Lind78

Morten & Pernilles Bryllupsplan

335 indlæg i dette emne

Hej

Glæder mig til at følge med på sidelinjen, da vores bryllup skal stå samme dato som jeres. Du er dog noget længere med planlægningne end jeg er, men lækkert ser det hele ud.

Altid rart at have et sted, hvor man lige kan tjekke om man nu også har husket det hele :thumbsupsmileyanim:

Er forholdsvis ny på BK og har endnu ikke kastet mig ud i det med at lave en planlægningstråd, men måske kommer det senere :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er der jo transporten på dagen.

Dette er en opgave som manden har fået, men jeg præger i denne retning ;-)

- tror mere han er til veteranbiler, men nu må vi se ;-)

Hmmm, har så efterfølgende fundet ud af at manden nægter at køre i en lang limo.

Råddent.

Bad ham om at finde et lige så godt alternativt, så nu bliver det spændende!! :-)

0

Del dette indlæg

Sikken et fint strømpebånd! :thumbsupsmileyanim: Må man spørge hvor det er fra?

Ja da ;-)

Producenten hedder Emmerling.

Tysk firma med ALT i brude accesories!

Tror det sælges i de fleste brudeforretninger.

Pernille

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Planlægning af brylluppet, i grove træk:

ASAP:

Transporten aka. finde en lækker bil

Booke band til efter middagen

Toastmaster, brudens højre hånd på dagen og ham der skal følge mig op skal findes

Færdig ultimo november:

Finde og bestille tid til hår og make-up

Styr på fotograf (evt. filmmand)

Invitationer være færdiglavet

Musik under vielse samt middag bestilles.

Finde en skrædder, som jeg tør lægge min kjole i hænderne på. (der er en større ændring i overdelen)

Skal klares jan-feb.:

Indbydelser sendes

Prøvemiddag for fastlæggeslse af menu og bestemmelse af blomster til festen.

Brudekjole til skrædder

Gommens jakkesæt besluttes

Brudebukettens indhold forklares for manden! ;-)

Bestil bryllupskagen

Klares i april-maj:

Bestilling af kuverter til "Ja tak gæster"

Prøveopsætning af hår og make-up

Bestil blomsterne

Lav bord- og menukort (evt gøre takkekort klar)

Afhent brudekjolen

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Hold da op du er nået langt... Får da helt stress... :cheerleader3:

Tror da hvis snart jeg skal i gang. Hvornår regner I med at sende indbydelser ud???

Ja, da jeg først fandt kjolen (meget tidligt da det var en butik med ophørsudsalg), gik jeg helt i selvsving.

Så jo, jeg er i god tid med mange ting.

Og det er rart allerede nu at have kontrol.

Tro vi sender indbydelserne ud til januar. 5 md før må være fint ;-)

Nille

0

Del dette indlæg

Første tilfredstillende udkast er klar.

Har været MANGE muligheder igennem.

Hvad synes I?

- er nemlig bange for at det er FOR feminint, da hverken jeg eller manden er det ,-)

Farverne og struktur i kortet kommer ikke til deres ret på billedet, men det går vist.

post-41782-1284540971.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad synes I?

- er nemlig bange for at det er FOR feminint, da hverken jeg eller manden er det ,-)

Farverne og struktur i kortet kommer ikke til deres ret på billedet, men det går vist.

Hold da op hvor er den flot! :thumbsupsmileyanim: Hvordan er den inden i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad synes I?

Hold da op hvor er den flot! :thumbsupsmileyanim: Hvordan er den inden i?

Har sat billede på nu.

Det er printet på det tynde transperante Mulberry papir.

Og tak ;-)

Pernille

0

Del dette indlæg

Hvad synes I?

Hej datosøster :thumbsupsmileyanim:

Stopper du ikke snart med at være i så god tid? Du giver mig total stress :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes dine indbydelser er rigtig flotte, og slet ikke for feminine. Tror det måske er farverne som gør, du synes de er feminine, men det er slet ikke for meget, efter min smag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superfine indbydelser! Og jeg synes slet ikke, at de er for feminine. Synes faktisk slet ikke de er "feminine" i den forstand, jeg forstår ordet. De er FINE og FLOTTE og romantiske, men ikke "tøsede". Kan rigtig godt lide dem. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hey Zillas.

Tak for alle de søde beskeder med invitationen.

Jeg er på godt og ondt efterfølgende blevet voldsomt i tvivl om jeg overhovedet vil have den limegrønne med i mit tema.

- så arbejder nu i sort eller mocca brun sammen fuchsia istedet.

Typisk mig!!

Vender typisk tilbage til min første indskydelse, men har I ideer til de to øvrige farver, så sig endelig til ;-)

Nille

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Synes de er rigtig flotte, slet ikke for feminine men har alligevel det søde romantiske over sig.

Den grønne gør den frisk ellers tror jeg den havde været mere tøset.

Er lidt spændt på at se hvad du finder ud af, for sad og baksede med mine tidligere på ugen og blev slet ikke som jeg ville have :thumbsupsmileyanim:

Fucshia, hvid og sort, men synes de mangler noget det gjorde dem lidt blødere hvis man kan sige det sådan. Hvor har du købt dit struktur papir henne?

0

Del dette indlæg

Hej Pernille

Synes de er rigtig flotte, slet ikke for feminine men har alligevel det søde romantiske over sig.

Er lidt spændt på at se hvad du finder ud af, for sad og baksede med mine tidligere på ugen og blev slet ikke som jeg ville have :thumbsupsmileyanim:

Fucshia, hvid og sort, men synes de mangler noget det gjorde dem lidt blødere hvis man kan sige det sådan. Hvor har du købt dit struktur papir henne?

Hej Stark-pigen

Så en anden herinde havde de samme farver som dig. Super flot! Hun havde tilføjet sten på hendes, der lige gav det ekstra umff..

Hun hedder EB81. Du kan søge på hende.

Kortene er faktisk færdiglavede og med kuvert. Strukturen er velourprint. Har købt dem over nettet på www.cchobby.dk. De er ikke dyre!

Kortet er hvidt-hvidt men med creme blomsterstruktur, så det bløder lidt op.

Nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Er lidt spændt på at se hvad du finder ud af, for sad og baksede med mine tidligere på ugen og blev slet ikke som jeg ville have :respekt:

Hej Stark-pigen

Så en anden herinde havde de samme farver som dig. Super flot! Hun havde tilføjet sten på hendes, der lige gav det ekstra umff..

Hun hedder EB81. Du kan søge på hende.

Kortene er faktisk færdiglavede og med kuvert. Strukturen er velourprint. Har købt dem over nettet på www.cchobby.dk. De er ikke dyre!

Kortet er hvidt-hvidt men med creme blomsterstruktur, så det bløder lidt op.

Nille

Ja det er bare så flot det hun har lavet, kom, til at vise min h2b det og han synes det var ildt flot så sådan blev det. Var ellers hooked på purpur men synes det andet er mere friskt.

Fandt faktisk en masse i terapi hobby i hasselager, meget meget bedre end det panduro kunne leverer så går i gang her i weekenden med at lave dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Og indvendig - dog forkert papir i venstre side da det skal være creme og ikke hvidt.

Og så skal båndene selvfølgelig mødes ;-)

Tekst ej heller endelig!

post-41782-1285008566.jpg

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer