leilasp

skal prøve kjoler idag

30 indlæg i dette emne

jeg er så spændt men på samme tid også en lille smule bange, jeg er en stor pige, og selvom jeg har tabt mig 15 kg, ja så er jeg stadig bange for at ekspedienten synes jeg er besværlig at finde en kjole til, da mine mål er både store, og lidt underlige sådan proportions mæssigt.

Det jeg har aller mest lyst til, er bare at glæde mig helt vildt, men jeg synes det er svært..

jeg skal have min søster og en rigtig go veninde med, men er der ellers andet jeg skal medbringe? (det er ved panayotis i Vejle)

Redigeret af leilasp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare glæd dig! Det er SÅ fantatisk..

Jeg er ikke selv den største, men ej heller den mindste. Men jeg har nogle underlige former - nemlig små babser og brede hofter! :cheerleader3: Og det gjorde mig helt sikkert besværlig, for jeg troede da at jeg var en str. 38/40, men var rent faktisk, på grund af hofterne, en str 42.

Men jeg tror sgu de har set alverdens underlige former og størrelser sådanne steder - og så er de jo interesserede i at sælge, så om ikke andet er de vel søde og medgørlige af den grund..

Jeg synes slet ikke du skal bekymre dig.. Og jeg håber du får en rigtig god oplevelse med at prøve kjoler. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er selv en stor pige, og havde det ligesom dig, da jeg skulle ind og prøve kjoler første gang. Og det var en fantastisk oplevelse! Jeg var bange for, at jeg skulle kigge på mig selv i spejlet og se en stor hvid hval... Men jeg så en brudegudinde! Eller det synes jeg i hvertfald selv. Jeg vil råde dig til at gøre lidt ekstra ud af dig selv. Tage noget pænt makeup på, og sætte håret rigtig fint. Det synes jeg gjorde hele oplevelsen meget bedre...

Hvis ekspedienterne ikke kan finde en kjole til dig, så gå et andet sted hen. Der findes en kjole til ALLE!!!

Håber du får en rigtig dejlig dag. Det er en SKØN oplevelse!

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke en sylfide... faktisk en str. 52..fordelen ved at være brud er, at man udstråler en lykke og så ser vi jo skønne ud uanset hvad vi får på :cheerleader3::blink: Ingen af gæsterne ser en topmave en bred bagdel og egentlig heller ikke mormor arme :cheerleader3:

Din mand ser slet ingenting for ham er du bare det smukkeste.. Min var ved at dåne i lørdags, og min var helt enkel med lidt broderi... uden tyl og andet "fluffy".

Så go for it :lol::lol::lol:

0

Del dette indlæg

Jeg er selv en stor pige, og havde det ligesom dig, da jeg skulle ind og prøve kjoler første gang. Og det var en fantastisk oplevelse! Jeg var bange for, at jeg skulle kigge på mig selv i spejlet og se en stor hvid hval... Men jeg så en brudegudinde! Eller det synes jeg i hvertfald selv. Jeg vil råde dig til at gøre lidt ekstra ud af dig selv. Tage noget pænt makeup på, og sætte håret rigtig fint. Det synes jeg gjorde hele oplevelsen meget bedre...

Hvis ekspedienterne ikke kan finde en kjole til dig, så gå et andet sted hen. Der findes en kjole til ALLE!!!

Håber du får en rigtig dejlig dag. Det er en SKØN oplevelse!

Meget enig! Jeg gjorde det samme da jeg var ude at prøve. :cheerleader3: Dog endte mit hår med at leve sit eget liv.. Forbandende naturlige (læs: ustyrlige) krøller!

0

Del dette indlæg

jeg fandt min kjole... det er så vildt, jeg var sikker på at jeg ikke ville finde en idag, så jeg var meget overrasket, men ikke i tvivl.

jeg skal nok forsøge at få smidt nogle billeder ind på et tidspunkt, men skal jo gerne skjule dem for manden, som jeg har bildt ind at det ikke var idag kjolen kom i hus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

så er der billeder de damer.....

her er lige et par af de kjoler jeg prøvede igår.

nr 1

dlkbib.jpg

nr. 2

2ik2hl2.jpg

nr 3

euleur.jpg

nr 4

b6outw.jpg

nr 5

j9x6z7.jpg

nr 6

1e3mrp.jpg

nr 7

8zeex3.jpg

nr 8

abpdw8.jpg

nu har jeg valgt, men siger ikke lige hvilken kjole det er, men vil da gerne høre hvad i synes om de forskellige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig med lypex, nr. 5 og 6 sidder bare rigtig godt på dig :cheerleader3: Men generelt rigtig flotte kjoler til dig. Jeg havde selv samme bekymringer da jeg skulle ud og prøve kjoler, da jeg heller ikke er den mindste, men jeg fandt også min drømmekjole ved første forsøg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Okay lidt tanker omkring dem:

Nr 1: Super smuk, elegant, syns det klær dig rigtig godt med en tætsiddende overdel og kan rigtig godt li rynkeeffekterne i stoffet.

Nr 3: Fordi tyl er fantastisk..!! Er svært at danne sig et overblik over overdelen, men ligner en kjole med rigtig meget gang i :cheerleader3:

Nr 6: såååå elegant! Nærmest royal, ligner rigtig lækker tyk silke.. og den der lukning gir den smukkeste talje :cheerleader3:

Nr 7: hjerteudskæringen er rigtig flot sammen med draperingerne, en skam man ikke kan se det forfra, men syns det passer dig rigtig godt - og igen tyl tyl tyl!

Glæder mig til at høre hvad du har valgt..!!!

0

Del dette indlæg

hvor er det dejligt at høre hvad i synes om kjolerne, uden sådan bare at "snakke" mig efter munden. kjolerne jeg stod og ville vælge imellem var nr. 1 og nr. 6... det blev nummer 6, den var ALT det jeg bare ikke skulle have ved en brude kjole, men altså, den figur den gav mig, kunne jeg bare ikke se bort fra, samt det at jeg syntes den flyttede focus fra min mave op på mit bryst og ansigt. jeg skal dog ha sådan nogle små ærmer på (igen noget jeg svor jeg ikke skulle have)... skal nok lige smide nogle flere billeder af den senere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer