Sidsel R

for lidt veninder til at holde PA?

26 indlæg i dette emne

ja jeg er en af de der piger der ikke rigtigt har nogle veninder (det vil sige at jeg i stedet har drengevenner).... jeg har kun en "rigtig" veninde eller hvad man skal kalde det... en som jeg ser i fritiden...

det faktum kan jo så gøre at jeg ikke får nogen PA da der bare ikke er "nok" veninder og det jo enten er en tøsedag (for bruden) eller en mandedag (for gommen)...

jeg er sq lidt ked af at jeg nok ikke liiige er kandidat til at få en PA fordi man har hørt så mange sjove og hyggelige historier og det er jo også en del af at blive gift at man lige er ude og fejre en sidste gang i "frihed"....

jeg er næsten sikker på at kærestens venner nok skal polte ham.... men hvad så med mig???

er der andre der har det samme problem eller hvad man skal kalde det? nogen der evt har oplevet drengevenner der har poltet dem eller været med til det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er ikke den der vælter sig i venner. I stedet var det hans 2 brødre, hans bedste ven, min fætter og min kusines mand der poltede ham. De havde en super-hyggelig dag.

Så måske kan du få nogen kusiner med? Eller mandens søskende? Det behøver jo ikke være veninder alle sammen.

Du kan også sagtens få dine drengevenner med. Der er ingen der siger det absolut skal være kønsopdelt.

Håber du får en PA, for det er altså en dejlig dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min mand er ikke den der vælter sig i venner. I stedet var det hans 2 brødre, hans bedste ven, min fætter og min kusines mand der poltede ham. De havde en super-hyggelig dag.

Så måske kan du få nogen kusiner med? Eller mandens søskende? Det behøver jo ikke være veninder alle sammen.

Du kan også sagtens få dine drengevenner med. Der er ingen der siger det absolut skal være kønsopdelt.

Håber du får en PA, for det er altså en dejlig dag

det er selvfølgelig rigtigt men de skal jo bare lige finde ud af at få det arrangeret og det ved jeg ikke om de kan finde ud af... ;) med hensyn til kusiner så er dem jeg har ikke over 18 så jeg tror ikke de er en så god idé igen og så bor de på sjælland og jeg i århus... :P men man ved selvfølgelig aldrig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har samme problem.

eller noget af det samme.... her har folk bare meldt ud at jeg ikke får nogen pa. da jeg lige har født.

og bor i skanderborg og de på sjælland...

er sååååå skuffet, håbede da lidt på der var nogen der ville stå for noget. men nej....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg har samme problem.

eller noget af det samme.... her har folk bare meldt ud at jeg ikke får nogen pa. da jeg lige har født.

og bor i skanderborg og de på sjælland...

er sååååå skuffet, håbede da lidt på der var nogen der ville stå for noget. men nej....

så har vi 2 1 uge til at blive bedste venner ;-) så jeg kan holde din PA

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg har samme problem.

eller noget af det samme.... her har folk bare meldt ud at jeg ikke får nogen pa. da jeg lige har født.

og bor i skanderborg og de på sjælland...

er sååååå skuffet, håbede da lidt på der var nogen der ville stå for noget. men nej....

så har vi 2 1 uge til at blive bedste venner ;-) så jeg kan holde din PA

ja det ville da være dejligt..... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke så mange gode veninder, men jeg/vi kan sagtens få en god dag og en god fest ud af det selvom vi måske kun er 3-4 :smolf: :)

Og skulle det nu gå helt "galt", så er jeg sikker på at min kærestes venner er klar på at polte os begge to (samme dag eller 2 forskellige dage) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke nogen rigtig gode veninder, men derimod to søstre. :)

Og jeg regner så heller ikke med at det blir ret mange flere end de to, det sku lige være hvis de synes vores kusiner skal med også.

Men det må tiden vise, der er jo go tid endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg har samme problem.

eller noget af det samme.... her har folk bare meldt ud at jeg ikke får nogen pa. da jeg lige har født.

og bor i skanderborg og de på sjælland...

er sååååå skuffet, håbede da lidt på der var nogen der ville stå for noget. men nej....

Det var da noget af en udmelding at få. Du får lige en af dem her :) Man kan jo fint lave noget hvor du kan have baby med. Massage, cafe, ordne fødder, kunne blive ved. Er selv blevet mor i januar og havde hende med overalt.

Jeg ville da mene de godt kunne rive en dag ud af kalenderen til din PA selvom de bor på Sjælland.

Har ikke så mange veninder, bare et par få tætte som jeg håber holder min PA men kan jo aldrig vide. Har dog luftet for min kæreste hvad jeg synes er fedt og hvad der bare vil gøre mig ked af det.

Håber du alligevel får din PA :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle fortjener et polterabend! Har man flere drengevenner end pigevenner, så må drengene sgu' tage sig sammen. Jeg ville prikke lidt til dem og hinte ret så kraftigt, så de fattede det.

Jeg hepper på, det bliver til noget for jer alle.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For lige at dreje den, hvor mange har folk så haft med til polter? Det er heller ikke fordi jeg vælter mig i vennder, men regner alligevel at vi måske kan blive ca 12 med svigerinde, søster og et par kusiner fra kærestens side, som vi ser jævnligt.

Hvor mange var I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
For lige at dreje den, hvor mange har folk så haft med til polter? Det er heller ikke fordi jeg vælter mig i vennder, men regner alligevel at vi måske kan blive ca 12 med svigerinde, søster og et par kusiner fra kærestens side, som vi ser jævnligt.

Hvor mange var I?

Jeg har ikke haft PA endnu (nok noget at gøre med at der er et halv år til brylluppet endnu :bearhug: ) men da jeg ikke har en samlet veninde flok (og egentlig ikke så mange veninder) har jeg givet min rigtig gode veninde (og brudepige) telefonnumre på dem jeg kunne forstille mig at have med. Det var 3, men min veninde og min søster der arrangerer den bliver vi altså 6

Føler på en måde det er lidt sølle og havde faktisk først frabedt mig en PA, men det ville min søde veninde ikke være med til :) så der kommer nok en alligevel, og jeg glæder mig da også til en tøsetur :back2topic:

Vi kunne også sagtens have været flere, men jeg valgte at være konsekvent og sige ingen familie (ud over min søster) jeg kunne ikke drømme om at have min mor med og min eneste kusine har jeg et meget dårligt forhold til. Der bliver heller ingen kærester til venner eller fætre - kun mine veninder ingen andre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vælter mig bestemt ikke i veninder. Jeg har en enkelt som bor tæt på og som jeg ser regelmæssigt. Så har jeg en barndomsveninde som bor i Roskilde og en veninde fra min tid i Århus som nu bor i Sønderborg. Men de to sidste ser jeg aldrig, og vi snakker faktisk heller ikke så meget sammen. Barndomsveninden er dog noget helt særligt for mig, så hun vil altid betyde meget for mig ligegyldigt hvor i verden vi er og hvor længe det er siden vi sidste har snakket sammen. :bearhug:

Men min skønne storesøster står for min PA - hun er 33 og har efterhånden været til en del. Jeg er SÅ glad for hun tager den på sig. Hun har fået vores gæsteliste hvor jeg lige har skrevet en kommentar til alle vennerne. Min kæreste har en del gode venner, som er inviteret til brylluppet, hvor jeg kommer rigtig godt ud af det med deres kærester og koner, og dem vil jeg selvfølgelig også gerne have med til min PA. :) Faktisk er det ikke bare min kærestes venner, det er vores fælles venner, men de er allesammen han kolleger også, så på den måde er de selvfølgelig mest "hans". :back2topic:

Men jeg satser da på at min PA kommer til at mønstre omkring 10 skønne kvinder inkl. min mor, svigermor og moster. :)

Jeg synes ikke det er nogen skam ikke at have så mange veninder. I min verden er det meget naturligt at folk falder fra. Jeg har lært at acceptere det fordi jeg har flyttet så meget i min korte liv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig med dig, Charite. Nogle veninder har man altid, nogen venindeforhold "svinger" og nogle falder fra... Sådan er det bare... Og det er ok. :)

- Og så vil jeg forresten godt slå et slag for at en fed polterabend altså også kan være en supersjov aften bare med én veninde. Jeg tror nok at min storebror pønser på noget, men ellers så havde jeg snakket med min bedste veninde om at vi bare skulle vælte os i pizza og asti og snakke om gamle dage. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holdt polterabend for min lillesøster - bare 5 piger. Jeg, vores fælles lillesøster, en veninde, forloverens kone samt bruden.

Vi havde en dejlig dag - og det ved jeg min søster også syntes. Vi lavede ikke det helt store (kosmetolog, kalenderfotografering (privat) og cafebesøg), da økonomien naturligt nok er lidt strammere med så få deltagere. Sidst på eftermiddagen mødtes vi med mændene og dansede (bl.a. brudevals) og så var der fest hjemme hos forloveren hele natten.

Det var en fin måde at gøre det på, når der ikke er så mange som kan "fylde op" - og mit eksempel er bare for at fortælle dig - at en polterabend sagtens kan blive god selvom man ikke har mange veninder.

Selv håber jeg meget på at se nogle af de dejlige piger som betyder noget for mig - og bliver vi ikke så mange, er jeg helt sikker på vi nok skal hygge os max.

Jeg elsker selv, bare at kunne sidde og flyde ud - spise noget usundt og grine af alle de dumme ting man har til fælles når man har kendt hindanden i lang tid.

Håber du får en skøn polterabend, med de piger der nu måtte deltage.

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidste år holde jeg polterabent for en veninde....

vi var tre med bruden...

Vi havde et super hyggeligt døgn. :bearhug:

og der udover mener jeg sagtens du kan blive fejret sammen med dine drengevenner...

håber du får nogle til at holde en hyggelig aften sammen med dig...

smil fra dutte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du skal hinte dine drengevenner. Hvis det er dine nærmeste venner, så er det da dem du skal holde det med, så er det ligegyldigt med kønnet!

Både min H2B og jeg er også i en lidt dum PA situation. Vi har begge nogle få venner (5-6 stykker hver) som kunne deltage i vores PA, men ingen rigtige "bedste" venner som man ved vil holde det for en. Desuden kender de ikke så godt hinanden. Og jeg har en brudepige, men hun bor i Holland og jeg regner bestemt ikke med at hun arrangere det.

Tror sagtens at en af mine veninder kunne finde på at arrangere det, hvis de vidste at der ikke var andre til at gøre det. Men ved ikke helt hvordan jeg skal få det lagt frem. Nogle gode råd?

Det er endnu sværere for min H2B, derfor tror jeg at jeg vil prøve at få det sat igang. Jeg vil simpelthen kontakte en af hans venner og sige at der ikke er en som umiddelbart vil arrangere det, og spørge om han vil hjælpe til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også lidt det problem med ikke at ha' så mange veninder.

Har en veninde sådan rigtig men hun bor i Odense (og jeg i Aalborg) Men derudover regner jeg da med at min kusine skal med (hun bor bare på als), og så vil jeg da ha nogle af mine drengevenner med :) Er dem som bor tæt på, og dem som jeg hygger mig med til hverdag.Så hvorfor sku de ikke kunne fejre mig den dag?

Regner også med at ha to drenge med til første brudekjoleprøvning (den ene er godt nok bøsse), så bliver jo også anderledes. Så når jeg kommer nærmere til at vælge kjole vil jeg ha min brudepige og svigermor med + evt. mormor og farmor. (min mor døde da jeg var 6)

Problemet er bare når alt familie bor langt væk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med i klubben af piger med en ganske lille venindeskare. Jeg har simpelthen svært ved at beholde den tætte kontakt til mange mennesker. Til gengæld har jeg et super nært forhold til dem, der er.

Jeg har også haft tankerne om min polterabend - om hvor mange der kan blive. Jeg gider egentlig ikke have familie med og tror faktisk, jeg vil have det rigtig godt med bare at have de to veninder med, der betyder allermest for mig.

Der skal i hvert fald ikke fyldes på af alle mulige mennesker bare for at få volumen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er glad for at høre at jeg i det mindste ikke er den eneste. Der er dog under 3 uger til vores bryllup nu og der er stadig ikke de mindste tegn på at en PA er under opsejling til mig. H2B tager på studietur på lørdag morgen så der er jeg alene med vores søn så mulighederne for PA der er ikke særligt store. weekenden efter har vi en aftale med H2B's søster og jeg mistænker det lidt for at være der H2B bliver poltet. Hans søster har i hvert fald spurgt om numre til hans venner og mine drengevenner. Så jeg tror at der kommer til at være en PA for ham der. Det virker bare ikke til at der noget under opsejling til mig. Men det må tiden vise. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer