mhahm85

Mette & Eilif ♥ 18. Juni 2011 ♥

1,376 indlæg i dette emne

Kæmpe tillykke med dagen i dag. :balloons:

Håber i får en helt fantastisk dag og den bliver ligesom i har håber på :kiss:

jeg glæder mig til se "vores Kjole" i action :c166::wink:

Nyd nu hele dagen selvom det kan blive regnvejr så er der også noget smukt ved det hvis det skulle regne :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde Mette!

Så er dagen langt om længe kommet :cheerleader3:

Jeg håber I får en fantastisk dag, og vejret er meget bedre end i Jylland :)

Jeg glæder mig til at høre om dagen, og se billedere.

Knus og kram

Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Mette.

Kæmpe stort tillykke med den store dag i dag, på dette her tidspunkt er i nok ved at spise dessert,

Jeg håber i har den medt vidunderlige dag som man kan tænke sig!!!!!

Har tænkt meget på dig idag og håber at vejret artede sig hos jer!!!!

Kæmpe kømpe tillykke igen og glæder mig til at se billeder og høre om dig/jeres fantastiske dag!!!!!!

:hug::bearhug::bestwishes::cheerleader3::denmarkflag::7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kaereste Mette

Stort, kaempe tillykke med bryllupsdagen i gaar :heart:

Jeg er sikker paa at I har haft en uforglemmelig og helt igennem fantastisk dag og glaeder mig til at udveksle beretninger herinde :cheerleader3:

Kaerlig hilsen

Camilla :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres lykønskninger....

Havde den mest fantastiske dag ever. Det hele var bare så FANTASTISK... :loveboard:

Vi havde en skøn vielse, hvor hele kirken tudede, :iloveyou: en meget meget meget våd reception :pokey: , en fantastisk middag med få men rigtig gode taler :super: og sidst men ikke mindst en skøn fest der varede til klokken 3.30 i morges. :balloon: Kom i seng kl. 5.00 og vågnede igen kl. 8.00 :blink:

Har nu fået ryddet op og sorteret lidt i de sindsyg mange gaver vi har fået :loveflag:

Nu skal vi snart ind og besøge mine bedsteforældre, som desværre ikke kunne være der i går pga. sygdom :boohoo:

Nå nu gider i ikke høre mere, i vil jo se billeder.

Har disse to, ikke sååå gode, men klart bedre end ingen ting :blush:

post-40403-0-43577700-1308498090.jpgpost-40403-0-16487700-1308498105.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer