Guest EB81

Jeres 'glansbilleder'

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

...jeg overvejer selv disse:

Hvis du er modig og din olde er lidt med på "noderne" tager du det med blomsterne. ellers tager du det andet!

vi har valgt forskellige billeder til de forskelligepersoner: min svigermor er gammeldags/traditionel, hun får et i kirkedøren med begge os i helfigur.

vi har selv valgt det vi drikker champagne på, på kæmpe lærred!

min moster vil havde det hvor vi sidder i bilen og ligner vi skal køre bort!

min farmor vil have noget helt tredie, min mor har ikke besluttet sig endnu!

men jeg kan heller ikek finde ud af om man skal kigge i kameraet være i helfigur, eller hvad! jeg er virkelig ikke til de traditionelle, men det skal andre jo have lov at være!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte dette til min mormor - og jeg valgte ud fra:

- at man kunne se hele kjolen

- at gommen havde jakke på

- at man kunne se os ordentligt

_MG_0378.jpg

Det er godt nok også et fint billede!

Rigtig pænt, og alligevel ikke alt for 'opstillet', I ser meget naturlige ud, og det er bare flot :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

da min svigerinde blev gift, havde de selv valgt 6-8 billeder ud, dem fik de fremkaldt i alm lille størrelse, så havde de dem med når de var rundt ved dem der skulle have billeder, og så kunne de selv vælge lige præcis det billed de gerne ville have hængende/stående hjemme i stuen. og så fremkaldte svigeren dem bare i en større størrelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lige, det er vel ikke gæsterne, der skal afgøre det, det kan jo give et "kæmpe" arbejde at holde styr på hvem der vil have hvad og hvorfor? Og får man aflagt alle et besøg. Takkekortene skal jo også afsted i rimelig tid efter brylluppet.

Regner med at vi ender med at vælge et billede, som vi bruger til takkekort, hvis der så efterfølgende er nogen, der gerne vil have noget andet, så finder vi ud af det...

Og umiddelbart er det også de færreste, der ville stille billedet op på en reol, tror jeg i hver fald.

Når vi får takkekort hænger de på køleskabet et års tid eller til der trænger til en generel udskiftning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg tænker lige, det er vel ikke gæsterne, der skal afgøre det, det kan jo give et "kæmpe" arbejde at holde styr på hvem der vil have hvad og hvorfor? Og får man aflagt alle et besøg. Takkekortene skal jo også afsted i rimelig tid efter brylluppet.

Regner med at vi ender med at vælge et billede, som vi bruger til takkekort, hvis der så efterfølgende er nogen, der gerne vil have noget andet, så finder vi ud af det...

Og umiddelbart er det også de færreste, der ville stille billedet op på en reol, tror jeg i hver fald.

Når vi får takkekort hænger de på køleskabet et års tid eller til der trænger til en generel udskiftning.

Vi vil også gerne selv vælge, hvilke billeder vi skal dele ud ;)

Regner skam heller ikke med, at alle gæsterne vil have os hængende i glas og ramme :cheerleader3: Men ved at vores forældre og bedsteforældre gerne vil.

Vores søskende skal da også have et billede - og så er det op til dem, om det skal ligge i skuffen.

Vores takkekort bliver en collage med 4 billeder, så det kommer ikke længere end til køleskabet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For os var det vigtigste at det var OS på billedet. Altså forstået på den måde at det ikke var alt for opstillet. At vi kunne kigge på billedet og genkende os selv. Vi endte med at vælge dette billede:

9.JPG

Det gjorde vi fordi vi begge ser rigtig glade ud. Det er ikke opstillet men alligevel tilpas "nydeligt" til at vi kan de det til min mands 80 år gamle bedstemor

Vi havde også overvejet disse to, da vi også synes de var rigtig gode og viste OS

1.JPG

2.JPG

Jeg synes det er vigtigt at:

- I selv synes at billedet er godt

- billedet giver et indtryk at jeres dag og jeres bryllup

- I ser forelskede og glade ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle smukke billeder alle sammen, men jeg stemmer helt klart på nr. 2 (det i s/h med blomster i farver) for neeej hvor er det smukt..

Jeg får også svært ved at vælge imellem vores når de er taget det ved jeg. Bare da jeg skulle vælge billederne ud til min kommende mands morgengave var jeg meget i tvivl.. Så vil da ikke tænke på hvor svært det bliver, at vælge imellem dem fra den store dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bedst om billede nr. 1 og 3.

nr. 1 er nok det der vil betegnes som mest almindeligt til takkekort, men man må jo gerne være utraditionel idag :thumbsupsmileyanim:

Vi har valgt at lave et lille hjørne, og sætte alle de bryllupsbilleder vi får fra folk i en ramme på en lille kommode ligende ting. Det bliver så godt når vi får købt rammerne, mit eget lille bryllupshjørne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi lavede jo postkort, så fik på den måde mulighed for at vælge flere billeder. Men der er egentlig meget lidt glans over dem

t1.jpg

Det ene fordi det viser hvor rigtig flot mit slæb var

Det andet er egentlig ikke voldsom godt af os, men synes det er så sjovt med Victoria

Det tredje er bare så fint - lidt opstillet, men ikke for stift.

postkort_3.jpg

postkort_4.jpg

postkort.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte over et par gange fra Vista. De har hele tiden tilbud. Købte derfor 3 x 100 stk... Gav ca 75,- hver gang. Et godt trik er at sætte alle billederne sammen til en fil og så spare på up-load gebyret (1 gang i stedet for 3 gange 29,-).

Resten af billederne er i vores postkort stativ

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår heller ikke lige det med upload af flere billeder på en gang, men det er noget billigere end MOO, men skal man så købe 100 ens postkort (hos MOO kan man i princippet lave alle forskellige)

Nå ja, jeg kan jo også bare selv gå på Vista og undersøge lidt ;) Men tak for tilbagemeldningen, Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I vores fotopakke skal vi vælge ét billede som vi vil have forstørret i tre eksemplarer (til os selv og vores forældre - ingen af os har bedsteforældre)

Der har vi valgt dette

DSC_5560.jpg

og så får vores forældre en dvd med alle billederne og kan så selv vælge, hvis de vil have forstørret flere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer