26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaii !! :cheerleader3:

Ihh hvor dejligt at det er gået godt og inden for budgetet, det er min største frygt at skrædderen kommer till at gøre det forkert og ødelægger den.. :) Men det er nok bare mit zilla-gen der ikke rigtig tør stole på andre når det kommer til brylluppet.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Skrædder

Ja, i dag var jeg jo så hos skrædderen for første gang, og jeg gruede jo lidt for, at mine drømme skulle koste mere, end vi havde råd til... MEN! Næh, nej! Det gjorde det slet ikke! Så jeg fik rettet alt det til, som jeg ville, og min kjole ligner bare en drøm nu! :thumbsupsmileyanim:

HOLD KÆFT HVOR ER JEG GLAD ALTSÅ!!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Så nu er min kjole endelig perfekt, og den dumme tvivl er forsvundet. Jeg ELSKER min kjole og kan ikke vente med at få den på igen!!!! :balloon:

Jeg er virkelig bare glad og lettet :)

:cheerleader3::cheerleader3::balloons::balloons:

Hvor dejligt for dig! Blev helt glad af at læse dit indlæg. Håber selv jeg får det sådan med min kjole, når jeg kommer til skrædderen :) Glæder mig til at se billeder af den færdige udgave, men strikket sjal og det hele.

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skønt! Det er dejligt at høre du elsker din kjole - sådan skal det også bare være! :thumbsupsmileyanim:

Tak! Jeg er også selv glad for, at jeg elsker den! :cheerleader3:

Dejligt at høre, din kjole er blevet din drømmekjole :)

Jaaaaa! :cheerleader3:

Jaii !! :balloon:

Ihh hvor dejligt at det er gået godt og inden for budgetet, det er min største frygt at skrædderen kommer till at gøre det forkert og ødelægger den.. :balloons: Men det er nok bare mit zilla-gen der ikke rigtig tør stole på andre når det kommer til brylluppet.. :cheerleader3:

Hehe, ja det er det nok :balloons: Jeg må nu sige, at jeg følte mig i rigtig trygge hænder derude, og så var de bare så søde!!! :)

Hvor dejligt for dig! Blev helt glad af at læse dit indlæg. Håber selv jeg får det sådan med min kjole, når jeg kommer til skrædderen :cheerleader3: Glæder mig til at se billeder af den færdige udgave, men strikket sjal og det hele.

Det skal du nok få, det er jeg sikker på :iloveyou: Og jeg glæder mig også til at vise billeder af det hele samlet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Old VS. New

Nu jeg er i så pokkers godt humør, så skal I da lige se billeder af den "gamle" model, og hvordan den "nye" model kommer til at se ud! :thumbsupsmileyanim: - Omend det kun bliver for en kort stund, for jeg fjerner billedet igen snart!

Nå, skal vi ikke bare komme til sagen?! :wink:

post-44016-0-45809500-1311334885.jpg

Kom glad med kommentarer :) Bare undgå at kommentere for meget detaljeret om ændringerne, for nysgerrige sjæle skal helst heller ikke kunne læse sig til kjolens udseende... Tarrk :)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Yay! Hvor super at din kjole er blevet lige som du vil have den :thumbsupsmileyanim::)

EDIT: Og WOW.... Hvor er den super fab... Kan godt forstå at du ville have den lavet lidt om - hvor er den bare blevet skøn :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay! Hvor super at din kjole er blevet lige som du vil have den :thumbsupsmileyanim::)

EDIT: Og WOW.... Hvor er den super fab... Kan godt forstå at du ville have den lavet lidt om - hvor er den bare blevet skøn :cheerleader3: :cheerleader3:

Tak! :cheerleader3:

Ja, ændringerne gav bare det sidste touch, så jeg følte mig som en prinsesse! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - er godt nok også glad for at jeg nåede at se billederne.

Man kan da slet ikke være i tvivl, når man ser dig i den tilrettede model - vildt som sådan et par ændringer, kan gøre den helt store forskel.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak I skønne skønne piger!!! :cheerleader3:

Billedet er fjernet igen...

Og så er der sørme noget der skal fejres i dag......

:thumbsupsmileyanim: Milepæl! :)

:cheerleader3::cheerleader3: 50 dage til brylluppet!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Hvor dejligt at kjolen bare er perfekt nu og ville ønske jeg havde været på igår men øv øv var ude ved mine forældre så nåede ikke at se billederne, må jo så pænt vente til efter brylluppet :balloons: men forstår godt de ikke skal ligge herinde til dem der snuser rundt.

Og så lige et STORT TILLYKKE MED MILEPÆLEN

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak I skønne skønne piger!!! :)

Billedet er fjernet igen...

Og så er der sørme noget der skal fejres i dag......

:thumbsupsmileyanim: Milepæl! :)

:cheerleader3::cheerleader3: 50 dage til brylluppet!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Hvor dejligt at kjolen bare er perfekt nu og ville ønske jeg havde været på igår men øv øv var ude ved mine forældre så nåede ikke at se billederne, må jo så pænt vente til efter brylluppet :) men forstår godt de ikke skal ligge herinde til dem der snuser rundt.

Og så lige et STORT TILLYKKE MED MILEPÆLEN

Hihi, heldigvis er der jo ikke så længe til brylluppet, og tiden går hurtigt, så før du ved af det, så har jeg lavet en bryllupsberetning med en pokkers masse billeder! :cheerleader3:

Øv jeg nåede ikke at se dem :balloons:

Hehe, nej man skulle være hurtig :balloon:

Tillykke med milepælen! :iloveyou:

Jeg takker :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer