hellepedersen

Blomster I Kirken

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Blomster i kirken er det noget man selv skal sørge for eller kan man få nogen fra kirken til at sørge for det :cheerleader3:

Vi skal selv sørge for det. Så dén opgave har min mor fået :ilovebryllupsklar: Hun har bare fået at vide, hvilke farver hun skal bruge for at matche farvetemaet. Så klarer hun resten :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi havde snakket med præsten om kirkepynten, hvor det ikke lød så dyrt at få kirketjeneren til det. Men da vi snakkede med kirketjeneren, var det noget dyrer end regnet, så jeg fik min mor til at oppynte kirken

0

Del dette indlæg

Vi giver ca 5-600kr for at graveren pynter. Vi er begge tilflyttere, så det ville være unødig stress på dagen at en af vores mødrer skal køre 3kvarter- 1 time for det og sikkert hjem og skifte tøj igen bagefter og hente ældre familiemedlemmer osv.

Vi sagde det bare skulle være helt simpelt og så må han finde ud af hvordan.

Jeg føler det bliver penge der er givet rigtig godt ud med mindre man har nogen som frygtelig gerne vil gøre det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, 5-600 kr. synes jeg er mange penge for at graveren gør det. Overhovedet ikke for at kritisere, at I har valgt det, havde bare nogle helt andre forventninger til prislejet :thumbsupsmileyanim: Vi havde nemlig også bare regnet med at graveren/kirketjeneren skulle gøre det, men nu må jeg lige få hørt, hvad de tager for det her...

0

Del dette indlæg

graveren skulle have 800 for det så vi har valgt selv at sørge for det. Min mor kommer og sætter min far af her, tager min kæreste med og så pynter de op inden gæsterne kommer;-) det er trods alt kun 2 buketter, brudeslør i bænkenes lysholdere og så har jeg bestilt nogle simple dekorationer som skal ligge i kirkens vinduer;-)

0

Del dette indlæg

Ok, 5-600 kr. synes jeg er mange penge for at graveren gør det. Overhovedet ikke for at kritisere, at I har valgt det, havde bare nogle helt andre forventninger til prislejet :thumbsupsmileyanim: Vi havde nemlig også bare regnet med at graveren/kirketjeneren skulle gøre det, men nu må jeg lige få hørt, hvad de tager for det her...

Det er helt i orden du synes det, jeg forstår bare ikke hvordan du kan forvente noget billigere, hvis der skal købes blomster og betales en timeløn for det. De fleste jeg har nævnt det for synes et er rørende billigt og har startet med et vantro 'det er da uden blomster så, ikke?' Jeg synes de penge er givet godt ud til at dæmpe de respektive mødres stressniveau den dag, men heldigvis kan man jo bare selv gøre det, hvis man synes det er for dyrt :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Lige et lille sidespring - er der et krav om at kirken skal være pyntet op?

Overvejer selv at det er et sted vi godt kunne spare, da vores budget ikke er det største - og tænker at en kirke godt kan være smuk i sig selv.

Nej da. Det bestemmer i helt selv. Der vil altid være noget pynt på alteret, for det laver de hver uge også til alm gudstjeneste og nogen kirker er der stole i og ikke bænkerækker, og så er det ikke let at pynte op alligevel.

0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt heller ikke man behøver at pynte kirken op. Vi havde egentlig bestemt os for at vi ikke ville bruge penge på det da man jo kun er der 32 min (i vores kirke ihvertfald ;)). Men da vi fik at vide at det kostede 260 kr for at kirketjeneren pynter kirken med lys og cremefarvede roser+brudeslør ved bænkene samt blomster ved alteret, så sprang vi alligevel til. Synes ikke det var dyrt... Der er 3 bryllupper samme dag derfor har de valgt neutrale farver

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer