Musen!

Må jeg spørger hvad jeres buget er???

55 indlæg i dette emne

Vi var 45 pers. og vores kom op at koste et sted mellem 20 og 25.000,- Men jeg kostede jo så også kun ca. 1500,- på materialerne til min kjole, da jeg syede den selv, sammen med hans jakke... Men springer man ikke på vognen med gaver til gæster, overnatning, dyre couverter osv. så vil jeg sige man sagtens kan holde fest for 40-50 pers. for omkring eller under 30.000,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor mange havde i regnet med skulle med. Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men der er mange hoteller i hele landet. Der ikke tager mere en 400-500 pr. Kuvert 4 retter incl. Drikkelse i 5 timer. Ellers er et romantisk bryllup i telt med buffet altid en ide. Lilly holder lager salg i oktober til 1000 kr for en kjole og 1000 kr for habit til mænd. Hvis i er forlovede og får de ringe graveret. Så koster det kun omkring 250 kr. Og hvis du selv laver brudebuketten. Kan der også spares. Kig godt efter fotograf og musik. De forskellige steder. Der kan der virkelig spares penge. Find de ting du syntes er vigtigst til brylluppet og spar på det andet. For det vigtigst er da at blive gift med manden i sit liv. Og ikke om blomsterne er pink eller gule. I sidste ende 50 år senere. Så tænker du på at i havde en god fest og i hyggede jer.

0

Del dette indlæg

Vi brugte omkring de 25000 for reception for 70 og middag/ fest for 43. Det var inkl fotograf, dj, mad, kage, bar, fadølsanlæg og alt det der. Tøj buket og ringe kom oven i. Synes der var meget luksus ved vores fest, så det ville være ok nemt ar

y få det endnu billigere

Hold da helt op, jeg har været inde og læse noget af din planlægning, er slet ikke færdig endnu, gud hvor var du smuk, og helt igennem gennemført, elsker din stil, så hvis jeg må, så tror jeg at jeg bliver nød til at bruge dit bryllup som inspiretion (staves).

Tusind tak for jeres svar, kan godt se det er meget stor forskel på hvad folk bruge, vi fik os en lille snak igen igår, og selvom han ikke er helt med på den endnu, så bliver det nok tættere på 30.000kr end 20.000kr for jeg sagde til ham, at jeg kan ikke gøre det billigere, ikke med de drømme jeg har, han er ikke helt blød endnu, men det skal han nok blive.

Vi bliver nok omkring 40-45 stykker der omkring, heldigvis har vi selv amrikanerbil, og den skal vi selvfølgelig selv kører i, sammen med vores piger. Vi bor på fyn, omkring, odense, nyborg, midt imellem, så hvis nogle kender nogle gode steder der omkring hvor man kan holde fest, til rimlige priser, så skrive endelig.

Så nu mangler jeg bare han snart flader på knæ, men tror ikke der gå længe, for der bliver snakket meget om bryllup her hjemme for tiden, og vi har en dato til næste år, d 25 juni, der falder vores årsdag på en lørdag, og har i mange år sagt, at når vores årsdag falder på en lørdag, har jeg et stort ønske om at blive gift, så håber det lykkes, så mangler jeg så også lige at tabe 30 kilo mere, har tabt omkring 14 kilo nu, men det skal jeg nok når,m ihverfald det meste af det.

Men igen tak for jeres svar.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

jeg blev gift i næsby i odense for nogle år siden men der holde vi bryllupet i næsbybrige hus det gav vi vist 1500 for at leje en hel weekend og der er alt i huset borde stole sevice og et godt stort køkken... det er billiger end at leje telt stole osv. hvis man vil holde det hjemme i haven.... man skal dog selv stå for pyntning og maden ogsådanne noget det er bare for lokalerne og det de indholder

0

Del dette indlæg

Jeg tror vores budget ligger på omkring 120.000 (hvis man ikke regner bryllupsrejsen med) for ca. 40 gæster. Men det kommer jo meget an på hvordan man holder festen, om man er kreativ (det er jeg IKKE, haha), hvor meget man kan finde ud af at lave selv og om man f.eks. allerede har ringene, om man vil leje eller købe en brugt brudekjole eller om den skal være ny, om man kender nogen, der kan sætte ens hår, osv...

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg er helt ny herinde, så undskyld hvis mit indlæg ligger et forkert sted.

Ja altså min kære kæreste har ikke friet endnu, men vi snakker meget om bryllup, og især fordi vores årsdag næste år ligger på en lørdag, og jeg har ventede på den dag i nogle år nu, og tror ikke der gå så længe inden det sker, eller jeg håber det. Jeg havde lovet mig selv, jeg ikke ville skrive herinde før han havde friet til mig, jeg ville ikke gå igang med at planlægge noget, osv, men synes bare det er så svært at lade være, jeg er super spændt, og vil så gerne igang, der er jo kun 10 måneder tilbage, hihi.

Når men de sidste mange dage har snakken gåede herhjemme på bryllup, og min kære kæreste siger, max 20.000 kr med alt, det mener han vi nemt kan holde det for, jeg er altså ikke helt sikker på vi kan, for når jeg sidder og kigger alle steder, så med kjole, og det der hører med der, ringe, tøj til ham så er vi jo over 10.000 der, så er der mad, leje af det sted vi skal holde, og pynt osv. Så lige nu kan jeg ikke se hvordan det kan lad sig gøre med 20.000.

For ca 6 år siden blev min veninde gift, med stor kjole og alt der hører til, fest i et forsamligshus og lavede noget af maden selv, tøj til ham, ja hvad der nu hører til et bryllup, de gjorde det for 19.500 kr, men havde dog ikke gjordt det vilde ud af pynt, og havde bare sådan et alm anlæg til musik, det var en super fed fest, men jeg er overhovdet ikke sikker på vi kan holde det under 20.000.

Sidder næsten og bliver helt ked af det, bange for at jeg ikke kan få det bryllup jeg gerne vil have, vi kan nemt spare noget mere op, ikke vildt meget mere, men omkring de 30.000, men men det synes min kære kæreste bare er for meget for en "fest", han mener vi kan holde festen hjemme, så spare vi lidt der, men det har jeg sagt nej til, det vil jeg bare ikke. Ja jewg får ham til at lyde negativ, det er han ikke, men sidder godt på sine penge, hi hi.

Når men kunne godt tænke mig at hører hvor meget i kan bruge, og om det i havde planlagt holdt/holder og hvad i har måtte "spare" på for at de kan lad sig gøre.

Hilsen en forhåbelig kommene brud.

hej

normalt er budgetter over 50.000 kr. Men det er meget forskelligt hvor meget i vil gøre ud af det. Vores mål er at planlægge bryllup til under 35.000 kr med spise steder osv.

www.weddingdeluxe.dk

Jeg stejler bare lidt ved at læse, at jeres pakke med overskriften "det begrænsede budget" hedder under 150.000!! Jeg synes godt nok der er langt fra 35000 til 150000 (eller bare 100000, som I foreslår er budgettet)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Ja altså min kære kæreste har ikke friet endnu, men vi snakker meget om bryllup, og især fordi vores årsdag næste år ligger på en lørdag, og jeg har ventede på den dag i nogle år nu, og tror ikke der gå så længe inden det sker, eller jeg håber det. Jeg havde lovet mig selv, jeg ikke ville skrive herinde før han havde friet til mig, jeg ville ikke gå igang med at planlægge noget, osv, men synes bare det er så svært at lade være, jeg er super spændt, og vil så gerne igang, der er jo kun 10 måneder tilbage, hihi.

Når men de sidste mange dage har snakken gåede herhjemme på bryllup, og min kære kæreste siger, max 20.000 kr med alt, det mener han vi nemt kan holde det for, jeg er altså ikke helt sikker på vi kan, for når jeg sidder og kigger alle steder, så med kjole, og det der hører med der, ringe, tøj til ham så er vi jo over 10.000 der, så er der mad, leje af det sted vi skal holde, og pynt osv. Så lige nu kan jeg ikke se hvordan det kan lad sig gøre med 20.000.

For ca 6 år siden blev min veninde gift, med stor kjole og alt der hører til, fest i et forsamligshus og lavede noget af maden selv, tøj til ham, ja hvad der nu hører til et bryllup, de gjorde det for 19.500 kr, men havde dog ikke gjordt det vilde ud af pynt, og havde bare sådan et alm anlæg til musik, det var en super fed fest, men jeg er overhovdet ikke sikker på vi kan holde det under 20.000.

Sidder næsten og bliver helt ked af det, bange for at jeg ikke kan få det bryllup jeg gerne vil have, vi kan nemt spare noget mere op, ikke vildt meget mere, men omkring de 30.000, men men det synes min kære kæreste bare er for meget for en "fest", han mener vi kan holde festen hjemme, så spare vi lidt der, men det har jeg sagt nej til, det vil jeg bare ikke. Ja jewg får ham til at lyde negativ, det er han ikke, men sidder godt på sine penge, hi hi.

Når men kunne godt tænke mig at hører hvor meget i kan bruge, og om det i havde planlagt holdt/holder og hvad i har måtte "spare" på for at de kan lad sig gøre.

hej

normalt er budgetter over 50.000 kr. Men det er meget forskelligt hvor meget i vil gøre ud af det. Vores mål er at planlægge bryllup til under 35.000 kr med spise steder osv.

www.weddingdeluxe.dk

Jeg stejler bare lidt ved at læse, at jeres pakke med overskriften "det begrænsede budget" hedder under 150.000!! Jeg synes godt nok der er langt fra 35000 til 150000 (eller bare 100000, som I foreslår er budgettet)

Ha ha det var osse min første tanke, det er et rimelig voldsomt spring - men jeg føler heldigvis ikk, at jeg er nødt til at begrænse mig på nogen måde selvom vores budget er omkring de 50.000.. Det giver bare grund til endnu mere fokus på planlægning og masser af spændende krea-projekter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi satser også på at få en fest til omkring 30-40.000 inkl alt.

Buffet til 65 gæster, brudekjole på udslag, selv lave blomster, kage, hente drikkevarer i Tyskland, Jukebox som musik.

Holde festen i telt/forældres gildesal og have.

Det kan lade sig gøre, det er baer et spørgsmål om vilje. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi bliver 39 personer så det er stort set det samme som jer... -og ja vores budget lyder på 108.664,- ja I Know det er også meget og det kan gøres for mindre, bare ikke med mine og hans drømme :thumbsupsmileyanim: det kommer MEGET and på hvilke drømme og ønsker man har og hvor "stort" det skal være. Når det så er sagt, så tror jeg måske også 20.000,- er i underkanten næsten uanset hvor meget man sparer og lave selv, men man skal aldrig sige aldrig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej.

Tillykke med det kommende bryllup og velkommen til.

Vi regner med 1000 pr gæst. Lidt mindre for børn. det er inkl ALT undtagen rejsen.

Du kan sagten holde en god fest for 20000 hvis du tænker dig lidt om.

Min bror blev gift for to år siden 40 gæster pris 5000,- inkl ALT undtagen rejsen

Kjolen fik bruden af sin far.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bliver omkring 67 til vores bryllup, og inklusiv alt - fest, kjole, blomster - ALT! Tja, så ryger vi nok på på omkring kr. 70.000,-

Her af kr. 20.000,- fra mine forældre, og vi får også en sum fra mine svigerforældre, vi ved dog ikke hvor meget endnu. Men nok mellem kr. 10.000,- og 20.000,-. Så vi kommer kun til at bruge ca. kr. 30.000,- selv. :thumbsupsmileyanim:

Det skal så også siges at min brudekjole koster 10.000,- Så den tager jo en god del af budgettet, og hvis man er villig, er det ellers et nemt sted at spare lidt. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg stejler så lidt når jeg hører nogle sige at der kan spares mange penge på fotograf og musik. Det er for mig at se netop nogle af de ting hvor man skal passe på med at spare for meget da det er nogle ret centrale elementer i bryllupsfesten og de minder man har efter festen. Der er så heller ingen som siger at man behøver at tage den dyreste fotograf man kan finde eller det største liveband som der måske dårligt nok er plads til fysisk på stedet, og hvor man samtidig skal op med penge til en pianist hvis der også skal være musik under middagen, samt sørge for evt. musik til efter bandet har spillet.

Der hvor der vitterligt kan spares penge er på valg af feststed, bespisning, bryllupskørsel, og bryllupskage. Jeg har hørt om nogle som valgte en bryllupskage til 18.000 kr. og skar ned på det andet. Kagen er - hvis den ikke blev serveret om eftermiddagen - formentlig dårligt nok blevet rørt fordi folk var proppede med mad efter middagen. Jeg kunne også være tilbøjelig til at nævne **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** men det er nok et lidt følsomt område i dette forum.

En fest hvor man selv skal sørge for mad og drikkevarer er ikke nødvendigvis billigere end en feststedsløsning. Det afhænger helt af pågældende lokaliteter (som kan koste lige fra 1.000 - 30.000 kr.) contra hvor i landet vi er. Der er som det bliver sagt stor forskel på om man holder festen på et feststed i storbyerne eller ude i provinsen.

Det er så også særligt ude i provinsen man finder de gode forsamlingshuse, hvor der er mulighed for at lave en bryllupsfest billigt i kraft af en billig leje, kombineret med nogle priser på catering hvor kuvertprisen ligger langt under en feststedskuvert evt. drikkevarer købt i Tyskland og parrets egen bil som er pyntet fra a-z. Jeg har selv spillet til flere af denne "type" fester hvor de selv har sagt at der er "skruet ned" på økonomien, og der har ikke manglet noget i form af bespisning, rammer og stemning.

0

Del dette indlæg

Vi regner med at holde det på max 50.000.

Min mor giver brudekjolen og min svigermor giver musikken. Min forlovede prioriterer maden rigtig højt og jeg prioriterer fotografen rigtig højt så de 2 ting vil vi ikke spare på :biggrin:

Vi bliver omkring 40 til reception og 20 til middag om aftenen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Ja vores budget ligger vel på omkring 15.000 alt incl. men det er også lidt specielt da der ikke er nogen der ved at vi skal giftes. Vi holder barnedåb og "hopper" så lige op og bliver gift samtidig...

Jeg har kalkuleret med omkring 2500 til kjole og tilbehør, vi snakker om tøj og evt sko til manden for omkring 1500, buket og blomst til manden for 900, mad til 23 gæster (buffet) for omkring 4000 og ringe for max 3000 - disse bliver evt billigere da vi har fået kig på et par tungstensrine til 1600. alt i alt 12 - 13000 kr. men så har vi også valgt alt det fancy fra og kun inviteret vores nærmeste familie og nogle få venner...

Millemusen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde et budget på 16.000, men endte cirka 3000 kroner højere. 16.000 var også i underkanten, så det var okay. Kjolen og maden var de store poster. Fotografen var vi så heldige at finde billig, men det er let at bruge mange, mange penge! :-) Vi kunne låne os til flotte lokaler, så der sparede vi en del, og min mand fik sit tøj lavet af en skrædder, han kender.

Venlig hilsen

Hanne

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vi regner med at bruge mellem 100.000 - 150.000 - men vi har også en masse tid til at spare op :)

Havde faktisk aldrig troet at jeg skulle giftes men så kom Rasmus forbi og nu skal det bare være

0

Del dette indlæg

Vi har ikke rigtigt et budget, bare at det skal være så billigt som muligt;-) vi holder fest for 35-40 mennesker. Feststedet løber op i ca 18000( velkomstdrink, treretters, kaffe og kage) vores ringe har kostet lige over 6000 kr. Så mangler vi alle tøj( brudekjole, tøj til ham, to drenge, en pige og dåbskjole) billederne tror jeg en kammerat står for. Bilen får min far lov at finde ( han ved det bare ikke endnu:-P) så skal jeg have sat hår og ordnet male up... ( kender jeg ikke prisen på)

Det var vigtigt for os, at vi ikke skal låne penge til det, og alligevel får en uforglemmelig dag;-) for mig var det også vigtigt, at vi intet skal lave selv på dagen;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer