26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Det er jeg da rigtig ked af at læse, og jeg vil da meget gerne rette det.

Jeg kan godt se, når jeg sammenligner billederne, at der bl.a. skal mere pels på.

Hvis du henvender dig direkte til mig, og fortæller hvilke andre ting du gerne vil have rettet, skal jeg gøre mit yderste for at rette tingene.

Det vigtigt for mig at du bliver tilfreds med det.

Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt se, når jeg sammenligner billederne, at der bl.a. skal mere pels på.

Hvis du henvender dig direkte til mig, og fortæller hvilke andre ting du gerne vil have rettet, skal jeg gøre mit yderste for at rette tingene.

Annie

Sådan!! :)

0

Del dette indlæg

Annie

Superservice! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig koret og siger : VILDT flotte invitationer, det er et rigtig smukt design.. :):)

Og så er det da en god ide med chair-covers, det tror jeg også at jeg vil overveje, for at gøre rummet lidt pænere.. :)

Tak :)

Ja, chaircovers er bestemt ikke en billig løsning, men det vil gøre vores lokale SÅ meget smukkere, og så må man jo bare punge ud :)

0

Del dette indlæg

Øv nej det ligner bestemte ikke det strømpebånd du havde kig på :-(

En anden ting hvor har du bestilt de chair covers henne?

Jeg har købt dem på stoldækdig.dk, men det skal lige siges, at der også var 20% rabat, da de blev bestilt ;) Men ellers er det vist stadig det billigste sted, jeg har set dem. I hvert fald her i DK.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der update på strømpebåndet!

Efter lidt skriven frem og tilbage med Annie er vi kommet frem til, at hun ikke laver et nyt til mig. Jeg har nemlig fundet mit drømme strømpebånd på en engelsk side, og de sender også til Danmark. YAY! :)

Jeg vil gerne understrege, at jeg på intet tidspunkt har ønsket at give Annie dårlig omtale, og jeg håber heller ikke, at dette er sket. Jeg måtte bare dele min skuffelse med nogen, da min h2b ikke må se strømpebåndet før selve dagen. Og så vidste jeg rent faktisk ikke, at hun var bruger herinde :)

Anyway, denne "bridezilla" :) er nu glad igen og venter spændt på sit strømpebånd fra England :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super jeg må ind og kigge på den hjemmeside så, for det ser jo nærmest helt kongeligt ud hi hi.

Og super fede videoer forresten. Kan især rigtig godt lide nr 2.

Hehe, ja det giver altså lige stolene et ekstra piiift ;)

Og tak :) Synes også selv at video 2 er lidt sjov :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kirken

Vi har valgt at blive gift i Eliaskirken på Vesterbros Torv! Vi havde aldrig set den indeni før for nylig, men vi har altid snakket om den, når vi gik forbi, fordi vi synes, det ser så hyggeligt ud med den lange trappe op til indgangen :) Men indeni ser den altså også ganske fornuftig ud, og jeg har da også lige et par billeder, I kan se ;)

Sikke en dejlig kirke. Den har da en helt speciel stemning ! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Vi har valgt at blive gift i Eliaskirken på Vesterbros Torv! Vi havde aldrig set den indeni før for nylig, men vi har altid snakket om den, når vi gik forbi, fordi vi synes, det ser så hyggeligt ud med den lange trappe op til indgangen :) Men indeni ser den altså også ganske fornuftig ud, og jeg har da også lige et par billeder, I kan se ;)

Sikke en dejlig kirke. Den har da en helt speciel stemning ! :cheerleader3:

Jamen vi valgte den også, fordi vi syntes, at der var sådan en hyggelig varm stemning inde i kirken - Virkeligheden viser det selvfølgelig meget bedre end billederne :) Og det synes vi passer rigtig godt til et vinterbryllup :) Samt vores dekoration, der hvor vi skal spise, også bliver meget varm og stemningsfyldt :)

0

Del dette indlæg

Smykker

Og et billede tæt på for detaljer :thumbsupsmileyanim:

Hvor er de gudesmukke øreringe fra? Og må man spørge om pris? De er jo Carrie Bradshaw værdige :cheerleader3:

Haha, tak ;)

Jamen de er købt hos Aveny - Deres ene butik i Rødovre centret (men kan være de også har dem i nogle af deres andre butikker rundt omkring i landet :tunge: ) Og prisen kan jeg ikke huske 100%, men det var omkring de 500 kr, så helt billige er de altså ikke :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Strømpebånd

Wuhuuu! Så er mit strømpebånd kommet hjem fra England! :cheerleader3::rolleyes:

Tænk at jeg kun lige bestilte det i mandags, og så har jeg det allerede i dag! Det er fandme god service! :thumbsupsmileyanim: Og det lever SÅ meget op til billedet! SUPER smukt! Jeg er bare så glad, at jeg kunne hoppe rundt og klappe i mine små fede hænder resten af aftenen! Hvor er det bare godt! Jubiiii! :tunge::pokey:

Det er købt HER

Først et billede af strømpebåndet fra hjemmesiden

post-44016-1287767922.jpg

Og så billeder jeg selv har taget af strømpebåndet :) Jeg synes dog, at billederne får blonden osv. til at se en anelse mere gulig ud, end det er virkeligheden - Selvom farven er creme... Nå, men here goes!

5110344572_e1c016cdcb_b.jpg

5110344840_1cfbbb784c_b.jpg

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Strømpebånd

Tænk at jeg kun lige bestilte det i mandags, og så har jeg det allerede i dag! Det er fandme god service! :thumbsupsmileyanim: Og det lever SÅ meget op til billedet! SUPER smukt! Jeg er bare så glad, at jeg kunne hoppe rundt og klappe i mine små fede hænder resten af aftenen! Hvor er det bare godt! Jubiiii! :tunge::pokey:

Må vi se billeder?? Hmm... Kunne være man skulle tage en tur til Rødovre og tjekke Aveny ud;)

0

Del dette indlæg

Strømpebånd

Må vi se billeder?? Hmm... Kunne være man skulle tage en tur til Rødovre og tjekke Aveny ud;)

Jeg har lige lagt billede op af strømpebåndet - Det er bare taget inde fra hjemmesiden, hvor det er købt. Men jeg skal nok få taget et billede en af dagene :)

Så lige du er fra Jylland - Så er der sgu nok lidt langt, hvis man ikke kommer for andet :) Tjekkede også lige deres hjemmeside. Det ser umiddelbart ud som om, at der kun ligger Aveny butikker på Sjælland :) Tosset egentlig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration: Bordpynt

Mere bling!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Ja, jeg tænker, at der også kunne komme lidt bling på nogle af vaserne ;) Det bliver dog langt fra som på billederne, da jeg bl.a. vil lave (eller forsøge i hvert fald!) blomster af organza og lidt andet pynt og komme i mine vaser :rolleyes:

Lige et par billeder som inspiration...

5104662935_662bde2409.jpg

5105258506_69f1613ba8_z.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer