Sommersøster

Marianne og Jess' bryllupsplanlægning

290 indlæg i dette emne

Stort tillykke med milepælen - nu er der ikke længe til...

Aah, hvor sker der gode ting herinde og stedet er bare helt vidunderligt :7himmel: Det er saa vildt at have sin brudekjole hjemme - min er stadig i min kasse, men skal snart ud og haenge - og kun 10 dage til du skal have den frem til jeres store dag :cheerleader3:

Sikke meget der er sket siden jeg sidst har tjekket din tråd :thumbsupsmileyanim: nu er der kun 10 dage tilbage :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Tak girls.

Det er både fortryllende skønt og samtidig meget mærkeligt at kjolen hænger LIGE DÉR! Og så glæder jeg mig bare helt vildt til at skulle have den på!

8 dage...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hentet h2b's morgengave. Den blev pakket så fint ind, og først dét tænkte jeg på at jeg jo skulle have taget billede af bagsiden med graveringen! :blush: Men det blev fint - ikke fantastisk, men fint... Der skulle nok ha' været lidt mindre tekst for at det kunne ramme "fantastisk" men han har gjort det pænt. Især hjertet er rigtig flot faktisk.

Nu vil jeg så til at komme i sving. H2b har tlf-møde på 3 time :shooter: og jeg er ved at få lidt noia om min plan med at få ham ned til hans søster kl. 13:15 lykkes. Der har jeg trommet hele familien sammen til surprise-fødselsdag for ham med grill i haven :denmarkflag:

Please sol - kom nu frem, kom nu frem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille update på den sidste huskeliste:

Dette er klaret:

•Fejre h2b's fødselsdag alene på torsdag med en god middag - Have super aften bare os to og blev lidt fulde...

•Holde h2b's surprise-fødselsdag med familien fredag - Gik rigtig godt selv om vi havde lidt tømmermænd!

•Sidste fitting af kjolen på systuen inkl. min nye wrap - i morgen onsdag. HUSK sko! - Weee, er klaret og kjolen er hjemme

•Hente morgengave - mandag - ER hentet i torsdags

•Lave menukort, bordplan og oversigt, og få det ned til Hjalet sammen med bordkort og gaverne til vores hjælpere - det bliver "kreativ weekend" - ER klaret og afleveret!

•Lave cigarkort (er i branchen så selvfølgelig skal der være en god cigar!) - OK

MANGLER STADIG:

•Øve brudevals (var til undervisning onsdag i sidste uge, og har ikke taget et dansetrin siden!!) - har øvet 1 gang men stuen er lidt for lille!

•Tage sol - skulle være startet i weekenden, men har ikke nået det!

•Få ordnet fødder og negle - tider ER bestilt til mandag og torsdag i næste uge

•En tur til tandlægen på tirsdag - bisserne skal jo være polerede til dagen!

•Hente vores færdige tøj - mit ok, Henter h2b's tirsdag

•Skrive mail til gæsterne med nogle praktiske oplysninger f.eks. parkering ved kirken m.m. - Senest onsdag

•Skrive taler/brev - torsdag/fredag

Så vi ligger vist meget godt til.

Heldigt - for det er på LLLLLØØØØRRRRDDDAAAGGGG! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Damn it! Har nu ikke kun en blodspængning i øjet - neglen på min højre storetå er ødelagt! Mega hak har den fået og gør ondt... Sur (y) (Har taget plaster på - måske det fremmer helingen på mirakuløs vis?!?!)

Men ellers er jeg (foruroligende!) rolig. Tror det har hjulpet mig meget, at der nu er styr på det praktiske så det "kun" er alle de "gøre-sig-lækker"-ting som er på progammet i denne uge.

Fødderne er ordnet og babybløde (Ingen nævner den ødelagte negl nu, vel?!? :sm: )

Har taget sol mandag og i dag, så det hjælper på det

Tandlægen gik til den og tænderne stråler (på os begge!)

I dag tog vi endnu en time på danseskolen og tror brudevalsen også er i skabet nu

I morgen skal jeg have lavet fine franske negle

Fredag skal jeg så lige ha' skrevet lidt til h2b.

Den stressede herhjemme er h2b: Der er noget med en tale, der trykker! :huh:

Skal lige ha' skudt en mail af til gæsterne med lidt praktisk info om parkering ved kirken, fotografering og et par andre småting.

Tænk - 3 dage, så er det min tur! ()()

0

Del dette indlæg

Wee, kun 3 dage til din (og min) bryllupsdag! Det bliver fantastisk!! :) Lyder som om at du har godt styr på tingene!! :) Dejligt at det meste du mangler er pleje-om-dig-selv-opgaver! Det er da lige til at klare!! :) Ønsker dig nogle skønne dage op til brylluppet som frøken! :)

0

Del dette indlæg

Wee, kun 3 dage til din (og min) bryllupsdag! Det bliver fantastisk!! :) Lyder som om at du har godt styr på tingene!! :) Dejligt at det meste du mangler er pleje-om-dig-selv-opgaver! Det er da lige til at klare!! :) Ønsker dig nogle skønne dage op til brylluppet som frøken! :)

Åh tak i lige måde. Ja det bliver fantastisk - du jo også ved at være i mål kan jeg læse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i morgen!

Det bliver så spændende! Glæder mig mere end jeg er nervøs - men det kan jo ændre sig imorgen :griner:-

Har modtaget det fine vintage lommetørklæde fra Miss Lena - så kan jeg snøfte med stil!

De blå dråber er også kommet, som skulle være gode mod røde øjne. Synes dog ikke helt, at de virker efter hensigten. Jeg får fine blanke øjne, men det tror jeg ikke vil være noget problem at have i morgen UDEN de blå dråber, når man har så let til tårer, som jeg.

Fik lavet ih så fine (gele-)negle igår, og det er rart lige at have en dag til at vænne sig til dem. De er jo noget tykkere end ens egne negle - men ser rasende flotte ud!

I dag holder vi fri, så vi kan lade op til i morgen i fred og ro - troede jeg! For nu er der lige blevet kastet projekt alufælge og sommerdæk ind i det hele! H2b skulle her til formiddag "bare lige" sætte de nye dæk på - og så passer værktøjet ikke! Så nu skal han styrte rundt i dag alligevel: Frisør, optiker, bank, vinhandel, dækcenter plus Harald Nyborg el. andre for at finde rette værktøj (for sæt man punkterer og ikke har værktøj til at skifte hjul!).

Mit program: En tur til sol, med i vinhandlen, lægge ansigtsmaske, skrive morgengavebrev, pakke og tjekke mine lister efter om jeg/vi har det hele.

Tænk i morgen siger jeg JA til den dejligste og bedste mand jeg nogensinde har mødt :heart:

Vender tilbage når jeg er blevet Frue ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer