26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med dagen i går :iloveyou:

Kæmpede for at komme herind for at lykønske dig :( Men hold op et fantastisk billede, i ser bare så fantastiske ud. Dejligt at i havde en super dag, og glæder mig SÅ meget til din beretning :toot::toot::toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taarrk tøser! :)

Jeg kan fortælle, at vi allerede i går morges fik et link til de redigerede billeder fra fotografen - Og i dag får vi de resterende uredigerede! :cheerleader3:

Så i aften skal jeg lige kigge 1400 billeder igennem!!! :blink: Haha, det kommer til at tage tid at udvælge billeder til beretningen, når dem vi har set indtil videre er intet mindre end fantastiske! I må gerne glæde jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan fortælle, at vi allerede i går morges fik et link til de redigerede billeder fra fotografen - Og i dag får vi de resterende uredigerede! :cheerleader3:

Så i aften skal jeg lige kigge 1400 billeder igennem!!! :blink: Haha, det kommer til at tage tid at udvælge billeder til beretningen, når dem vi har set indtil videre er intet mindre end fantastiske! I må gerne glæde jer :thumbsupsmileyanim:

Ihh hvor lyder det bare fantastisk... Glæder mig så meget til at se og høre mere om jeres store dag :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taarrk tøser! :)Jeg kan fortælle, at vi allerede i går morges fik et link til de redigerede billeder fra fotografen - Og i dag får vi de resterende uredigerede! :cheerleader3:Så i aften skal jeg lige kigge 1400 billeder igennem!!! :blink: Haha, det kommer til at tage tid at udvælge billeder til beretningen, når dem vi har set indtil videre er intet mindre end fantastiske! I må gerne glæde jer :thumbsupsmileyanim:

Fedt fedt fedt fedt!!!! JEG GLÆDER MIG!!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh.. Hvor jeg glæder mig :cheerleader3:

Hvor lang tid kan det lige tage og kigge de billeder igennem, come on :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha, hvor er I sjove! :lol:

Jeg har selvfølgelig ikke glemt alle jer sultne zilla'er! :wink: Jeg har bare haft en masse at se til de sidste dage, inkl. at kigge billeder :tunge: Haha! Jeg håber på at få tid til at begynde min beretning i denne uge, men jeg skal lige fejre min søns 1 års fødselsdag i morgen også... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer