, på vores bryllupsdag, da vi var på strøget. Men det gjorde jeg altså ikke. Så jeg er stadig på bar bund og ved at blive lidt panik.

På onsdag tager Thomas og jeg til Århus for at prøve lykken igen. Håber snart det lykkes.

Ellers har jeg lidt denne sko i tankerne ..

post-43477-1280169104.jpg

0

Del dette indlæg

Fik lige snakket lidt nærmere med Thomas i går aftes ang den buket. Og jeg tror altså de har misforstået noget ved blomsterbutikkerne, eller er det mig.

Thomas sagde nemlig at de begge steder havde sagt at de nok ikke kunne få calla liljer i da de er for store, men at de sagtens kunne sætte calla´er i :)

Enten så er en calla og en calla lilje ikke den samme blomst som jeg troede den var - ellers har de troet der skulle liljer, som jo er ret stor, i.

Har bedt Thomas gå derned igen en af dagene og sikre sig at der kommer calla´er i.

Redigeret af Tykke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej min skønne

Super søde sko du har fundet - så må vi bare håbe at de passer dig.

Og så er jeg sikker på at du nok skal få den brudebuket som du ønsker dig! :)

Du bliver en smuk brud og du har fundet en helt fantastisk mand. Jeg håber i får en dejlig dag sammen bare jer 2, det er jo svært når man bare skal lade som ingenting den dag.

Men jeg er glad for at jeg kan følge lidt med herinde :)

Vi snakkes ved

knus

0

Del dette indlæg

Hej min skønne

Super søde sko du har fundet - så må vi bare håbe at de passer dig.

Og så er jeg sikker på at du nok skal få den brudebuket som du ønsker dig! :blink:

Du bliver en smuk brud og du har fundet en helt fantastisk mand. Jeg håber i får en dejlig dag sammen bare jer 2, det er jo svært når man bare skal lade som ingenting den dag.

Men jeg er glad for at jeg kan følge lidt med herinde :)

Vi snakkes ved

knus

Hej min skønne.

Hvor skønt med en hilsen fra dig :td:

- og ja, du har helt ret, han er shu en fantastisk mand. Hold op jeg er glad for ham :)

Måske var det også lidt taveligt at fortælle jer det og så skal i bare gå og lade som ingenting, men det var simpelthen bare så svært at holde mund og jeg ville bare SÅ gerne dele det med dig/jer.

Vi glæder os helt vildt til at være sammen hele dagen bare os to, og på den anden side kunne jeg godt tænke mig at feste/hygge/drikke hele aften og natten :) - ja det er ikke nemt :(

Knus.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ender vist med at blive gift i mine H2O sandaler :griner:-

Vi har været i Århus hele dagen for at finde de sko jeg skal have på d. 14 august - altså om kun 2½ uge, og jeg fandt ingen :pokey:

Nu har jeg været i 5 forskellige byer og de er ikke dukket op endnu. Alle dem jeg finder er enten sorte ellers findes de ikke i min størrelse.

Jeg fandt 3 par i dag, som bare var lækre at have på, men sorte :cheerleader3: - og kunne ikke fåes i hvid.

Nu har jeg så udset mig disse, som virker nærmest umulige at finde. Men dem VED jeg at jeg kan li at have på og at jeg kan have dem på hele dagen uden problemer. Det er en ecco sko .... ja jeg troede egentlig aldrig jeg skulle eje en ecco sko, og jeg troede slet ikke jeg skulle have sådan en dyr sko.

Håber jeg kan opdrive dem i en fysisk butik, for på nettet er de ikke til at finde. Må på jagt i morgen.

post-43477-1280344813.png

0

Del dette indlæg

Har været nede i byen idag i en skobutik der forhandler ECCO sko for at høre om de ville bestille "mine" sko hjem.

Det ville de gerne hvis jeg var 100 % sikker på størrelsen og at jeg ville have dem. Og så var det også en betingelse at de havde dem hjemme på lageret.

Så nu venter jeg så på at høre nyt fra butikken.

Hvis ikke dette lader sig gøre, må jeg købe nogle af de der meget moderne flade ballariner sko :cheerleader3: - det er ikke lige det jeg forestillede mig, en sådan må det så blive.

Et plus ved dem er da også prisen :griner:-

Her til aften har jeg lagt hovedet i blød ang bryllupskage og kigget lidt rundt omkring på nettet. Som skrevet andet sted skal det ikke være noget vildt, men en lille enkel kage pænt pyntet.

Indholdet blir med stor sandsynlighed en chokoladebund lagt sammen med en hindbær sarah bernard med chokoladestykker :pokey:

Vi er meget snart klar :pokey:

Redigeret af Tykke
0

Del dette indlæg

Har været nede i byen idag i en skobutik der forhandler ECCO sko for at høre om de ville bestille "mine" sko hjem.

Det ville de gerne hvis jeg var 100 % sikker på størrelsen og at jeg ville have dem. Og så var det også en betingelse at de havde dem hjemme på lageret.

Hvis ikke dette lader sig gøre, må jeg købe nogle af de der meget moderne flade ballariner sko :griner:- - det er ikke lige det jeg forestillede mig, en sådan må det så blive.

Et plus ved dem er da også prisen :pokey:

Her til aften har jeg lagt hovedet i blød ang bryllupskage og kigget lidt rundt omkring på nettet. Som skrevet andet sted skal det ikke være noget vildt, men en lille enkel kage pænt pyntet.

Indholdet blir med stor sandsynlighed en chokoladebund lagt sammen med en hindbær sarah bernard med chokoladestykker :)

Vi er meget snart klar :shooter:

Hej Mette!

Så er der kun 15 dage igen, er I ved at være klar?! :cheerleader3:

Vi har lavet en liste over hvad der skal gøres hver dag frem til d. 14. - jeg får næsten stress over at se på den :)

Det lyder lækkert med jeres kage! Vi bagte vores 2. forsøg i går og blev faktisk rimelig tilfreds - der kommer snart biklleder af det i min tråd!

Det der tager lang tid er at bage bundene, de skal bages i 30 min. og der kan max. være to bunde i ovnen samtidig - der skal bruges 3 bunde pr. kage og vi skal bage 5 kager.....hmmm... det er ca. 4,5-7 timers bagning af bunde :pokey: men de er det hele værd, for de smager bare SÅ godt. Det er dem fra Karolines opskrift med mandler, marcipan og æggehvider mm.

Kh. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ikke dette lader sig gøre, må jeg købe nogle af de der meget moderne flade ballariner sko :pokey: - det er ikke lige det jeg forestillede mig, en sådan må det så blive.

Indholdet blir med stor sandsynlighed en chokoladebund lagt sammen med en hindbær sarah bernard med chokoladestykker :shooter:

Vi er meget snart klar :)

Jubiii!!!!!!! Kage kage kage!!!! Glæder mig til at se den! :griner:-:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis ikke dette lader sig gøre, må jeg købe nogle af de der meget moderne flade ballariner sko :pokey: - det er ikke lige det jeg forestillede mig, en sådan må det så blive.

Indholdet blir med stor sandsynlighed en chokoladebund lagt sammen med en hindbær sarah bernard med chokoladestykker :)

Vi er meget snart klar :shooter:

Jubiii!!!!!!! Kage kage kage!!!! Glæder mig til at se den! :griner:-:cheerleader3:

Du må væbne dig med tålmodighed for det varer små 3 uger før der kommer billeder af den endnu, for der bliver ingen prøvekage. Den skal sidde lige i skabet første gang :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup.

Og hvor er det romantisk at I vælger den by i mødte hinanden I.

Jeg er selv fra Ebeltoft, og det er så hyggelig en by.

Er det det gamle rådhus i Byen? Hvis det er så pas på brostenene, de er ikke sjove at gå på i hæle..

Men ellers ønsker jeg jer en dejlig dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup.

Og hvor er det romantisk at I vælger den by i mødte hinanden I.

Jeg er selv fra Ebeltoft, og det er så hyggelig en by.

Er det det gamle rådhus i Byen? Hvis det er så pas på brostenene, de er ikke sjove at gå på i hæle..

Men ellers ønsker jeg jer en dejlig dag

Tak for din hilsen :cheerleader3:

Og ja, det er det gamle rådhus og brostenene ER der taget højde for. Det var en del af grunden til mine sko ikke må være med ret høj hæl :griner:-

- og ja, Ebeltoft er en rigtig hyggelig by. Vi boede der i 8 måneder og det føles stadig som at "komme hjem" når vi engang i mellem bevæger os til byen.

0

Del dette indlæg

Så er mandens morgengave bestilt

Ville gerne have graveret noget på bagsiden, men er lidt lost.... nogen der har en god ide :griner:-

Hej og tillykke med vielsen :cheerleader3:

Jeg har en idé til inskription i det smukke ur, du vil give din mand som morgengave: Hvorfor ikke få skrevet: "Sammen med dig, flyver tiden afsted!"?

Venlige hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Ville gerne have graveret noget på bagsiden, men er lidt lost.... nogen der har en god ide :griner:-

Hej og tillykke med vielsen :cheerleader3:

Jeg har en idé til inskription i det smukke ur, du vil give din mand som morgengave: Hvorfor ikke få skrevet: "Sammen med dig, flyver tiden afsted!"?

Venlige hilsener fra

Rikke Marie

Jeg synes det er et godt forslag - men omvendt kunne det også være "Når jeg er sammen med dig, så må tiden godt gå i stå"

Eller måske noget med, at han nu har han et minde om dig - både på venstre og højre arm/hånd...

Eller bare "elsker dig"?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad med noget ala

"I love you every hour of every day"

"All we have to decide is what to do with the time that is given to us."

"Time has no meaning when your in love."

"Time doesn't matter love is forever."

"Carpe Diem"

0

Del dette indlæg

Ville gerne have graveret noget på bagsiden, men er lidt lost.... nogen der har en god ide :)

Hej og tillykke med vielsen :heart:

Venlige hilsener fra

Rikke Marie

Tak for hjælpen. :)

0

Del dette indlæg

Ville gerne have graveret noget på bagsiden, men er lidt lost.... nogen der har en god ide :rolleyes:

Hej og tillykke med vielsen :heart:

Venlige hilsener fra

Rikke Marie

Jeg synes det er et godt forslag - men omvendt kunne det også være "Når jeg er sammen med dig, så må tiden godt gå i stå"

Eller måske noget med, at han nu har han et minde om dig - både på venstre og højre arm/hånd...

Eller bare "elsker dig"?

Tak :)

har også overvejet om det "bare" skal stå - elsker dig :)

0

Del dette indlæg

hvad med noget ala

"I love you every hour of every day"

"All we have to decide is what to do with the time that is given to us."

"Time has no meaning when your in love."

"Time doesn't matter love is forever."

"Carpe Diem"

Sikke gode forslag - specielt nr 1 og 5 er jeg vild med :)

Modtager dog gerne flere forslag hvis nogen ligger inde med nogen gode :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer