26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

760 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Takkekort

Brylluppet blev overstået for lidt over en måned siden, men det er bestemt ikke glemt! Og så var der jo også liiiige den der ting med takkekort, som skulle laves! :thumbsupsmileyanim:

De er færdiglavet, printet, og skulle gerne sendes af sted en af de nærmeste dage :)

I får lige nogle billeder :wink:

Forside

DSC04060.jpg

Inden i

DSC04058.jpg

Bagside

DSC04062.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fine takkekort :thumbsupsmileyanim:

Hvilke overvejelser har i haft ang. bryllupsrejsen?

Jamen indtil videre har snakken været på Mexico, omend det nok hovedsageligt er mig, der snakker mest om det :rolleyes: Men jeg synes, at det ser super hyggeligt ud, og så er der Maya templer osv., som tiltrækker rigtig meget!!! Ellers har vi også snakket Egypten og Thailand... Ja, det er endnu uvist, hvorhen vi skal, men vi skal snart finde ud af det :) Håber også lidt at det kan motivere mig til at få tabt de sidste kg :wink: Ingen grund til at ligne en strandet "hval" på stranden :lol:

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med dagen :-)

Super fine takkekort, kan især godt li at det ikke kun er et enkelt opstillet billed I har valgt, men nogle forskellige der (formentlig) viser jer som personer.

Er lidt nysgerrig - vi har også booket Christian Zahle til vores bryllup, var han go? Professionel? Havde han styr på tingene?

Mvh RH

Takkekort

Brylluppet blev overstået for lidt over en måned siden, men det er bestemt ikke glemt! Og så var der jo også liiiige den der ting med takkekort, som skulle laves! :thumbsupsmileyanim:

De er færdiglavet, printet, og skulle gerne sendes af sted en af de nærmeste dage :)

I får lige nogle billeder :wink:

Forside

DSC04060.jpg

Inden i

DSC04058.jpg

Bagside

DSC04062.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har da vist ikke været for god til at følge med herinde Sorry, men et kæmpe tillykke herfra med brylluppet herfra skal du ikke snydes for. :denmarkflag: og så skal det lige kommenteres hvor fine jeres takke kort er for de er da VIRKELIG fine!!!!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Super fine takkekort, kan især godt li at det ikke kun er et enkelt opstillet billed I har valgt, men nogle forskellige der (formentlig) viser jer som personer.

Er lidt nysgerrig - vi har også booket Christian Zahle til vores bryllup, var han go? Professionel? Havde han styr på tingene?

Mvh RH

Det tør jeg godt at svare ja til. Jeg mødte Christian ude ved festen og talte med ham lige før middagen og han er en stille og rolig fyr som har den evne som faget kræver: at kunne skyde billeder uden at folk mærker det og føler sig overvåget. Sagt med andre ord "at gøre sig usynlig". Hans billeder taler jo for sig selv. Så ingen tvivl om at I er i gode hænder.

Billederne taler jo for sig selv

0

Del dette indlæg

Mvh RH

Jeg må jo give Hr. Diskobil ret - Christian var/er en fantastisk fotograf, og jeg kan kun anbefale ham på det varmeste! Ikke nok med at han er super flink, så har han også taget SÅ smukke billeder! Vi kunne ikke være mere tilfredse!!! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har da vist ikke været for god til at følge med herinde Sorry, men et kæmpe tillykke herfra med brylluppet herfra skal du ikke snydes for. :denmarkflag: og så skal det lige kommenteres hvor fine jeres takke kort er for de er da VIRKELIG fine!!!!! :loveflag:

Tusind tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det flot! Hvad har du skrevet i kirkehæftet??

Hold da fast, det er godt nok længe siden, at jeg har været herinde, så blev helt overrasket over at få en mail om en ny besvarelse heri, haha!

Nå, men tak for rosen :) Jeg skrev kirkeforløbet og sangene vi skulle synge under vielsen i kirkehæftet :)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Smykker

Og et billede tæt på for detaljer thumbsupsmileyanim.gif

Skønne øreringe, er der ingen halskæde til eller armbånd? Og hvor er de købt henne?

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg

Smykker

Skønne øreringe, er der ingen halskæde til eller armbånd? Og hvor er de købt henne?

Tak :) De er købt hos Aveny i Rødovre centret. Jeg endte dog med nogle andre øreringe til brylluppet, og jeg havde også et armbånd på på dagen - Du kan evt. se dem i min beretning :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smykker

Tak :) De er købt hos Aveny i Rødovre centret. Jeg endte dog med nogle andre øreringe til brylluppet, og jeg havde også et armbånd på på dagen - Du kan evt. se dem i min beretning :)

Det vil jeg da lige kigge på så, og tak :)

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

0

Del dette indlæg

Bordpynt

Jeg har fået leget lidt mere med bordpynten, og er nu kommet frem til et tilfredsstillende resultat thumbsupsmileyanim.gif Følgende bordpynt skal bruges i middagslokalet...

Se venligst lige bort fra at der mangler et lys i den ene af dem tunge.gif

5157948577_42744ea419_b.jpg

5157946579_9fa5001b45_b.jpg

5158553936_6b10cc872a_b.jpg

hvor fint ... :) Nu er jeg endnu mere nysgerrig på de brocher, du bruger, De er da superflotte.

0

Del dette indlæg

Tak (igen) for alle de pæne ord!!!! smile.gif

Tusind tak for jeres søde kommentarer! smile.gif
Ej hvor er det super fint. cheerleader3.gif Hvad har du brugt som bordløber??? For skal nemlig bruge nogle til vores borde... Men fint ser det ud. Søde ide med rammerne cheerleader3.gif

Jeg har faktisk bare brugt det samme tyl, som der er brugt til stolene smile.gif

Okay, jeg har overvejet at tage i en stofforretning for at se om de har noget jeg kan bruge smile.gif

Jeg har også købt alt mit stof + tyl i Stof2000 - Man kan jo få så meget forskelligt i sådan nogle forretninger, så du finder nok også, hvad du skal bruge smile.gif

Må altså lige melde mig i koret - det er længe siden jeg har været her forbi, men: Hvor er det vel nok en flot pige, der kommer til at gå op ad kirkegulvet om meget snart!!! Og sikke et arbejde med prøveopdækningen - har du lavet alt "blinget" selv?? Super fede detaljer thumbsupsmileyanim.gif

Pånær brochen og hjertespændet, som er købt færdig wink.gif , så har jeg selv lavet alt, som man kan se - inkl. "bling" smile.gif

Det var ikke det her vel???

Her er forresten linket til den anden tråd http://www.bryllupsklar.dk/forum/75095/tape-eller-lim-eller.html/page__view__findpost__p__1244533

Redigeret af nissensmor
0

Del dette indlæg

Uuuuuhhh er helt vild med broche nummer 2 thumbsupsmileyanim.gif
Begge er super fine!!!

cheerleader3.gif

Men jeg synes, at det finest med en broche der hvor båndet sidder, så det stemmer jeg for.

Har også set at mange har perler i rosenhovederne, det er altså også fint smile.gif

Nummer 2 er virkelig smuk!

Jeg fornemmer, at stemningen peger på broche nr. 2 biggrin.gif Tusind tak for jeres input! Flere modtages gerne thumbsupsmileyanim.gif

Ej hvor er jeg fuldstændig forelsket i nr 2..!! ohmy.gif

Hold da lige op hvor er den helt fantastisk smuk...

Hvor og hvor meget om man må spørge ?? rolleyes.gif

Jeg har fundet den her smile.gif Og så koster den endda kun 59 kr., og fragten er GRATIS!!!!!

Dansk site?

0

Del dette indlæg

Waaaauuuww, hvor er de besilt henne om jeg må spørge? shopping.gif

Selvfølgelig må du spørge smile.gif De er bestilt HER, og de er super billige i forhold til herhjemme! Meen, der er vist også en minimum bestilling på 10 stk. - Hvilket jeg sagtens kan forstå til den pris! Bare lidt surt hvis man ikke skal bruge så mange - Ligesom jeg selv skulle tunge.gif

LOL----bingo tak

Jeg låner linket til min blog

Redigeret af nissensmor
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer